Eilinis rytas. Atsikėlusi iš lovos, puoliau žadinti Ieva.Ieva kelkis, vėluojam į paskaitas- pamėlavau jai ir pradėjau ją judinti. Kaip man bloga-tarė ji visa mieganti. Tuoj atnešiu aš tau vandens- pašokusi iš lovos tariau. Eidama link virtuvės , pasiemiau telefoną pasižiūrėti ar nieko svarbaus nepraleidau.NIEKO. Hmm.. Nei vienos žinutės nuo jo. Užėjusi į mūsų žinutės , palikta seen. Parašysiu vėliau- pasivaipydama tariau sau. Imk užsigerk, tūrėtų praeiti - tiesdama jai tabletę nuo skausmo. Thanks..- susiemusi už galvos Ieva bandė keltis. Nuo šiandien aš nebegeriu- pridurė. Tu ,,nuo šiandien'' jau porą mėnesių ,,nebegeri''- nusijuokiau.
Po paskaitų
Skambina telefonas, Julia.
Klausau tavęs- atsiliepiau.
Ką šiandien veiki? Mes ruošiames su Oliveriu į boulingą, nori kartu? - paklausė Julia.
Norit, kad aš gėdos prisidaryčiau? Žinai gi, kad nemoku aš žaisti.
Išmoksi. Mes su Oliveriu norim tave supažindinti su juo pusbroliu, negali jau atsisakyti, nes pasakėm jam , kad neteks jam būti ,,trečiu ratu"- nusijuokė ji.
Apie kurį mes pusbrolį kalbam? Kiek pamenu jie visi dar nepilnamečiai, galėčiau būti jų auklė.- pridūriau nusijuokdama.
Neee. Jis neseniai grįžo iš užsienio , nemačiusi tu jo. Tarp kitko jis išsiskyręs ir visai nieko..- Kas tau visai nieko? - pasigirsta Oliverio balsas fone.
Kelinta jūs planuojat važiuoti? - paklausiau jos.
19val. renkamės prie Boulingo. Gali jau dabar pradėti ruoštis , nes amžinai vėluoji.
Kas prakalbo . Susirašysim tada, važiuoju namo praustis.
Nu jo, tau reikėtų. Čiau! - nespėjus man net sureaguoti ,padėjo ji ragelį. Kalė kokia.
Grįžusi namo, nuėjau į dušą. Sunkiausia dalis yra rasti ką apsirengti. Tuoj reikės rašyt, kad niekur aš nevažiuosiu. Pasiėmusi telefoną, nuėjau į Instagramą. Peržiūrėjusi draugų story, sustojau ties vienu: buvusio vaikino geriausias draugas. Pamačiau vaizdo įrašą , kuriame jis buvo su juo ir jo nauju ,,žaisliuku''.
Nežinau, kodėl tai atkreipe mano dėmesį. Atrodo , žaizdos jau sugijo, neberūpi ,bet pamačiusi jį su žmogumi, kuriuo jis mane iškeitė, pasidaro skaudu.. Norėjau skyrybų, norėjau jų seniai, bet pasilikau, nes nenorėjau jo skaudinti. Jis buvo kupinas vilčių, kad viską galima ištaisyti. Laukiau stebuklo, kad vėl atsiras aista , meilė ir būsime laimingi. Šiuo atvėju, stebuklo nesulaukiau. Reikėjo pasinaudoti progą išeiti pro duris, kol nebuvo vėlu. Tačiau jis žinodamas, kad esu patyrusi išdavystę, jis pasielgė taip pat. Atidėjus mintis į šoną , užėjau į žinutės. Nieko. Suprantu, kodėl tokie dalykai per socialinius tinklus yra ne man, nereikėjo atrašinėti. Užėjusi į ,,Spotify'' , pasileidau dainų ir pradėjau ruoštis.
