-Mia-
"Takže moc vám děkuji, že jste tak rychle dorazili."
Začala jsem.
"Budeme tedy dále pokračovat ve zjišťování co byla ta holka co napadla Mary zač a proc to udělala."
"Jak navrhujes začít?" Otázala se Jas.
"Vrátíme se do toho lesa a prozkoumáme to tam. Nechci se moc rozdělovat. Známe to přeci ze seriálů, jakmile se rozděli buďto se všechno pokazí nebo někdo umře."
"V tom máš pravdu." Podotk Stiles.
"Můžeme?"
Všichni jen přikývli a vydali se ke vchodu.
-V lese-
"Aaa Já se tu bojím."
"Jas si vlkodlak a bojíš se v lese?"
Občas ji vázne nechápu...i když....ted zrovna jo...tenhle les je děsivý...jako všechny...ale v tomhle jsou stromy opravdu blízko u sebe.
"Mio nedělej, že ty se tu nebojíš."
"Já? Jak jsi na to přišla?"
"Svíráš Stilesovi ruku tak pevně az ti zbelali klouby."
Pustila jsem Stilesovi ruku.
"Ehm..promiň."
U všech bohů co to dělám? A proc se tak provinile koukáš do země Mio?! Nic jsi přece neudělala! Achjo Já jsem pako notak soustřeď se!
-Stiles-
"Ehm...promiň." řekla tiše Mia.
"To nevadí."
Proc by mi to melo jen vadit?
Ted se soustřeď Stilesi takhle se přeci nikdy nechováš! (Promiň Stilesi QwQ kvůli me se chováš jinak než obvikle QwQ ale Já prostě pisu a slova se ze me rinou...odpusť mi)
"Ale, ale! Má kořist mi ušetřila práci a přišla za mnou sama."
Ozvalo se za námi. Všichni se rychle otočili.
Stala tam jakási divka. Pohledem přejela Miu.
"A dokonce je část i zraněná. Ach pak to bude velice jednoduché."
"Co po nás chceš?" Zeptala se s překvapivým klidem Mary.
"Nic moc...jen VÁS."
"Proc?" Ptala se dál Jas.
"Protože za dvě Alfy" ukázala na Scotta a Mary "betu" ukázala na Jas "betu nebo banshee...uvidíme co z tebe bude" Mia "pak banshee "Lydie "taky tu máme Kitsune" ukázala na Kameho "a někdo tak chytrý" divala se na me "má taky vysokou cenu."
"Na co ti bude jeho chytrost, když bude mrtví?"
"Ale, ale Lydie...copak tobě to ještě nedošlo? Já vás chci živé!"
ČTEŠ
New Alfa
FanfictionFanfic na Teen Wolf Když se křik rozlehl po tělocvičně všichni ztuhli. Křik jedné Banshee je hlasitý, ale co teprve , když jsou dvě.