Képzeletbeli vagy igazi?

121 5 2
                                    

Teltek a napok,Lizi egyre kevesebbszer jött ki a szobájából. Kezdtél aggodni miatta ugy érezted hogy Jack számára fontosabb let mint te és a családod. Esténként amikor a fürdőből jöttél ki hallotad ahogy Lizi beszélget valakivel. De amikor be kukucskált a kulcs lyukon nem látott senkit igy már biztos volt hogy Jack csak egy képzeketbeli barát vagy legalább is remélte.

Lent voltál a napaliba anyukáddal játszottál egy társast Lizi egyik kedvencét de ő inkább Jackel játszik a szobájában. Anyukád is kezd aggodni miatta.
-y/n nem idős már egy kicsit a hugod a képzelet beli barátokhoz? Kérdezte édes anyád aggodó hangon.
-hát fogalmam sincs. Mivan ha nem is képzelet beli? Válaszoltad egyre el halkulva de ő mégis hallota.
-biztos csak képzeletbeli.
-remélem is.
Mondott neked rolla valamit? Kerdezte halkan mivel észre vette Lizit a lépcsőnél.
-o szerbusz kicsim szeretnél valamit?
-nem látátok a plüs cicám? Meg akartam mutatni Jacknek de nem találom.
-nem látuk. Válaszoltál csalodottan mivel azt hitted hogy veletek fogja tölteni az időt nem pedig Jackel.
-hát jó akkor majd vacsikor tali!
Mondta vidáman majd fel szaladt.

Anyádnak elmondtad az összes információt Jackről amit tudtál. Nem volt sok de épen elég volt.apád nem hitte el, mondtad nekik azokat a dolgokat hogy magában beszél meg mindig van nálla egy márkátlan cukorka amit elv Jacktől kap.

Késő volt kint már sötét volt. Kilenc óra körül lehetett. Ugy döntöttél hogy egy kicsit kémkedsz és meg probálod meg lesni Jacket és Lizit. Az ajtajához osontál és halgatóztál csak Lizit hallotad azt nem értetted hogy mit mond de hallotad. Meg ijedtél amikor meg hallotál egy férfi hangot ahogy válaszol a hugodnak. Gyorsan be kukucskáltál a kulcs lyukon nem gondoltad hogy látni fogsz Lizin kivül mást. Ám amikor meg pillantotál egy fekete fehér alakot le dermedtél a fejét nem láttad mivel nagyon magas volt de az öltözékét jól szemügyre tudtad venni. Harisnya tartók, térdig érő nadrág,csíkos zokni. Véletlen a fejed hozá ért a kilincshez Lizi és Jack az ajtó felé fordult. Lizi arca tele volt kiváncsiságal es egy kus félelemmel gondolom azért mert tudta hogy van ott valaki, míg Jackből áradt a gonoszság és mérgesen az ajtó felé meredt.

Elszaladtál amien halkan csak tudtál be a szobádba, be az ágyadba a takaró alá. Körülbelül egy percen át a tajaro alat maradt mivel attol félt hogy Jack ott van. De nem maradhat a takaró alatt öröké és a levegője is fogyott igy hát ki bujt ovatosan. Nem látott senkit meg nyugodott. Miután fel ált az ágyról és elindult az iró aszal felé fél uton megdermedt. Ugyan olyan márkátlan cukorkák hevertek az asztalán amilyeneket Lizi kapott Jack től. Lizi tul hangos lett volna h ő rakja ide csak egy valaki lehetett...
Most már tudtad hogy Jack valodi nagyon is! De nem akart szólni a szüleinek rolla hogy ne ijessze meg őket.

 Laughing Jack x y/n (Szünetelve)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang