Capitolul 1

1.3K 32 9
                                    

Mă îmbrac într-o rochie mov cu câteva pietricele , în picioare îmi iau sandalele negre ce au puțin toc, iar părul mi-l las pe spate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă îmbrac într-o rochie mov cu câteva pietricele , în picioare îmi iau sandalele negre ce au puțin toc, iar părul mi-l las pe spate. Sunt mândră de părul meu este lung si brunet care este puțin cârlionțat la vârfuri. Ochii îi dau cu puțin rimel si puțin creion pentru a-mi scoate albastrul ochilor in evidență , iar pentru buze aleg un ruj mat de culoare crem. Mă mai uit odată in oglindă si ies din cameră pregatindu-mă să cobor scările, când o văd pe mama deschizând ușa, iar in pragul ușii stă un bărbat înalt brunet cu ochii negri ce te fac să-ți înghețe sângele în vene. Din acei ochi poți vedea doar durere si răutate. Oare ce caută el aici? Îmi clatin capul de câteva ori după care cobor scările.

- Ai venit la fix draga mea. El este Angel. Angel ea este fiica mea Lia. mă uit la acest bărbat, dar nu schițează nici-un fel de sentiment

- Încântat. vocea lui îmi zdruncină tot corpul.

- Dragii mei, haideți la masă .

Perspectiva  Angel

Apăs soneria și în câteva secunde ușa se deschide și în fața mea apare acea doamnă  de 40 si ceva de ani ce ma contactat acum cateva saptamani, îmbrăcată elegant. Se dă într-o parte pentru a-mi face loc să intru în casă , analizez repede livingul nu foarte spatios, dar primitor. Când ajung cu privirea la scări rămân blocat, în capătul scărilor stă o fată îmbrăcată într-o rochie mov, iar când ridic privirea rămân blocat pe doi ochi albaștrii minunați . Fata coboară scările până ajunge în dreptul nostru.

- Ai venit la fix draga mea. El este Angel. Angel, ea este fiica mea, Lia. ma uit la ochii ei albaștri ca marea, ce te fac sa simti ca te îneci.

- Încântat . nu reușesc să zic alt ceva.

- Dragii mei, haideti la masă! mergem cu toții   in bucătărie.

Eu stau față în față cu Lia, ceea ce-mi permite să-i văd fiecare trăsătură a sa. Este superbă. Deodată sunt întrerupt de mama sa care deschide un subiect destul de deranjant pentru ea.

Perspectiva Liei

Mă simt atât de ciudat cu el la această masă .

- Draga mea ți-am zis dimineață despre acea operație ... o simt cam încordată si asta nu e de bine.

- Da mamă spune.

- El este domnul ce ar fi de-acord sa îl ajute pe Jorge.

- Pe bune? Este minunat îți multumesc mult....

- O secundă, draga mea există o condiție pentru asta. Domnul Angel îl va ajuta  pe tatăl tău doar  cu condiția ca tu să te căsătorești cu el.

- Poftim? Mama!! Știi deja că Luis mă iubește și eu îl iubesc pe el, cum  aș putea să fac asta? Nu, sub nici-o formă . Nu pot să cred că îmi cere sa fac  așa ceva.

- Lia nu-i așa ?

- Da....

- Aceasta este condiția pentru ca tatăl sa supraviețuiască, dacă o accepți bine, dacă nu, eu ma voi retrage.

- Mama, nu poți face asta... îl vad cum se ridică de la masă și se îndepărtează.

- Nu te voi obliga, dar dacă tatăl tău moare să știi că va fi doar vina ta, fiindcă  te gandesti numai la tine.  Nu-mi vine sa cred cum  mama mea poate fi atât de crudă.

Mă uit la ea si mă ridic de la masă mergând  după Angel. Nu pot să mă gândesc ce aș face dacă tatei i s-ar întâmpla ceva, Nu pot permite una ca asta.

- Angel!! strig după el din pragul ușii.

- Spune.

- Voi accepta. Dar nu pentru mama sau pentru tine, ci pentru tata.

- Voi veni în 30 de minute după tine. Și nu are rost să-ți iei haine, vei avea tot ce ai nevoie. Și cu astea fiind spuse, se întoarce și pleacă.

Intru in casă și mă uit încă o dată la mama și la ce inimă rece poate sa aibă. Merg sus si mă  închid în camera mea, unde dau drumul lacrimilor pline de durere. Nu după mult timp aud o bătaie în ușă și-mi dau seama că este el. Îmi șterg fața plină de lacrimi uscate și cu inima grea pornesc spre ieșirea din cameră . Cobor scările și dau de el, iar lacrimile încep să-mi năvălească în ochi.

- Vino, nu avem toată ziua la dispoziție, Vocea lui este atat de rece încât îmi îngheață sângele în vene,

- Mamă nu o să ți-o iert niciodată, mi-ai distrus viața . Să ai grijă de tata, altfel vei regreta.

Îmi iau geanta în care mi-am pus câteva lucruri și pornim spre mașina lui. Intrăm în ea, eu stând pe scaunul pasagerului vărsând lacrimi amare, iar el sta la volan . Pornim spre noua casă si am presimțirea că voi suferi amarnic.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
VIATA INCEPE CU TINE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum