Sabah ilk kalkan Naruto olmuştu. Dün akşam yaptıkları tekrar gözüne gelince mutlu oluyor seviniyordu.
Naruto sasuke için kahvaltı hazırlamaya gitti. Biraz sonra ise kahvaltı hazırlanmış ve yatağa getirilmişti.
Naruto önce sasukeyi biraz izlemiş sonra ise onu uyandirma girişimine girmişti.
Naruto
Sasukem sasukemm aşkım hadi kalk sana kahvaltı hazırladım bebeğim birtanemSasuke
Mhm aghh tamam kalkıyorumNaruto kenara çekilmiş ve sasuke kalkmıştı pardon kalkmaya çalışmıştı cunkubeline ve kalçasına girin feci bir ağrı sonucu kalkamamisti.
Naruto
Aşkım kalkamiyirmusun?Sasuke
Evet acaba niye kalkamıyorumNaruto
Sinirlenme gel kucağıma ben seni yıkarımSasuke(sinirli ve utanganc )
Tamam ama beni sinir edecek birşey dersen ölürsün anlaşıldımı ?Naruto
Tamam yeterki gelSasuke
Tamam al beni (vur kalbimi çek halayı hey hey hahahahahaha neyse devamke)İkili banyoya girmiş ve Naruto sevgilisini yıkamaya başlamıştı.
Bir saat sonra Naruto sasukeyi yıkamış ve giydirmisti.
Naruto sasukeye kahvaltısını vermiş ve sasuke kahvaltıyı etmişti.
Naruto sonra sasukenim beline ve kalçasına krem sürmüştü. Gerçi biraz sasuke'nin yakinmalari ile geçse de bitmişti.
Sasuke evde kalmış Naruto ise göreve gitmişti. Durumu tsunade samaya anlatmıştı her ne kadar utanç verici olsada anlatmıştı.
Tsunade de anlayisla karşılamıştı. Naruto göreve gitmeden önce sasuke'nin yanına birisinin gitmesini istemişti.
Bunu durumda ise narutoya mantıklı iki kişi gelmişti sakura ve hinata .
Naruto önce yanlarına gitmiş ve olayı anlatmış yine utana sıkıla anlatmisti.
Sakura ve hinata sorun olmadığını ve yardımcı olacağını dile getirmişti.
Naruto teşekkür etmis ve anbu binasına giderek kıyafetini giymiş maskesini takmış ve sai ile göreve çıkmıştı.
Bu sırada sasuke ise biraz kitap okumaya karar vermiş ve bu yüzden kitap okumaya başlamıştı.
Tam kitabın en heyecanlı yerinde kapı çalmışti.
Sasuke her ne kadar sinirlensede ayağa zarzor kalkarak kapıya gitmiş ve açmıştı.
Tabiki kapıyı açınca iki tane kız görmesi ile şok olmuştu. Sakura ve hinatanin burdane işi vardı?
Sakura
Sasuke kapıdan cekilde girelimSasuke
Hah oh tamam üzgünüm girin girin hadiKızlar içeri girmisti.
Sasuke ise hala noluyor lan kafasindaydi. Sasukede kızlarla birlikte içeri girmişti.
Sasuke
Hoşgeldiniz kızlarSakura
Hoşbulduk sasukeHinata
Ho-hos bulduk sa-sasuke kun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekteki sır/NARUSASU
Fanficegerki yıllar öncesinden bir prense kara büyü yapılırsa ne olur ? bu kara büyü yüzünden her evrende reankarne olursa ne olur ? işte Naruto burdaki kisidir önceden bir krallıkta olan prens olan naruto'nun başına gelmistir. peki Naruto bu kara büyüd...