Acil Durum Planı

76 9 102
                                    

Jisung

Manifest playlist yapmaliyim. Duydugum seyle iki arka sirada yemek yiyen besliye dondum.

Takti bu kiz manifeste

Dusuncemin uzerinden cok bir zaman gecmemistiki Eunchae sarki soylemeye baslamisti.

"Paraa bizdeee şöhreeet bizdeee sizde ne var haydi söyleee"

"Hayat bizdeee her şey bizdee sizde ne var haydi söyleee"

Yan sıradan gelen sesle Sunoo'ya baktım. Oda bana bakınca ciddi misin bakışı attım. O ise bana dil çıkarıp daha yüksek sesle söylemeye başladı.

Tanrım sen bana sabır ver.

Tam önüme dönüp yemeğimi yemeye devam edecektim ki arkamdan duyduğum bir pat sesi ve ardından Eunchae'nin bağırışıyla geri arkama döndüm. Yanımda uyuyan Changbin de sıçrayarak uyanmıştı.

Changbin tek gözü kapalı homurdanırken Eunchae Kazuha'ya doğru bağırıyordu.

"YA NE VURUYORSUN İMDAAATT ŞİDDET UYGULUYORLAAARRR"

"Kızım sussana ne bağırıyorsun!"

"AAAAA ZORBALAARRR ZORBALIĞA UĞRUYORUUUMM EUNCHAE'YE ZORBALIĞA HAYIR AAAAA"

"KIZIM SUSSANA"

"YETİŞİN KOMŞUUULLLAAAARRR VAY ANAM BAŞIMIZA BUNLARDA MI GELECEKTİİİİİ"

Eunchae bi taraftan bağırıyor bir taraftanda elleriyle dizlerine vuruyordu.

Seungmin Tanrım sen bana sabır ver diye mırıldanıp Changbin'in uyuduğu yastığı alıp Eunchae'ye fırlatmıştı.

Asıl amacı büyük ihtimalle bu değildi ama yastık tam Eunchae'nin yüzüne denk gelmişti ve bu darbeyle kafası geriye yatmıştı.

Bu durum karşısında sınıfta yüksek sesli kıkırdamalar duyulmuştu. Sınıf tekrar sessizliğe büründüğünde Changbin konuşmaya başlamıştı.

"Aga ben bi rüya gördüm ama nasıl böyle. Şu üçü varya" diyip Yeonjun Beomgyu ve Kai'yi gösterip " Bu üçü bide iki kişi daha -ki o kişileri tanımıyorum- böyle ağacın önüne geçmişler dans ediyorlar ama nasıl dans şu 'UwU' hareketi varya hah onu yapıp dans ediyorlardı"

Sınıftaki çoğu kişi kahkaha atmaya başlamıştı bile. Neden çoğu kişi demiştim çünkü Yeonjun Beomgyu ve Kai düz bir ifadeyle Changbine bakıyordu.

Ardından Changbin elini kaldırarak "Susun daha bitmedi en kötü kısmı geliyor. Ama asıl sorun kıyafetleriydi."

"Yoksa etek mi giyorlardı?!" Ryujin'in dediği şeyle herkes ona dönmüştü ama Sunoo bi anda kahkaha atınca meraklı bakışlar ona çevrilmişti.

"Ay ne bakıyorsunuz bir an bunları etekle hayal edince komik oldu."

"Hayır etek giymiyorlardı ama onun gibi bir şey. Aşırı çıplaklardı. Kıyafetleri açık saçıktı. Ay çok korkunçtu."

Beomgyu'un olduğu tarafta hareketlilik olunca oraya baktığımda elinde çantasıyla Beomgyu görmeyi beklemiyordum.

Tam Changbine doğru çantayı fırlatacaktı ki travmam olduğundan dolayı Changbin'in önüne geçip "Yapma!" diye bağırdım.

"JİSUNG ÇEKİL ÖNÜMDEN. CHANGBİN SEN BİZİ NASIL HAYAL EDİYORSUN MK NASIL BİR HAYAL GÜCÜN VAR" diye bağırıp çantayı daha çok kaldırmıştı.

"YAPMA BEOMGYU BENİM İÇİN"

"JİSUNG ÇEKİL ÖNÜMDEN SANA TEKRAR ÇANTA FIRLATMAK İSTEMİYORUM" (neeee sana mıı!!)

D Sınıfındaki Çocuk ★ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin