3 κεφ

266 4 2
                                    

"Αγαπη μ δεν είμαστε άνθρωποι και τώρα ούτε και εσύ δεν στο είπα πιο πριν γιατί δεν υπήρχε λόγος τώρα όμως πρέπει να τα μάθεις όλα" ειπε και με πήρε αγκαλιά.

......

"Και τι είμαστε;"

"Είμαστε ένα από τα πιο δυνατά υπερφυσικά όντα στην γη" ειπε και μ χαμογέλασε.

"Μαμά τι λες".

"Αγαπη μ είμαστε βαμπίρ η αλλιώς βαμπ βασικά το ίδιο είναι αλλά το βαμπ ακούγεται πιο κουλ".

"Τι;"είπα και με έπιασαν πάλι τα κλάματα.
"υπάρχουν και άλλοι σαν εμάς;"

"Φυσικά, δεν νομίζω να πίστεψες ότι υπάρχουμε μόνο εμείς, υπάρχει και σχολείο για να μάθεις τον εαυτό σ και νομίζω ήρθε η ώρα να πας και εσύ".

"Μην ανησυχείς θα κάνεις φίλους και μάλιστα στην ηλικία σ είμαι σίγουρη όσο για τους φίλους σ σε αυτό το σχολείο προτείνω να μην τους ξανά δεις αν δεν θέλεις να τους κάνεις γευμα" είπε και γελάσαμε μ σκούπισε τα δάκρυα και με αγκάλιασε.

"Και πότε θα πάω σε αυτό το σχολείο;".

"Αύριο και ολας".

"Τι;".

"Όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο" ειπε μ έδωσε ένα φιλί στον μέτωπο και με άφησε μόνη.

Πήγα να κάνω ένα μπάνιο και σκεφτόμουν το τι είχα κάνει σε εκείνον τον άνθρωπο.

[...]

"Κοριτσι μ ξυπνα θα αργήσεις" ειπε η μάνα και μ πέταξε ένα σακουλάκι.

"Αουτσ".

"φάε και ελα θα σε πάμε εμείς πρώτη μέρα."

"Καλά" είπα και σηκώθηκα

Μπήκα μέσα και για κάποιο λόγο δεν το ένιωθα καθόλου οικείο δεν είχε παιδιά λογικά ήταν στο μαθημα έφυγαν οι γονείς μ και πήγα στο γραφείο των καθηγητών ήταν εύκολο να τον βρω αφού δεν είχε καμία άλλη αίθουσα σε αυτόν τον όροφο με ακολούθησε μέχρι την τάξη μ άνοιξε την πόρτα και με σύστησε στα παιδιά και για κακή μ τύχη είχε μόνο ένα κοριτσι και τα υπόλοιπα αγορια. Κατάλαβα ωραία θα περάσουμε τις μέρες π έχουν μείνει μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα.

Έκατσα πίσω με ένα αγόρι γιατί κενές θέσεις δεν είχε.

"Μαρίνος" ειπε χωρίς να με κοιταξει .

"Ιωάννα" είπα και τον κοίταξα.

"Καινουρια;".

"Όπως βλέπεις".

"Τι ζωδιο εισαι;" Είπε και γέλασα ελαφρά.

"Κριός".

"Εγω δίδυμος" ειπε από μόνος του.

i will fuck youDove le storie prendono vita. Scoprilo ora