- Ką mėgsti žiūrėti?
- Šiuo metu žiūriu ,,Friends'' , bet širdyje esu ,,Vampyrų dienoraščių'' fanė.
-Boring :)
-Neklausiau tavo nuomonės, pasipūteli :)
Eilinį vakarą mes vėl praleidome susirašinėdami ir taip mes prabendravome trys savaitės iki kol pati prisiverčiau sutikti su juo susitikti. Kasdien susirašinėdavome valandomis, kol galiausiai jis paprašė mano ,,Facebook" ir man paskambino. Vaikinas turėjo švelnų akcentą, kuris man pasirodė labai mielas, o kai surimtėdavo nuo jo balso išsilydžiau, kaip plastmasė. Vienas kitam išsikalbėdavome ,kaip praėjo diena ,pasijuokdavome vienas iš kito ir tapome artimi draugai. (bent jau aš taip galvojau :) ). Jis tapo žmogumi, kuriuo labiausiai ėmiau pasitikėti. Žinojome apie vienas kitą labai daug per tokį trumpą laiką.
Vos už kelių dienų mes susitiksim. Sunku net paaiškinti kokius jausmus jaučiu: ir nerimą, ir džiaugsmą, ir netgi šiek tiek baimės. O jeigu jis mane pamatęs nebenorės tęsti bendravimą? Tai būtų kvaila tikrai. Iš to jaudulio nežinojau, kur save padėti ir kaip savo mintis nuraminti. Įdomu, kaip jis jaučiasi šiuo metu? Ar bent truputį pagalvoja apie mane?
Dvi dienos iki susitikimo
Hellou, seniai nesimatėm, kas naujo?- tarė Julia apsikabindama mane.
Su Julia matemės paskutinį kartą pas ją darbe, nes ji buvo apsikrovusi darbais kolegijos, dirbo ištisomis dienomis, o kai išpuldavo išeiginė, ji būdavo su Oliveriu. Suprantama. Tūrėčiau aš antrą pusę, manau, kad taip pat elgčiausi todėl nepykau ant jos.
Hey, nežinau net nuo ko pradėti- nusijuokiau. O kaip tu??- pridūriau.
Nuo pradžių gali, nuobodu jaučiu tau nebuvo. Ašarų skambučių kažkaip nesulaukiau- nusijuokėm abi ir įsėdome pas Julia į mašiną. Įsėdusi į mašiną supratau, kad seniai nebuvome užsukę sushiu todėl, nedelsdama pasiūliau. Ji davė man pedo šypseną ir iš to galima buvo suprasti, kad ji sutinka. Nieko nelaukdamos iškarto išvažiavome.
Tai vat, už dviejų dienų susitinku su juo- tariau jai vos pajudėjus mašinai iš vietos.
Oho, tu tikrai nestabdai..
Tu irgi, Julia atsargiai priešais fūrą lenda- šūktelėjau jai parodydama pirštu į priešais lendančią fūrą. Juliai staigiai pristabdžius, paspaudė garso signalą.
Tu asile žiūrėk kur tu važiuoji, apsičiulpęs sėdi nemato- piktai sušuko ji ištiesdama vidurinį pirštą, o jis jai atgal.
Susikišk tu jį sau šiknon!!
Julia viena iš tų piktų vairuotojų, visai kaip aš. Negalėdavau pakęsti, kaip užlenda man kasnors prieš nosį arba važiuoja vėžlio greičiu , o ypatingai kai skubi kur nors.
Kur mes ten baigėm? Ai, pamenu. Ir kur keliausit? Romantiškai pasivaikščioti? - atsidususi tarė Julia.
Į barą varysim - šyptelėjau jai.
Tu čia rimtai, ar tu juokauji?
Nežinau, bus matyti. Planavome susitikti pasivaiksčioti ir vakare kažkur nueiti pavalgyti ir GALIMAI išgerti- pabrėžusi žodį galimai, nusijuokiau. Julia žino, kad man išgerti daug nereikia, kad man būtų ,,linksma''.
Tai spėju tave reikės pasiimti? Tau jeigu nepatiks ,tu man skambink. Apsimesiu, kad esu tavo mama ir laikas namo - nusijuokė.
Manau taip, nes važiuosiu su viešuoju transportu, be mašinos- pabrėžusį žodžius viešuoju transportu, nusijuokė ji.
Viešuoju transportu varys gražuolė, karūną nusiimsi? - leptelėjo ji pasijuokdama iš manęs. Neesu mėgėja eiti pėščiomis, važiuoti traukiniu ar autobusu, nes esu pripratusi prie savo mašinos. Vos išsilaikiusi teisės, visur važinėjau su ją ir taip atpratau nuo viešuojo transporto.
Niekada.- tariau pavaizduodama, kad pasitaisau karūną. Tačiau šį kartą nusileisiu ant žemės.
Nu tu stebini mane. Oliveris išgirdęs net nepatikėtų tavimi.
Jį gal irgi nustebinsiu , kai susitiksim- šyptelėjau jai.
Eik tu, pamatys kokia varną esi , nenorės į antrą pasimatymą- padėjusi ranką man ant peties, vaidino , kad guodžia.
Nu jeigu Oliveris nuo tavęs dar nepabėgo, aš neprapulsiu.
Jis neturi pasirinkimo- nusijuokėm abi.
Pasiėmusios su savimi sushius, patraukėm link parko, kuris buvo prie pat ežero. Buvo geras oras tai nusprendėm valgyti ant suoliuko lauke. Vienas kitai pasipasakojom , apkalbėjom visus ir patraukėm link namų. Julia nuo manęs gyveno 15 minučių atstumu tai ji mane paleido prie namų, o pati išvažiavo.
Grįžusį namo, išsitraukiau telefoną parašyti jam. Tačiau jis jau buvo palikęs keletą žinučių:
- Hey, ką veiki gražuolė?? Man neužilgo prasidės treniruotė, parašysiu kai pasibaigs. O tu papasakok ką nuveikei per visą dieną, lauksiu ;*
Nusišypsojau. Gerą buvo grįžti namo ir rasti tokią žinutę, kad esi kažkam įdomi ir svarbi.
- Hey, katik grįžau, buvau su draugė Julia susitikusi. O kaip tu? :)
Pasidėjusi telefoną į šoną , nuėjau pažiūrėti ką šeima veikia. Kitaip tariant, nuėjau paerzinti brolį.
YOU ARE READING
Before You
RomanceIt was us against the world- žodžiai, kurie yra įstrigę mano galvoje. Žinodama, kas nutiks: sudaužyta širdis, begalinės ašaros, meilė, viltis, nusivylimas, išdavystė- ar visą tai kartočiau? Atsakymas yra taip- žinodama kuom baigsis. Atėjus vakarui...