"Mio. Klid. Opakuj po mě ano? Me. You. Us."
"Me. You. Us. Me. You . Us. Me...You...Us..."
Konečně se mi udělalo lépe. Když se mi i nehty no před chvílí ještě drápy zase vrátili do normálu mohla jsem si oddychnout. Byl to už můj několikátý úplněk a sice jsem už nebyla úplně mimo, ale stále to bylo těžké.
I přes to všechno miluji úplňky. Měsíc je tak překrásný...........
"Scotte? Co je?" Přerušil Stiles jeho předchozí výklad.
"Proč se ptáš?"
"Máš ten výraz něco se děje, ale neřeknu to Stilesovi a počkám jaká pohroma z toho bude tentokrát."
"Já jen...mám pocit, že je tu další Alfa..."
"Další Alfa?!"
"A její bety..."
"No super...doufám, že nás nebudou chtít zabít..."
'To Já taky."
Najednou se rozrazily dveře a z nich vypadl nějaký kluk. Tvářil se celkem ustrašeně. Hned nato k němu přiběhla nějaká modrovlasá holka.
"Ještě jednou mi sáhneš na zadek a nepřej si mě!""Nejsou to prváci?"
"Vypadá to tak...bude to zajímavý rok. Jestli už ted takhle vyvádí."
Chvíli na to k te modrovlasé holce přišli další dvě. Jedna byla bruneta a druha blondýna s fialovými konečky."Jas klid vždyť se toho tolik nestalo.." řekla se smíchem ta bloncka.
"Tsss nenechám ze sebe dělat nějakou blbou co si nechá vsechno líbit."
Ta bloncka došla k tomu klukovi co ležel na zemi a podala mu ruku.
"V pořádku?"
Kluk ji přijmul a postavil se. Načež ostatní usoudili, že se nebude dít nic zajímavého a šli si po svém.
Najednou se na nás ta bruneta otočila."Stilesi?"
"No?"
"To jsou ony. Myslím, že ta bruneta je alfa."
"Co?! Prvačky a ještě k tomu holky?!"
"Nebuť tak hlučný uslyší nás."
Na čež k nám přiběhla ta bloncka.
"Ahoj jmenuji se Mia Looven. Ty jsi prý kapitán lakrosového týmu. Můžou se k vám hlásit i holky?"
Chrlila ze sebe nadšeně.
"Eee Já myslím, že jo..."
Odpověděl jí Stiles.
"Super tak se pak uvidíme! Pa Stilesi!
Ahoj Scotte."
Rozloučila se a odběhla."Co to bylo?"
"Jo. Ona je beta...A ona alfa.."
"Je fajn, že je tu další smečka a doufám, že nás nechají v klidu žít. Ale ty se ted soustřeď. Už zvoní a mi máme hodinu."
"Hmmm..."
"Hmmmm? To je všechno?"
"Hmmm..."
Pak už mne jen Stiles vzal a odvedl do třídy. Byl jsem úplně mimo. Proč to udělala? Proč se na mě podívala jejíma červenýma očima?
ČTEŠ
New Alfa
FanfictionFanfic na Teen Wolf Když se křik rozlehl po tělocvičně všichni ztuhli. Křik jedné Banshee je hlasitý, ale co teprve , když jsou dvě.