Pirmas pokalbis

36 9 0
                                    

Kitą Rytą..

Vos pramerkusi akis, paemiau telefoną pasižiūrėti kiek valandų: 10:08. Fuck. Pramiegojau. Kaip visada, nieko nuostabaus. Pašokusi iš lovos ,pastvėriau pirmus pasitaikiusius rūbus ir nuėjau į virtuvę. Eilinį kartą užsidėjau skirtingas kojinės :) My bad.

-Labas rytas, kažkas išsimiegojo. Tarė mama nusijuokdama. -Pavalgyk prieš išvažiuojant būtinai, blynus palieku ant stalo, dar šilti . Pasakiusi mama , išėjo iš virtuvės.

Mmm.. mamos blynai. Niekada jų neatsisakau. Paėmusi lėkštę, įsidėjau kelis blynus. Jau kad ir kaip būtų bet laiko Snapchat streak išsiūsti visada laiko atsiranda. Atsikandus pirmą kąsnį blyno, išsitraukiau telefoną:

Snapchat: "Eilinį kartą vėluoju bet mamos blynams visada atrasiu laiko.". Bus gerai. Send.

Jau norėjau dėti telefoną į šoną bet pastebėjau vieną notifikacija iš instagram. Tiksliai! Gal mano slaptas gerbėjas atrašė?

- Iš kur būsi, gražuolė??

Wow. tik tiek? O kas daugiau? Padariusi screenshot, nusiunčiau Juliai.

-Heyo, pažįsti tu jį?? Nemažai bendrų draugų turi :D

-Hello, nee :D Gal su Oskaru krepšinį žaidė, matytas bent jau.

Mmm..Tai krepšininkas? Tikriausiai bus aukštas, gero sudėjimo. Gerai Estilija, nusivalyk seilės ir susikaupk, tu vėluoji!!

- Iš Vienos, o pats iš kur būsi?

Send.

Pasidėjus telefoną į kišenę , nuėjau iki vonios atlikti savo rytinį ritualą. Bus gerai, tariau sau. Važiuodama iki mokslų , ilgai mąsčiau. Ar verta veltis į naujus santykius , kai vos prieš kelis mėnesius tavo širdis dužo į tūkstančius gabaliukų.. Ar tau to reikia? Bet juk čia tik žinutės, nieko nėra tarp mūsų. Kartais norisi duoti sau per galvą , kad nustočiau permastyt dalykus, kurių net galimai nėra :)

Prabuvusi šešerius metus santykiuose , galvojai , kad susiradai savo highschool sweetheart , savo ,,vienintelį", taip nėra. Bent jau mano atvėju. Tačiau tada, kai su juo susipažinau jis palaipsniui visą mano pasaulį apvertė aukštyn kojomis. Banalu ar ne? :) Jis rado dalis manęs , kurių nežinojau, kad egzistuoja ir jame radau meilę, kurios jau seniai netikėjau..

Priparkavusi savo mašiną, įbėgau į paskaitą.

Po kelių valandų:

-Pagaliau.. Ši paskaita ir apie viską bet ir apie nieką tuo pat metu. Galėjau ilgiau pamiegot. Tariau savo kursiokei Ievai pavartydama akis.

Su Ieva buvome vienmetės.Ieva buvo šmaikšti , graži, ilgų plaukų ir begalo mielų veido bruožų mergina. Iš visų, su ją sutardavau geriausiai. Mus suartino- meilė tinkliniui. Ji taip pat jį mėgo žaisti. Žaidė net geriau už mane. Nuo pat pirmų dienų mūsų biolaukai sutapo.

-Net nesakyk, aš lyg ir supratau kažką, lyg ne. Nežinau, eisiu gatvės šluot. Atsakė ji su mirusią veido mimiką.

Abi nusijuokėm ir nuėjom papietauti į valgyklą. Pajutau vibracija. instagram.

- Iš Licėjaus. Čia toks ,,miestelis" netoli Vienos, bet ir jame būnu :)

,,Čia toks miestelis.." Pasipūtėlis. Kiek žinau, visi iš Licėjaus būna tokie ehh. Oh well.

-Ieva, ką manai apie vaikinus iš Licėjaus? Užklausiau nusijuokdama.

-O dieve, tu geriau paklausk kas geriau: ar karbonadas,ar kodletai? Pavartydama akis ir nusijuokdama tarė ji.

-Žinau, esu buvusi. Turiu pažįstamų iš ten. Atrašiau jam.

-Okey, iidomiai :D kuom užsiemi dabar? Speju 12toke arba 1kurse?

-Pirmakurse, o tu?

- Oi irgi, iš naujo pradėjau mokytis. Kaip reikalai su vaikinais? Daug dėmesio sulauki? :)

Nu va ir prasideda. Kaip banalu, nejaugi šiuolaikiniai vaikinai tokie nuobodūs ir nuspėjami?

-Tiek kiek tu, tik dvigubai daugiau ;)

Šmaikšti tu tikrai Estilija.

-Tai išvis negauni? :O

-Šmaikštu :)

-Tai pasakok, pasakok. Kokia esi ir kas patinka? :)

Ir kodėl aš jam vis dar atrašau? Palikus seen , padėjau telefoną ir nuėjau pavalgyt.

Before YouWhere stories live. Discover now