19:00 Boulingas
Atvykusi prie boulingo mane pasitiko Oliveris su Julia. Labass!- pasisveikinom visi. Tai kur jūsų ,,trečias ratas"? - sukryžiuodama rankas nusijuokiau. Už tavęs- pridūrė Oliveris. Atsisukau ir pamačiau pažįstama veidą. Sveika, aš Trečias ratas bet gali mane vadinti Džo- tarė šviesiaplaukis tiesdamas man ranka. Nusišypsojau ir tiesdama jam ranką tariau- Estilija. Žinau, vakar vakarėlyje spėjau įsidėmėti- šyptelėjo jis. Va kur jis man matytas. Vaikinas, kuris vakar mane užstojo. Eime į vidų, nestovėkim lauke- pridūrė Julia.
Nu ką aš jums sakiau, ne man boulingas.- nusijuokiau nuridendama pro šoną. Tau gal rėmelius pakelti kai mesi, ar atnešti pagalbinę įrangą?- pasityčiojo Džo. Šmaikštuolis , pažiūrėsim kiek pats numuši- pasivaipiau. Stebėk ir mokykis- paimdamas kamuolį tarė jis. Kamuolys nuriedėjo pro šoną, nulis taškų. Kiek žinau, reikia į kėglius pataikyt, kad taškus rinkt- pasityčiojau. Sakai? Aš galvojau jų priliesti negalima- su sarkazmu tarė. Pasitraukit, parodysiu kaip reikia- Leptelėjo Oliveris praeidamas su rėmu. Lempos tik nenunešk persistengdamas- pridūrė Julia ir mes su ją prisėdome. Strike. Pamokei tu čia , pamokei- Džo nusijuokė. Ne lygis čia man su jumis- Oliveris numojęs ranką, prisėdo. Julia nurideno Strike. Matėt, matėt?!- Julia tarė pasišokinėdama iš džiaugsmo. Nesąmonė, sistemos klaida- nusijuokiau.
Boulingą laimėjo Oliveris, nieko keisto. Jis visada laimi. Džo buvo antras, Julia trečia , o aš neatspėsit, paskutinė. Nenusimink, ne visiems duota žinai- paguodė Džo. Jum pasisekė paprasčiausiai, pasidaviau jum- nusijuokiau. Ką veikiam dabar, gal į barą??- šyptelėjo ji. Oliveris su Džo susižvalgė ir palinksėjo. Aš nepykit bet važiuosiu namo, pilną darbų manęs laukia iki rytojaus. Gaila,kad jie patys negali pasidaryt- pridūriau liūdnesniu balsu. Uh..Miss vakarėlio gadintoja. Manęs irgi tas pats laukia - tarė Julia pavaizduodama , kad nusišauna. Tave gal palydėti? - paklausė Džo. Ne,nereikia ačiū. Aš su mašina, man čia netoli- nusišypsojau. Tikrai? -pridūrė jis. Tikrai, ačiū. Oliveris su Julia susižvalgė ir pradėjo mane mėgdžioti. Iškišau jiems liežuvį ir mes visi atsisveikinome.
Grįžusi namo, puoliau valytis makiažą. Geriausias jausmas, kuris tik egzistuoja. Persirengusi į patogesnius drabužius, pasiemiau kompiuterį ir užrašus. Įsitaisydama ant lovos , pajutau vibracija savo telefone. Radau praleistą daug notifikacijų.
*Džo išsiuntė kvietimą draugauti* viena praleista žinutė nuo jo:
Šiandien buvo smagu. Gaila, kad negalėjai pasilikti :)
Dar viena praleista žinutė Instagrame:
Labas, kaip sekasi? :)
Shit.
YOU ARE READING
Before You
RomanceIt was us against the world- žodžiai, kurie yra įstrigę mano galvoje. Žinodama, kas nutiks: sudaužyta širdis, begalinės ašaros, meilė, viltis, nusivylimas, išdavystė- ar visą tai kartočiau? Atsakymas yra taip- žinodama kuom baigsis. Atėjus vakarui...