Esra Erol gorse bune mk der
Yeosang:
Bisi sorcamKarina:
Aha geliyor muhtesem soruYeosang:
Simdi
Biri olunce hani sinav iptal oluyor yaChaewon:
EeYeosang:
Jisungu ölü gibi gosterip sinavi iptal ettirsekSeungmin:
Oha cok iyi fikir
Bu benim aklima nasil gelmediYeosang:
Gercekten miChangbin:
Kac YeosangYeosang:
Heh?Yeonjun
Changbinin Yeosanga dogru "KAÇ" diye bagirip Yeosanga dogru kosmaya baslayinca Yeosang korkudan kosarak siniftan cikti. Pesinden de Changbin siniftan cikinca onumde oturan Seungmin derin bir nefes alip okudugu kitaba geri dondu.
Bu cocuk nasil bu sinif ortaminda kitap okuyabiliyor lan!?
Yeosangin cigligini duymamla siniftan cikmam bir oldu. Karsi siniftanda adini hatirlamadigim bi cocuk cikmisti.
Neydi lan adi Jonho muydu Jogho muydu. Neyse sonra sorarim bizimkilere.
Yeosangi kantine dogru kosarken gorunce bende kantine kosmaya basladim. Yeosangin arkasinda ise kucuk bisi kovaliyodu.
Kisa misa diyozda bi dokunsa ucarsiniz oyle bisi.
I WANNA BİG BOOYYYYY
Hayir Yeonjun senin big boyun var zaten sus artik.
Changbinin kantine gordigini gorunce bende kantine kostum. Kantin cok kalabalik degildi. Ya bizimkilerden korkmus kacmislardir yada zil calmistir. Neyse ne her halukarda isime gelir.
Bu mukemmellikle rezil olmam.
Tam o anda Kazuhanin "Ay napiolar bunlar" diye bagirmasiyla o tarafa dondum.
Changbin Yeosanga arkadan sikica sarilmis Yeosang buna karsilik olarak tepinip bagiriyordu. Kazuha bok bocegi gormus gibi ikiliye bakarken Eunchae ise gulmekten az kalsin yere dusuyordu. Bu ikiside her tenefus kantindeler mk. Kantincilerde....... Lan harbi onlar nerde.
Ogretmenin gelip zilin caldigini soylemesiyle hepimiz yukari ciktik.
Bu ders 3. saatti.
Kimya quizi.
Sinifa girdigimizde Jisungu gormemle ona dogru kosup sarilmam bir oldu. Tam yanagindan opecektim edebiyatci Jihyo hocanin sinifa girmesiyle herkes ayaga kalkti.
Tanri affetsin cok seksi kariydi Jihyo hoca. Bide kocasida zengin. Oh oh yasiyor hayati kadin.
Onume konulan kagit ile dusuncelerimden siyrildim. Sorulara bir goz gezdirmek amaciyla arka sayfayi cevirmemle ne goreyim.
30 soru ne mk 40 dkda nasil 30 soru cozelim biz.
Jihyo hocamin yanima gelmesiyle dusuncelerimden siyrilip kagida geri dondum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D Sınıfındaki Çocuk ★ Minsung
Humor[ASKIYA ALDIM daha dogrusu ilk ficim oldugu icin anısı oldugu icin kaldırmıom] Sınıf arkadaşlarının D sınıfından bir çocuktan hoşlanmasından sonra A ve D sınıfı yakınlaşmaya başlar. (Not:hikaye tamamen minsung bahane eğlence şahane temelli kitaptır)...