17

1.4K 126 62
                                    

i2chase bölüm atarsam sevgime karşılık vereceğini söyledi buna kayıtsız kalamazdım...

İyi okumalar

&&&

"Jimin ne yapacağım lan
ben şimdi eve girince?" Dedi Taehyung kapının önünde duran Jimin'e bakarak. Jimin bıkkınlıkla iç çekti.

"Evet yüz milyon kez söylememe rağmen tekrar etmemi mi istiyorsun yine?" Dedi Taehyung'a dönüp. Taehyung ise gözlerini kaçırdı ve kendi kendine tekrar etmeye başladı. "Tamam şimdi gireceğiz sonra hiçbir şey olmamış gibi yapacağız evet anladım ben tamam hiçbir şey olmadı çünkü di mi evet." Dedi.

"Heh aynen böyle işte." Dedi Jimin elini zile götürdü ancak Taehyung tekrardan onu durdurdu.

"Geri eve mi dönsek ya hiç girmeyelim ne dersin?" Dedi bir umut. Jimin ise daha fazla dayanamadı ve kaşlarını çatıp Taehyung'a döndü.

"Bak zaten kaç gündür Yoongi ile görüşemedim burnumda tütüyor birde otuz saattir senin ikilemin yüzünden zile basmıyoruz, bence ben daha fazla sinirlenmeden sen sus artık."

Taehyung'un bunları duymasıyla susması bir oldu. Jimin zile bastı ve birkaç saniye beklediler. Kapının açılmasıyla önünde önlük saçı başı hafiften dağılmış Yoongi karşıladı onları. Önce Jimin'e baktı ve gülümsedi tam dudakların öpmek için hamle yapacaktı ki Taehyung'u fark etti ve gülümseyerek geri çekildi. Taehyung ise hâlâ tam olarak bu duruma alışamasada olabildiğince içten bir gülümsemeyle içeri geçti ve onları biraz arkasında bırakarak montunu çıkarmaya başladı.

"Utanmayın öpüşün hadi sonuçta alışmam gerek değil mi?" Dedi yüzlerine bile bakmadan oturma odası olduğunu umduğu yere giderken.

Gülümsemesini tuttan Yoongi ve Jimin o gidince sessizce güldüler ve özlem giderdiler.

Bu oldukça sade ev Taehyung'un hoşuna gitmişti. Salona girdiğinde yan taraftan gelen müzik sesini duymasıyla oraya doğru adımladı. Bu müziği nerede duysa tanırdı Lovers Rock çalıyordu. Yavaşça kapısı açık odadan içeri baktı, burası mutfaktı. Biraz daha içeri girince önünde önlük yemeklere tüm dikkatini vermiş bir yandan da sessizce müziğe eşlik eden Jungkook'u gördü. Kalbi göğsünü yırtacak gibi çarparken, boğazında attığını hissediyordu. Onu görmek bile şuan böylesine güzel geliyorken onu bir kez daha öpmek Taehyung için bambaşka olabilirdi. Bir anlık dalgınlığında onu fark eden Jungkook görünce içten bir şekilde gülümsemiş ama aynı zamanda deli gibi eli ayağına dolaştığını belli etmemek için ekstra çaba sarf etmeye başlamıştı bile.

"Lovers Rock dinlediğini bilmiyordum." Dedi Taehyung tezgaha yaklaştı ve kalçasını tezgaha dayayarak Jungkook'un yüzünü incelemeye başladı. Jungkook ise ne yaptığını bilmiyor en son Yoongi'nin eline tutuşturduğu çırpma aletiyle kaptaki malzemeleri çırpıyordu.

"Bende bilmiyordum." Dedi.

Taehyung bu cevaba kaşlarını çattı. "Ne demek bilmiyordum?"

"Bildiğin bilmiyordum işte. Sadece son zamanlarda hislerime uyum sağlıyor diyelim."

Diyemedi Jungkook seninle öpüştüğüm dün geceden beri midemde uçuşan kelebeklerin en sevdiği şarkı bu onlar çabucak ölmesinler diye dinliyorum.

Taehyung bir şey demedi sessiz kaldı öylece. Bu sessizliği bozan ise içeri giren ikili oldu. Jimin ve Jungkook ilk defa bir ortamda bulunacaklardı ve bu gerici olacaktı. Yani en azından öyle olması gerekiyordu. Jungkook dönüp "Sende hoş geldin Jimin." Diyene kadar. Bu karşılamaya toplu olarak şaşırmışlardı -ki Jungkook da şaşırdı- doğal olarak. Ancak Jimin hiç istifini bozmadı. "Hoş buldum Jungkook." Dedi eline verilen önlüğü alırken.

Lan Oğlum Böyle Olmaz ✅️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin