A szüleid képesek lettek volna kiköltözni a házból miatta de te nem akartál innen el menni. Ugy gondoltad rá keresel interneten erre a Laughing jackre és találsz egy modszert hogy elűzd ebből a házból.
Egész este kutatál utána és sikerült több információt találnod rolla. Az 1800-as években jelent meg,Londonban történt az első gyilkolása egy fiút ölt meg név szerint Isaac Grossmant (bocsánat ha rosszúl írtam). Innentől rengeteg halál eset volt amit Jackre fogtak. -Miért teszi ezt a gyerekekkel? Nem csináltak semmit! Ártatlanok! Mondtad halkan magadba hogy csak te hald. Le írtál minden fontos informácíót egy lapra. Kicsit olyan volt mintha rendőröset játszanál minden olyan dolgot ami Jacktől van elraktad egy kis hejre pl egy szem cukorka. Nem hagyhatod hogy a hugodat meg ölje ez a monokorm gyilkos bohóc!
Mielőtt le feküdtél volna a lapot amire írtad az információkat be csusztattad egy könyv alá ami az asztalodon hevert remélve hogy senki se veszi észre. Majd be az ágyba. Annak ellenére hogy nem voltál álmos hanar elaludtál.
Reggel anyukád keltett hogy kelj fel mert segitened kell neki és hogy szedd össze a papir cafatokat. Amikor meg hallotad kipattant a szemed és az asztalra néztél majd oda rohantál. Tágra nyilt szemekkel nézted a széttépet lapot. Anyukadnak mondtad hogy máris mész igy ki is ment a szobádból.
-az az átkozott bohóc! Tudja hogy el akarom űzni. Mindent meg fog tenni hogy megakadájozza. Mérges voltál rá de jobb dolgod is volt annál hogy átkozd azt az izét. Meg fésülted (h/c) hajad és fel vettél egy rövid fafmer nadrágot egy (f/c) poloval mivel meleg volt. Majd leszaladtál a konyhába hogy egyél valamit.Lizi a konyhába ült és ette a reggeliét örültél hogy nem a bohócal van. A napokban probáltad rá venni hogy ne barátkozzon vele de csak anyit mondott hogy nem akar mivel "Jack azt mondta neki hogy ő az egyetlen olyan barátja akivel jól érzi magát". Az az izé még a barátainak mondja magát! Csak kihasználja a gyerekeket mivel ők még kicsik és védtelenek. Undoritó...
Nem is kellet sokat gondolkodnod hogy mit fogsz enni. Még mielőtt leértél volna érezted a palacsinta illatát. Imádtad a palacsintát. Ha tehetted vona mindig azt etted volna.
Miután végeztél a reggelivel beszélni akartál Lizivel igyhát felszaladtál a szobájához mivel ő volt az első aki elkezdett enni igy hamarabb végzett. Miután fel értél meg áltál az ajtóban és kopogtál majd egy kis idő mulva nyilik az ajtó.
- Szia y/n! Szeretnél valamit?
-igen beszélni szeretnék veled valakiről. Látszott az arcán a nyugtalanság de bele egyezett. Át mentetek a szobádba és el kezdted.
-Jack a szobámba volt. És széttépett egy lapot. Amin fontos dolgok voltak.
-o biztos csak meg akart viccelni szokozz ilyet.
-nem akarom hogy ide jöjjön kérlek mondmeg neki hogy nem szeretném hogy itt legyen. És kérlek ne barátkozz vele veszélyes!
Lizi csak bolintott majd ki ment. Nem hittem hogy meg fogja csinálni. Reméltem hogy nem fog rá támadni.Segitettél anyukádnak főzni és takaritani nagyon hamar ment az idő. Már csak azon kaptad magad hogy délután van legalább végeztél, kicsit unalmas volt nem szeretsz takaritani és főzni.
Ahogy mentél vissza a szobádba láttad hogy Lizi onnan jött ki. Vajon mit kereshetett a szobadban. Utána mentél és meg kérdezted hogy mit keresett. De ő nem válaszolt csak ijedten nézett rád. Meg lepödtél nem tudtad mi baja.
-Lizi jól vagy? Ő csak bolint egyet. Majd könyek szöknek a szemébe. Fogalmadsem volt hogy reagálj.
-Lizi ne sirj semmi baj! Bántott valaki?
- Jack hallota amit mondtál és nem akarja hogy beszéljek veled. Mondta halk hangon. Az a bohóc meg fenyegette a hugom?! Nagyon merges lettem de nem mutattam ki nehogy meg ijeszem Lizit.
-semmi baj Lizi! Megoldjuk. Nem hagyom hogy bántson téged! Ha kell meg vedelek! Mondtad kicsit halkan mert tudtad hogy nincs esélyed Jack ellen de nm érdekelt kockáztatad vona az életed hogy meg mentsd a hugod. Meg ölelted és meg nyugtattad.-ha bánt téged csak szolj! Bolintott majd vissza mentetek a saját szobátokba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Laughing Jack x y/n (Szünetelve)
AcakY/n egy 16 éves lány aki szüleivel és 7 éves hugával Lizivel él együtt. De a lány élete megváltozik miután huga meg ismerkedik egy monokorm bohóccal. (kell egy ilyen is! =>)