A találkozás

120 5 3
                                    

Nem bírtál aludni. Féltél hogy a bohoc meg támadja a hugod és a családod.

Valószinű egész éjjel fent leszel. Már minkenki más alszik. Éjjel egy óra van te meg csak fekszel az ágyba és nézed a plafont és élvezed a csendet de egy fura érzésed lesz mindtha valaki figyelne. Anélkül hogy felülnél a szoba másik felére forditod a fejed ahogy oda nézel egy alakot látsz besuhanni az árnyékba. Nem tudtad hogy most tényleg láttal valamit vagy csak rosszul lattad. Most már felültél az ágyba hogy jobban lásd az árnyékot de semmi.

Kicsit meg nyugodtál hogy nincs ott senki de még érezted azt a jelenlétet. Vissza feküdtél és nem néztél a plafonra csak becsuktad a szemed. Amikor kicsitottad egy magas felete árnyat láttál feletted a plafonon.

Csak nézett le rád világos kék de majdnem fehér szemeivel. Megált a lélegzeted féltél hogy bármelyik pilanatban rád veti magát és megöl. De jobban aggodtál a családod miatt.

Sikitani akartál de nem tudtál anyira féltél. A bohóc elmosolyodott rajtad,nyilvánvalóan örült hogy félsz és viccesnek találta mert egy kicsit kuncogott is majd meg szolalt
-Ne álj az utamba te kis taknyos! Mondta mérges hangon. Kitágultak a szemeidés érezted hogy szúrják a könnyek. Iszonyatosan féltél. A bohóc utoljára még kuncogott egyet aztán eltünt. Most már hagytad hogy a könnyek lefolyanak az arcodon. Remegtél a félelemtőm de elhelyezkedtél az ágyban éspribáltál minél halkabban sírni.

 Laughing Jack x y/n (Szünetelve)Where stories live. Discover now