Bir davadan sonraydı. Sherlock'un parlak bir şekilde çıkarım yaptığı, özellikle şiddetli bir vaka. Cinayet o kadar çileden çıkmıştı ki ona saldırmıştı. Peşine düştükleri kişi hiçbir zaman Sherlock olmadı. Hep oydu. John iyiydi, elbette. Kolundaki bıçak yarası dışında. Çok acıttı tabii. Ama daha önce vurulmuştu. Bir kesikten kurtulabilirdi. Bu yüzden Lestrade'in onu hastaneye götürme teklifini el salladı. O bir doktordu. Kendi başının çaresine bakabilirdi. Sherlock hiçbir şey söylemedi, sadece onlar için bir taksi tuttu. Ancak eve geldiklerinde Sherlock herhangi bir ilgi gösterdi. John kanepede oturuyordu ve Sherlock kaşlarını çatarak onun yanına oturdu.
John içini çekerek yaraya baktı ve Sherlock ona endişeli bir bakış attı. "...iyi misin?"
Kısa John kocaman açılmış gözlerle ona baktı. Sherlock... önemsiyor muydu? "Hmm, evet, hayır, ben iyiyim." Sherlock ona kaşlarını çattı ve yarayı dikkatlice inceleyerek John'un kolunu çekti. "Hmm." Sonra ayağa kalktı ve uzaklaştı. Aynen böyle. O an gitmişti ve John bundan derinden rahatsız olmuştu.
"Ben iyiyim," diye onu temin etti John. Sherlock onun gözlerinin içine baktı ve John dondu - boynundan yukarı sürünen bir kızarıklık. Sherlock bakışlarını sadece bir saniyeliğine tuttu.
Daha sonra kız arkadaşı ondan bir kez daha ayrılana kadar ne hissettiğinden emin değildi.
Eski kız arkadaşının son sözü geldi aklına
"Sherlock'la çok zaman geçiriyorsun! Neden onunla çıkmıyorsun!?" giderken bağırmıştı.
Demek hissettiği oydu. Sherlock'la çıkmak istiyordu. Ev arkadaşına karşı hisleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Johnlock // One-short
FanfictionHer zaman aşkın tehlikeli bir dezavantaj olduğu varsaymışımdır ama bu aşık olmayacağım anlamına gelmez