Capitolul 10

729 15 0
                                    

Ii inmoi o pereche de ciorapi in otet dupa care ii pun in picioare apoi inmoi un prosop si il așez pe abdomen si  pe frunte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ii inmoi o pereche de ciorapi in otet dupa care ii pun in picioare apoi inmoi un prosop si il așez pe abdomen si  pe frunte. Merg in baie si caut un termometru pentru ai lua temperatura. Dupa ce scotocesc toate sertarele si gasesc termometrul ii iau temperatura. Are 39.7 e o temperatura mare daca dupa aceste împachetări cu otet nu trece va trebui sa sun un doctor. Si uite asa chear a fost nevoie de un doctor fiind ca temperatura nu scadea nici cum. Dupa ce iam dat pastilele spuse de doctor am mers cu el in baie iam pus in cada apa rece pentru ai trece din febra.

- Angel aseazate in cada poti face convulsie.

- Nu am nimic Lia intelege.

- Nu tu intelege intra in cada. doamne nu-mi pot lua ochii de la el arata demențial

- Bine.. se aseaza in casa

Iau buretele de pe marginea cazi si incep să-l ud pe spate usor pana corpul sau se obisnueste cu apa rece. Sta in acea apa de 20 de minute si este timpul sa ii verific temperatura. In sfârșit termometrul indica 37.2 o temperatura normala.

- Angel dute in camera si schimbate pana sterg eu cada.

- Bine.. sterg cada dupa ce apa sa scurs si ies din camera

- Angel merg să-mi aduc cateva paturi si voi dormi jos pentru a te supraveghea.

- Sub nici o forma nu dormi tu jos. Voi dormi eu.

- Nuuu poti sa te racesti si mai tare.

- Nu voi pati nimic.

- Am spus nu!

- Atunci dormi langa mine. m-am uitat in ochi săi si am ramas fara cuvinte, sclipeau atat de tare

- Bine ori cum nu voi dormi. Trebuie sa am grija sa nu faci dinou febra.

Ma asez langa el in pat si il vad cam incordat ceea ce ma amuza.

- Sa întâmplat ceva?

- Nu doar ca nu am mai dormit cu nimeni de cand a dispărut mama. Ma lua mereu in brate si imi mangaia parul(tuse).. inghit in sec si chear o fac

- Vino o sa te simti mai bine. se aseaza cu capul pe pieptul meu iar eu ii mangai parul

- Mia fost dor de asta.

- E bine asa? cand sia ridicat capul si ma privit am simtit ca stomacul sa strange iar timpul se opreste in loc

- Da este chear bine am si uitat cum e... doamne de ce ma tem de aia nu scap, ma indragostesc dar nu o voi recunoaste niciodata

- Ma bucur ca e ok asa...

In cateva minute a adormit, e ca un copil mic. Ma uit la el si nu pot nega ca nu arata bine, mia ajutat tatal cu toate ca platesc cu libertatea mea dar poate asa a simtit el nevoia sa tina pe cineva langa el. Ii mangai parul matasos si nergu ca si carbunele si nu pot să-mi stapanesc inima. Ii punt termometrul pentru a verifica din nou temperatura si spre norocul nostru e 37.5 este bine. Si uite asa lam privit toata noapte, imi era groaznic de teama sa nu faca dinou temperatura. Ma dau jos din pat si cobor jos pentru a pregati micul dejun. Scot din dulap o tava cu picioruse si incep sa asez farfuria, tacamurile, paharul de suc de portocale si nelipsita ceasca de cafea. Iau tava si urc sus, deschid usa si il gasesc pe Angel stand pe marginea patului cu un cersaf in mana. Las tava pe noptiera si abea atunci imi dau seama ca defapt este ciarsaful patat de sange.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
VIATA INCEPE CU TINE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum