Capitolul 24

592 14 0
                                    

- Sper ca tia placut Lia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Sper ca tia placut Lia.

- Mai intrebi dragule? Nu mam simtit asa niciodată.

- Esti perferca eu trebuie sa fac o baie. il simt ciudat si ma sperie

- Angel ce este cu tine? ma dau jos din pat si merg spre el

- Nu am nimic Lia doar vreau sa fac o baie sa ma pot calma. Sunetele scoase de tine ma inebunesc si chear  nu vreau sa plec si in seara asta nicaieri.

- Nu pleca te rog. il prind de mana si ma arunc in bratele sale sărutândul

- Lia! nu-l las sa vorbeasca si il sărut pe buze amintindu-mi ce a spus

Ma aplec si incep să-l sarut pe gat usor, simt cum se incordeaza. Ii bag mana usor in pantalonii si simt cum se trezește . Ii mângâi usor barbatia iar el se lipeste de perete.

- Oh Lia. Ohhh. sunetele scoase de el ma fac sa imi doresc mult mai multe

- Angel te rog. spunand asta intetesc mangaiatul

In secunda următoare imi prinde fata intre mani si ma saruta apasat. Isi cere voie sa patrunda cu limba in gura mea iar eu accept cu cea mai mare placere. Ma simt impinsa pana ajung langa pat, ii prind usor barbatia si incep sa fac usor miscari de dute vino. Ma întoarce si ma lipeste de peretele din sticla ce sa afla in spatele meu.

- Ma inebunesti. Ahh. Daca nu te potolesti nu promit ca ma mai pot abtine Lia. Si nici nu voi pleca la alta. Lasă-mă sa fac un dus. sub nici o forma nu-l las sa plece

Ma uit fixa la el si nu ma opresc, vreau sa se simta bine.

- Angel nu te opri. Te rog. vreau mai mult

- Ce e Lia ce sa întâmplat?

- Haide aratami cum este sa faci dragoste. il sarut pe piept

Nu mai spune nimic doar ma ia si ma arunca pe pat usor, in cateva secunde raman fără pantaloni si lenjerie. Se dezbraca usor si el, in secunda următoare aud cum se rupe un ambalaj iar el sil ruleaza dupa care se pune peste mine. In timp ce ma saruta pe gat si pe sani simt cum sunt penetrata dar de aceasta data usor si grijuliu. Acest moment nul voi uita niciodata acum sunt sigura ca sunt îndrăgostita. Suntem intinsi in pat si ii conturez fiecare cicatrice de pe piept. Pana adorm.

***

Timpul a trecut si ceva sa schimbat, sunt mai bine de 3 săptămâni de la acea noapte dar Angel sa schimbat. Sunt 3 săptămâni in care seara de seara el pleacă si eu raman singura. Decid sa o sun pe Lori pentru a o chema la mine este ceva timp de cand nu ne-am mai vazut.

Conversație telefonica

- Alo Lori?

- O buna draga mea ce faci?

- Nu chear super. Poti veni pe la mine astazi?

- Sigur draga mea in 10 minute sunt la tine.

- Bine pa.

- Pa.

Conversație telefonica încheiata

Ea este sigura care mar putea intelege. Cu Alice am vorbit acum cateva zile dar nu as vrea sa o speri in privinta lui Angel. Cei drept nebuna a ajuns in mai putin de 10 minute.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
VIATA INCEPE CU TINE Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum