İkinizin de paylaştığınız yatağa ne zaman geldiğini bilmiyordunuz. Kollarını sana sardığını da hissetmedin. Ama gecenin bir yarısı uyandın. Neden bilmiyordun ama sıcak havanın enseni gıdıkladığını hissettin. Gözlerini açtığında, sevgilinin bir görüntüsüyle karşılaştın.
Uyuyor mu yoksa hala uyanık mı olduğunu bilmiyordun. Ama ellerini saçlarında gezdirdin. Saçları sana pahalı ipek kadar yumuşak geldi. Yavaşça nefes vererek, yorgunluk seni yenerken ellerini yavaşlattın. Gözlerini yavaşça kapatarak kendini uykuya bırakıyorsun.
Gözlerini açtığını fark etmedin.
Saçıyla oynadığını biliyordu. Bunu fark etti ve dürüst olmak gerekirse senin durmanı istemedi. Ama uyuman gerektiğini de biliyordu. Bu yüzden sana izin verdi. Başını nazikçe omuzlarınız ve boynunuz arasına koymaya karar verdi. Yanında nefes aldığını hissetti. Şu anda burada, onunla birlikte olduğunun açık bir işareti.
Yine de kendini rahat bıraktı. Huzur içinde hissetti. Bir ev gibi. Kendini güvenebileceği bir yuva. Önünde hiçbir endişe olmadan. Ve bunun için sana sonsuza dek minnettar kaldı. Sana da kendisi gibi hissettirip hissettiremeyeceğini bilmiyordu. Ama yine de, sana derinden aşık olduğunu biliyordu. Bu dünyayı değiştirmek istemeseydi, senin için tüm dünyayı arkasında bırakırdı. Seni ne kadar sevdiğini asla bilemezsin, seni asla unutamaz. O da istese bile.
Yine de bu duyguyu, bir yuva duygusunu son nefesine kadar tadacaktı.
Senin yanındayken kendini huzurlu hissediyor.
Ceviridir
Umarim okurken keyif almissinizdirr<3