* . °•★|•°∵ ∵°•|☆•° . *
Tepat pukul 8 pagi, semua member seventeen berada di bilik practice untuk berlatih choreography comeback mereka yang akan berlaku dalam tempoh yang terdekat.
Termasuklah junghwan. Yang sekarang ada dalam badan Vernon.
Bila junghwan nampak yang member member seventeen semua ada di depan mata dia. Dia rasa macam takleh nak percaya yang Dia sekarang berada dihadapan idola dia.
Jadi dia terkaku. Tak bergerak depan pintu tu.
"Uhhh Vernon are you okay? Why are you standing still at the entrance?"
Noh rokiah. Dia sepiking pulak.
Junghwan memandang pemilik suara. Joshua Hong Atau hong jisoo. Mr gentle sexy—
Ok ok cukup.
Junghwan panik. 'Apa aku nak jawab ni astaga dia speaking lak tu'
Almaklumlah english ke laut.
"Oh. sorry. I was zoning out. Don't worry joshua"
Kata junghwan sambil beralih supaya tidak menghalang pintu masuk.
" it's okay. it happens sometimes" Joshua pun menepuk bahu junghwan dan memberikan senyuman manis kepada nya lalu terus memasuki bilik practice.
Junghwan ingin pergi ke arah dino dan seungkwan sebab diaorang dua je yang dia rasa selesa nak bercakap sekarang ni—
Sekejap. Jap. Jap. Jap. Hold on.
Dia cakap fluent english ke tadi??? Pause jap.
What?????
Junghwan terkejut. Lalu menampar mentalnya. Dia dalam badan vernon. Of course dia boleh cakap english fluent. Ini kalau dia cakap dengan hyunsuk nangis hyunsuk dengar.
Jap apa dia nak buat tadi? Oh ye ye nak jumpa seungkwan dengan dino. Maka dia pun bergerak menuju ke seungkwan dan dino.
"Dino hyung—" belum sempat junghwan nak bercakap seungkwan sudah menekup mulutnya.
Jadi junghwan dengan tak malu nye. Pergi jilat nye tapak tangan seungkwan tu.
"EIII GELI LAH SIA!" Jerit seungkwan. Maka dengan jeritan tu semua orang tertumpu kepada seungkwan.
"Yang engko ni menjerit pepagi buta dah kenapa?" Tanya minghao aka the 8. Mata dah menjeling seungkwan. Karang kena cucuk kang baru tahu.
"Hehe.. sorry" kata seungkwan. Minghao hanya menggulingkan matanya sebelum memandang semula ke arah jun. Seungkwan ingin sahaja menyekik junghwan. Tapi nasib menyebelahi junghwan sebab dino menahan hyung nya yang sudah seperti api membara.
"Eyy hyung kau kena ingat ni bukan vernon hyung. Ini junghwan!" Bisik si maknae. Seungkwan pun menarik nafas dalam dalam. Sesungguhnya dia berharap dia tak bantai anak orang.
"Nape hyung—" belum sempat junghwan
Nak menghabiskan ayat dia, sekali lagi mulutnya ditekup."Astaghfirullahalazhim, ya tuhan berilah aku kesabaran. Vernon hyung kau tak patut panggil kitorang hyung. Dah dah lah bergurau" dino bersuara sambil menekankan nama vernon.
YOU ARE READING
Switch?! - Svt & trsr -
Fanfictional-kisah tentang So Junghwan dari treasure, tertukar badan dengan Hansol Vernon Chwe seventeen?! Bagaimana mereka akan menyelesaikan masalah ini? Or Author nak interaction seventeen ngan treasure tapi company diaorang lambat ©️ sweeflae 2023 Vote eh...