Tegnap esti történtek miatt nem tudtál aludni. Tiszta fekete karikásak a szemeid. Nem szereted volna hogy a szüleid eszre vegyék ezért felkeltél és kerestél egy alapozot és kicsit eltakartad. Nem akartad hogy aggodjanak miattad is,eleg nekik Lizi.
Miután felöltöztél ki mentél és hallotad hogy lent mintha valaki sírna. Lejjeb érve láttad Lizit ahogy a szüleid probálták el csititani.
-Semmi baj drágám! Mondta az édesanyád. Apád csak simoggatta Lizi hátát hátha lenyugszik de nem vált be. Lizi amint meg látott feléd fordult és hizzád szaladt és át ölelt legugiltál hozzá és vissza ölelted. Ránéztél a szüleidre kerdően a szemükben aggodalmat vettél észre.
-Véletlen valahogy meg karmolta az arcát. Mondta apád egy nagy levegőt véve és kisétált a konyhába. Anyudra néztél ő csak bolintott és követte apád. Lenéztél Lizire és láttad az arca jobb oldalán egy nagy karmolást. Adtál egy puszit a homlokára majd Lizi közeledett a füledhez halkan sutogva meg szolalt.
-Ő tette. Meg büntetett mert beszéltem veled.Érezted ahogy összeszorítod a kezed a dühtől. Találkozni szerettél volna megint ezzel a bohóccal és jól belé ütni amiért hozzáért a hugodhoz.
Felkaptad Lizit az öledbe és felszaladtál a emeleti mosdóba és ve kulcsoltad az ajtót. Elő vettél két papir zsepkendőt hogy letörölhesd a lefolyó vért és a könnyeit majd fertőtkenítőt fujtál a sebre Lizi kicsit felsziszegett a fájdalomtól de hagyta. Kivettél egy dobozból egy rózsaszín szivecskés sebtapaszt és ovatosan rá raktad a sebre. Meg mutattad a tükörbe Lizinek és elmosolyodott mivel tudtad hogy szereti a rózsaszín sziveket.
Majd leültetek a kád szélére és el kezdtetek beszélni.
-Éjjel ott volt a szobámba és azt mondta hogy ne áljak az utjába... de nem fogom hagyni hogy mégegyszer bántson!
-Nem szeretnék már a barátja lenni monda Lizi egyre halkabban.
-Mondtad már neki hogy nem akarsz barágkozni vele?
-Nem. Ha azt mondanám bántana engem és téged is mivel tudná hogy te mondtad nekem hogy ne barátkozzak vele.Erre csak bolintottál mivel egyet értettél vele.
-És ha szolnánk anyáéknak? kérdezte kérdőn rád nézve.
-Nem tudom mit csináljunk. Már engem is támad..
-Mi lenne ha álitanánk neki csabdát!Mondta Lizi izgatottan.Te csak kicsit felkuncogtál de féltél is mivel a bohóc tudott teleportálni.
-Jó amikor anyáék elmennek este a rokonokhoz el vinni valamit meg csináljuk oksi?
-Oké! Addig találjunk ki valami jó tervet!A szüleitek elmentek ti neki is látatok de végig éreztétek valaki jelen létét. A terv az volt hogy a csapdát Lizi szobálya ajtajánal csináljátok meg, kicsit hülyén hangzik de egy nagy hálóval akarjátok elkapni azt a mocskot. Szoval Lizi le megy a napaliba és szól Jack nek hogy szeretne játszani vele te addig a szobádban leszel és várod hogy elmenjenek a szobád előt és halkan utánuk mehess telefonnal a kezedbe hogy amint elkaptátok tudjatok a rendőrséget hívni. Ez volt az egyetlen terv ami beválhat.
Igyhát Lizi lement,te a szobádba és halgatóztál.
-Jack! Szeretnék játszani. Hallotad lizit kiabálni.
Majd egy hangot amit tudtál hogy Jacktől származik.
-Itt vagyok Kedvesem! Mondta dalolva.
Undorodtál Jacktől mivel bántotta a hugod es ezek után is ugy tesz mintha nem történt volna semmi.
-Menjünk fel a szobámba ott sok jó játék van!
-Rendben!Hallod ahogy jönnek az ajtóhoz szaladtál és megáltál előtte amikor már Lizi szobája felé hallotad a lépteket és kicsit kikukucskáltál és lattad ahogy az ajtó előt áll Lizi csorsan de halkan kinyitottad a ajtót es utánuk rohantál majd elvágtad a kötelet ami a hálot tartotta és Jackre esett,vagy legalább is azt hitted amikor az ajtó elé futotál eszre vetted hogy nem Jack hanem Lizi van a hálóba de Jacknak semmi nyoma majd egyszer egy hangos sikítás.
-Y/n! Mögötted!!
Amilyen gyorsan csak tudtál hátra fordultál de nem tudtál teljesen mivel egy ütest éreztél a testeden amitől hatra repültél a falhoz.Egyenesen neki csapodtál és erősen be ütötted a fejed amitől szédülni kezdtél. Ekkor jutott eszedbe hogy a telefont a szobádba hagytad szoval segitséget se tudtál hívni. A bohóc hisztérikus nevetésbe tőrt ki. Lizi leszedte magáról a hálot es hátrálni kezdett Jacktől.
-O nem tudtam hogy te is akarsz játszani. Mondta a bohóc rád mutatva
-Azt hittem te már ehez nagy vagy.
Lizi szeme megtelt könnyel és megmarkolta a polod. Probáltad magad mögé tolni de nem volt erőd nem bírtál felülni a fájdalomtól.(Ha találtok barmelyik részben Helyes írasi hibát szoljatok hogy ki javithassam!)
DU LIEST GERADE
Laughing Jack x y/n (Szünetelve)
SonstigesY/n egy 16 éves lány aki szüleivel és 7 éves hugával Lizivel él együtt. De a lány élete megváltozik miután huga meg ismerkedik egy monokorm bohóccal. (kell egy ilyen is! =>)