Hocam valla kimyacının suçu

81 12 59
                                    

Jisung

''Yav çocuğum iyi misiniz kimyacının arabasını çizmek nedir. Hadi çizdiniz diyelim üstüne niye şey çiziyorsunuz.''

''Ney çizmişler Jin hocam''

''Ya şey çizmişler işte''

''Ney çizmişler''

''Namjoon zorlama şey çizmişler işte''

''Ney çizmişler Jin''

''YARRAK!YARRAK ÇİZMİŞLER NAMJOON''

Jin hocanın ayağa kalkıp aniden yarrak diye bağırması sonucu odada yüksek sesli gülüşmeler oluşmuştu.

Ha şuan ne mi yapıyoruz. Sevgili müdürümüz ve sınıf hocamıza kimyacının arabasını çizmediğimizi inandırmaya çalışıyoruz. Ne kadar başarılı oluyoruz bilmiyorum ama Changbin'in kendi tarafına 'yarrak' çizmesi işleri daha da zorlaştırmıştı.

Derin bir off çektim.

Hyunjin,Yeonjun,Kai,Mingi,Jake,Jay,Changbin,ben,Namjoon hoca ve Jin hoca olmak üzere 10 kişi kıçım kadar yerde duruyorduk ve iyice bunalmıştık. Sınıf arkadaşlarımızda bizi satmıştı zaten.

"Namjoon nerde kaldı geri kalan."

"Hocam valla en son hocalar biz yakalarız demişti ama."

        --------------------⭐--------------------

Bizimkiler müdürün odasında iken sınıfın geri kalanı ne mi yapıyordu.

NAPCAKLAR PEŞLERİNDEKİ BİLMEM KAÇ TANE HOCADAN KAÇIYORLARDI

Geri kalanlar 4'e bölünmüş ve hocalardan kaçıyorlardı. Hocalarda nasıl bir dirayetse hepsi 50 yaş üstü ama maşallah çita gibi ışınlanıyorlar sanki mk.

Okulda öyle büyük de değil ki mk nereye kaçcaklar. Ama tabii öğrenciler çok (?) yardımsever oldukları için bizimkilerin kaçmalarına yardım ediyorlardı.

Yeter çok konuştum bb

    
        --------------------⭐--------------------

Sunoo

Sayamayacağım kadar uzun süredir Beomgyu,Wooyoung,Yeosang,Hongjoong,Yeji ve Ryujin arkamızdaki yaşlı bunaklardan kaçıyorduk.

Artık bacaklarımı hissetmediğim anlardan birinde dönüp arkama baktığımda hocaların oldukça yaklaştığını gördüm.

Özellikle en gençleri olan Hobi hocanın. Gerçi öbür 50+larda çok yakınlardı.

YA DURUN ARTIK YORULDUM AMINIZA KOYAYIM.

Tama o sırada olan oldu. Böyle tökezledim tam yere amele sümüğü gibi yapışcam bir el belimi kavradı ve kantinle spor salonu arasındaki küçük boşluğa çekti.

Hocalar yavaş yavaş (şüpheli) önümden geçtikten sonra benim hayatımı kurtaran kişiye baktım.

I WANNA BE SAVEEEDDD

"Lan Riki napion burda"

"Seni kurtarıyorum"

"Yaaa kurtarıcım gel öpim bir kere"
diyip dudaklarımı büzerek Rikiye uzandım. Ama o elini dudaklarıma koyunca kaşlarımı çatarak açınca utanmış bir adet Riki gördüm.

Hehehhe dalga geçme zamanı.

Ellerimi yanaklarına koyup "Uiiy sen utandın mııı uy uy uy yerim seni ham yaparım"

"Ya yapmasana Sunoo" diyip ellerimi ittirdiğinde yüzümdeki koca sırıtışla ona baktım.

"Neyse hadi gitmişlerdir gidelim artık"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

D Sınıfındaki Çocuk ★ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin