~Felix pov~
Ώρα 10:46
Το ξυπνητήρι χτυπούσε σαν τρελό εδώ και πόση ώρα αλλά προσπαθούσα να μην του δίνω σημασία,κάποια στιγμή όμως άρχισε να μου σπάει τόσο πολύ τα νεύρα εστί άπλωσα το χέρι μου στο κομοδίνο βρίζοντας το χαμηλόφωνα και το έκλεισα. Αφού το ρημάδι με έκανε να χάσω τον ύπνο μου άνοιξα σιγά-σιγά τα κουρασμένα μάτια μου και ξαφνικά μπροστά μου αντίκρισα το στήθος του hyunjin σε απόσταση αναπνοής από εμένα.Αρχικά ταράχτηκα αλλά μετά θυμήθηκα την μαγική βραδιά που είχαμε εχθές και κουρνιαξα περισσότερο μέσα στην ζεστή αγκαλιά του δίνοντας του ένα γλυκό φιλί στον θώρακα,θέλοντας να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου εστί.Εκείνη την στιγμή τον άκουσα να πετάει ένα μικρό γελάκι και έπειτα μου χαϊδεψε τρυφερά το κεφάλι λέγοντας μου με μια βαριά και κουρασμένη φωνή που με έκανε να ανατριχιάσω"καλημέρα". "Καλημέρα" του απάντησα και εγώ και του έδωσα ένα φιλί στο στόμα.Φαίνεται είχε ξυπνήσει και αυτός από το ξυπνητήρι αλλά δεν έκανε τον κόπο να το κλείσει.Για τα υπόλοιπα 20 λεπτά δεν είπε κανείς κουβέντα,απλά καθόμασταν και απολαμβάναμε ο ένας την αγκαλιά του άλλου.Μέχρι που είχε πάει πια αργά και αποφασίσαμε να σηκωθούμε.Ο Hyunjin μπήκε στο μπάνιο ενώ εγώ άρχισα να φτιάχνω πρωινό και για τους δύο,τα ετοίμασα όλα και τα άφησα στο τραπέζι,οταν βγήκε,μπήκα εγώ για να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου και μετά καθίσαμε να φάμε.Αφού τελειώσαμε ετοιμαστήκαμε και κατεβήκαμε κάτω για να συναντήσουμε τους υπόλοιπους,ευτυχώς το πρόγραμμα σήμερα ήταν χαλαρό,το μόνο που είχαμε να κάνουμε ήταν workout κατά τις 7:00 οπότε μέχρι τότε καθόμασταν απλά όλοι μαζί λέγοντας διάφορα.
Time skip
Η ώρα είχε πάει 6:55,είχαμε μαζευτεί όλοι στο γυμναστήριο και περιμέναμε τον trainer να έρθει για να αρχίσουμε τίς ασκήσεις.Εγω ο Bang Chang και ο Lee know κάναμε chest ο Changbin με τον Hyunjin arms και ο i.n με τον Seungmin legs.Όλοι αρχίσαμε να κάνουμε τις ασκήσεις μας,ο καθένας ήταν αφοσιωμένος στην δουλειά του και δεν μιλούσε κανείς, έπειτα από κάνα μισάωρο είχαμε αρχίσει όλοι να ιδρώνουμε και να κουραζόμαστε αρκετά μέχρι που ξαφνικά ο Hyunjin κάνει μια απότομη και γρήγορη κίνηση και πετάει την μπλούζα του στο πάτωμα 🤤(νταξει απλά πέθανα).Εκείνη την στιγμή όλη μου η συγκέντρωση χάθηκε και το βλέμμα μου καρφώθηκε στο ιδρωμενο σώμα του. Ήθελα απλά να τον κάνω δικό μου,να τον ρίξω στο κρεβάτι και να τον κάνω να μην το ξανά αφήσει ποτέ,αλλά..... είχαμε ακόμα μισή ώρα προπόνησης και έπρεπε να συγκρατήσω το σώμα μου από το να το δείξει..... πράγμα που με έκανε να υποφέρω!Για όλη την υπόλοιπη ώρα δεν είχα πάρει τα μάτι μου από τα χέρια του του τα οποία γύμναζε με μανία,εκείνος όμως δεν είχε καταλάβει τίποτα,ήταν τόσο προσηλωμένος σε αυτό που έκανε και δεν έδινε σημασία σε τίποτα άλλο, μέχρι που επιτέλους το μάθημα τελείωσε 😏.Περίμενα πρώτα να φύγουν όλοι οι υπόλοιποι για να μείνω λίγο μόνος μου με τον Hyunjin ο οποίος έβαλε πάλι την μπλούζα (δυστυχώς) και άρχισε να βγάζει φωτογραφίες στο καθρέφτη (για να καταλάβετε βρισκόμουν σε μια τέτοια κατάσταση).
Όταν τελείωσε το πλησίασα αργά και στάθηκα μπορεί του κοιτάζοντας τον με ένα αυστηρό αλλά και πονηρό βλέμμα. Εκείνος μου χαμογέλασε κάνοντας τον ανήξερο και με ρώτησε
Hyunjin:Τι τρέχει;
Felix:Πάμε στο δωμάτιο
Τότε με πλησίασε περισσότερο και μου είπε κυλιόντας το χέρι του από τον ώμο μου προς το στήθος μου.
Hyunjin:Γιατί μωρό μου τι θέλεις;
Felix:Ειπα πάμε στο δωμάτιο
Έτσι τον πήρα βιαστικά από το χέρι και τον οδήγησα μέχρι εκεί.Όταν μπήκαμε μέσα κλείδωσα την πόρτα πίσω μου και γύρισα να τον κοιτάξω.Έβλεπα το βλέμμα του να με καλεί εστί χωρίς δεύτερη σκέψη όρμηξα στο ακόμα ιερωμένο λαιμό του και άρχισα να τον φυλάω έχοντας τα χέρια μου ακουμησμενα σφιχτά πάνω στους γλουτούς τού.Εκείνος άρχισε να αναστεναζει χαμογελώντας καθώς μου εσφηγκε την μέση.Έπειτα από λίγο το έσπρωξα κάνοντας τον να καθήσει στην καρέκλα που υπήρχε από πίσω και εγώ βρέθηκα κατευθείαν καθισμένος από πάνω τού, κρατώντας του τον σβέρκο και με τα δύο χέρια.
Felix:Σε θέλω μέσα μου
Είπα καθώς δεν σταμάτησα να φιλάω τον λαιμό του.
Hyunjin:Τι περιμένεις τότε;το δωμάτιο έχει πολύ καλή ηχομόνωση.
Μου απάντησε δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου και γλύφοντας μου τον λαιμό, έπειτα με σήκωσε κρατώντας με σφιχτά από τον κώλο και με άφησε στο κρεβάτι,έβγαλε την μπλούζα του και βρέθηκε από πάνω μου να με φιλάει αφήνοντας μου ακόμα πιο πολλά σημάδια από ότι είχα πριν.Μετά από λίγο όμως με μια απότομη στροφή βρέθηκα να κάθομαι πάλι πάνω του και εκείνος καθισμένος ακουμπάει στην πλάτη του κρεβατιού.Με βοήθησε να βγάλω τα ρούχα μου και εγώ το παντελόνι του, τότε πήρε γρήγορα ένα προφυλακτικό και μου το έδωσε κάνοντας μου νόημα να τού το φορέσω,έτσι και έκανα και μετά αφήνοντας και οι δύο από μια κραυγή ποίο έντονη από εχθές αυτή την φορά συνεχίσαμε ότι είχαμε αρχίσει.......
VOUS LISEZ
I feel in love {Hyunlix}
FanfictionΔύο νεαρά αγόρια στην αρχή δεν συμπαθιούνται καθόλου,όμως έπειτα από λίγο καιρό θα αλλάξει γνώμη ο ένας τον άλλον..... ίσως γίνουν κάτι παραπάνω από απλοί συνεργάτες Προσοχή η ιστορία περιέχει σκηνές 🔞 ⚠️Μην αντιγράψετε την ιστορία ⚠️