1

240 12 3
                                    

İki yazar da Alacakaranlığı fazlasıyla seviyor. Dalga ve aşağılama söz konusu değil.


Hikayedeki yer, konuşmalar, mekan...vs. gerçek değildir. Sadece isimler bizim arkadaşlarımızın isimleri. Tek gerçek o diyebiliriz.


*Küfür içerir*


İyi okumalar, iyi eğlenceler...





Ben Hacı Sıvan. Sarışın daş gibi bir erkeğim, herkes aşık olur bana. Ağrıdan buraya geldim. Ailem ayrı. Annem bir topçuya aşık oldu, yapma dedim dinletemedim. Ben de artık karışmıyorum valla. Babam yalnız takılıyor ama bence hala anneme aşık. Bu topçu çok seyahat ediyor, ee benim de okulum felan var diye babamın yanına gelmeye karar kıldım. Sıcağı özleyeceğim diyemem çünkü Urfa da çok sıcak amk ne bu böyle. Ama annemi ve topçuyu özleyeceğim. Ordan ta buralara bir sığır getirdim anı olsun diye. Baktım kaktüs bulamadım kaptım Karakızı getirdim. Babam görünce 'aman tanrım' didi, arabaya götünden ittirerek girdirdi. Ortam tam sessiz bu mö diye anırıyor. Bir gülme geliyor. Geldik eve bu sığırı aşağı bağladık. Bir banyo varmış ama odam kutu gibi.


"Bok sarısı severdin değil mi? Örtünü bok sarısı aldım."


"Ya baba hardal sarısı o mal mal konuşma." dedim bir dik baktı, götüm gitti.


"Ben iniyorum aşağı, adam akıllı bir şey giy de gel pezevenk" dedi. Bir şort/t-shirt geçirdim ve seksi saçlarımı salladım. Aşağı inince dışarı çıktım. Bir kız vardı, siyah saçlı böyle tatlı bir şey. Babamla kızın babası mal mal şakalaşıyordu kız yanıma geldi:


"Selam, ben Ayyüce Bilek. Buraların çocuğuyum."


"Bende ağrıdan geldim."


"Niye geldin?"


"Çok ağrı çektim." deyince bir daldı bana bir daha espri yapacak mısın pezevenk diye ama anlaştık. Babamlar bizi ayırınca bir araba gösterdiler. Şahin, kırmızı jantları felan var.


"Baba bu ne?" dedim. "Senin gibi yakışıklı bir gence bu yakışır koçum." dedi. Utandırdı moruk. Bindim arabaya kız da yanıma oturdu bizim okula gelmiyormuş, üzüldüm keşke gelseydi. Neyse ben okula gittim arabama bakıp yüzlerini eşkitiyorlardı. Sonra arabadan bir çıktım saçları sallıyorum kızlar salyalarını akıttı, bir mal geldi yanıma "Sen Hacı mısın? Buralarda yenisin değil mi?" dedi he dedim. "Seni makale kapağı yapacağım deyince "Götün yiyorsa yap koduğum, seni burdan evine kadar sikerim gözlerin yaşarır." dedim kaçtı. Beden dersinde topa bir koydum birinin kafasına çarptı gittim yanına mal mal sırıtıyor. "Hacıbella sen misin?" dedi. "Hacı" dedim kesin gaydi. O sıra bir kız geldi Melisaymış adı tanıştık felan onunla geziyorum herkes sevgili sandı bizi. Yemeğe gidince Şevval diye bır kızla daha tanıştım bu şu diğer makaleci amaleyi seviyordu kesin. Bu kız da seni makale kapağı yapacağım deyince sövdüğüm çocuk "Makale olmayacak Şevval, çıkar bunu aklından." dedi ve çekti gitti. Benden korkmuş belli. Yemek yerken makale hakkında bir kaç fikir verdim ve uzaktan bir grubun geldiğini gördüm. Bunlar şu popo pipi birleşimi bir şey olsa gerekti. Popiler ibneler. "Bunlar kim?"dedim iki kişi önden yürüyordu, onlara dönüp "Bunlar Kaan ve Betül. Kardeş değiller ama aralarında bir şey olduğu kesin." Sonra arkadan gelen ikisini tanıttılar."  Merve ve Ahmet." Ahmet, çok kasıyordu, Merve mal mal hareketler yapıyordu. En son biri daha geldi, Melisa bu da "Yade Cullen" dedi. "Kendini bir bok sanıyor. Herkes peşinde sanıyor ama haklı herkes peşinde." Kız birden sırıttı, duydu kesin. Şevval "Keşke Mutlu Cullen beni de evlat edinse" dedi. Sana belediye bile bakmaz deyince yüzü düştü. Gerçekler adama fena koyar. Nereye gittiklerini anlamak için arkamı döndüm bunlar iki masa geriye oturmuştu, gözüm Yadeye kaydı bana 'koca istiyom gel beni al' bakışı atıyordu. "Sakın bir hata yapma onlar sana bakmaz."


"Ee, bu mal bakıyor."


"Sen bakıyorsun diye bakıyordur." Kafalarına geçirdim. "Ben bu amk sümüklüsüne mi kaldım?" dedim. Kız bakışlarını hiç kaçırmadı, galiba hoşuma gaçmaya başlıyordu...

yi beni voldiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin