Yunho POV:
𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘤𝘰𝘭𝘥, 𝘳𝘢𝘪𝘯𝘺 𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥, 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘔𝘺 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘢 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘮 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘥𝘢𝘥'𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘶𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘧𝘢𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴.
𝘓𝘪𝘬𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘺𝘴, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰 𝘣𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘪𝘰𝘭𝘦𝘯𝘵, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.
𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦, 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘑𝘰𝘯𝘨𝘩𝘰'𝘴 𝘧𝘦𝘢𝘳.
𝘞𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 5 𝘢𝘯𝘥 7 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦.
𝘞𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘦𝘥𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘦𝘯𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘵𝘰 𝘶𝘯𝘧𝘰𝘭𝘥. 𝘔𝘰𝘮 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘢𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘱𝘳𝘪𝘰𝘳𝘪𝘵𝘪𝘻𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺.
"𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺?! 𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘨𝘰 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘥𝘴 𝘸𝘢𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘩𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱! 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘤𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘮! 𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘶𝘴 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦?! "𝘔𝘰𝘮 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨.
𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘥 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦., "𝘖𝘍 𝘊𝘖𝘜𝘙𝘚𝘌 𝘐 𝘓𝘖𝘝𝘌 𝘖𝘜𝘙 𝘍𝘈𝘔𝘐𝘓𝘠 𝘞𝘏𝘈𝘛 𝘈𝘙𝘌 𝘠𝘖𝘜 𝘛𝘈𝘓𝘒𝘐𝘕𝘎 𝘈𝘉𝘖𝘜𝘛! "
𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘴 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘸𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘴𝘭𝘢𝘱. 𝘑𝘰𝘯𝘨𝘩𝘰 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘮𝘰𝘮 𝘤𝘳𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩.
YOU ARE READING
Traumatizing Incident
Fiksi PenggemarThat one incident that leave yunho traumatized