18

45 2 4
                                    

Herkes parsomenlerini almış ve kapılarına gitmişlerdi.

Anko
Hadi bakalım evet başlıyoruz

Üç

İki

Bir

Başlayın

Anko bunu dedikten sonra kapılar açıldı. Takım yedi 37 numaralı bölümden girdiler.

Naruto ve sasuke temkinli ilerlerken sakura ise etrafı gozluyordu.

Sasuke
Herkes gelsin bir plan kuralim .

Sasuke bunu dedikten sonra Naruto ve sakurada yanına gitmişlerdi.

Sasuke
Simdi anko sensei bize ne demişti bu ormanın ölüm ormanı olduğunu söylemişti degilmi. Ben bu ormanı abim itachiden duymuştum. İçinde çok tehlikeli yaratıklar varmış. Şimdi bir plan kuralim ve ona göre hareket edelim.

Naruto
Hmm o zaman ne yapalım bence birimiz yem olsun ve diğerleri ise yem olan kişi sayesinde diğer parsomeni alsın

Sakura
Bence şöyle yapalim gizlenelim ve Naruto kage bushin yapsın ve onlarda henge ile yerimize geçsin bu şekilde hem parşömen alırız hemde bu şekilde adamların açıklarını agrenio ona göre saldırabiliriz.

Sasuke Naruto
Mantıklı

Sasuke
Hmm ama acaba Naruto bunu yapabilirmisin seni zorlamasın?

Naruto
Merak etme sasuke o eğitimleri boşuna almadık biz ben yapabilirim egerki dayanamayacak gibi olursam size işaret ile söylerim

Sasuke
Tamam hadi başlayalım

Sasuke bunu dedikten sonra Naruto önce kage Bunshin yaptı sonra ise henge yaptı.

Burda beş gün kaoacaklari için ve kulede ormanın merkezinde oldugu için işleri biraz zor olacaktı.

Naruto herşeyi halletmiş ve uyarılarını vermişti. Her ne kadar kage Bush'un hengeleri olsada naruto'nun sözünden cikmazlardi.

Bu şekilde gittiler. Tam üç saat sonra karşılarına kirigakure köyünden birileri çıktı.

????
Oooo bakın burda üç cüce varmış hadi savasmayin bizle kazanamazsiniz o yüzden sadece parsomeni verin ve yok olun

Naruto
Çok beklersin sana parsomeni vereceğimi anca rüyanda görürsün  söz boze verin bizde size rahat bırakalım

?????
Hah sen kimsin ki böyle konuşuyorsun neyse ölünce değerin kalmayacak neyse hadi su üçlüyü öldürelim.

Bunu dedikten sonra adam narutoya saldirdi. Tekniği su icersede genelde sis kullaniyirdu. Ve bu teknik görüşü engelliyordu.

Sasuke adamları hissediyor ve bu şekilde narutoya bilgi gonderiyordu. Aslında savaşan takım hengeydi ve bunu kimse bilmiyordu takım yedi hariç.

Bir süre savaştılar sis olduğu için zor oldu fakat iyi dayandılar sonra takım yedi herşeyi cozdugunde diğerleri ile yanyana geldiler. Tabiki sis olduğu için tam göremediler fakat hepsi bir anda savaştıkları kişinin yanında ikinci bir kişi görmesi ile biraz korktular.

Sasuke sharingani açtı sakura gücünü kullandı Naruto ise kyuubinin bir alt moduna geçti.

Sasuke sonunda sis dagildiginda elinda karşı takımın parsomeni vardı.

Parşömen cennet parsomeniydi. Hemen kuleye varmak için yola koyuldular.

Giderken biraz dinlenmek için güvenli bir yer aradılar en sonunda Naruto bildiği kadar ile toprak jutsusu yaptı.

Sasukede ona yardım etti.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Şey chunin sınavı hakkında pek birşey aklımda yoktu bu yüzden Gül'den kafadan salladım ama güzel oldu bence

Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Şimdilik by by

Tarih
12/01/2023

Saat
10:57

Kelime
455

Gelecekteki sır/NARUSASU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin