Ana..

24.1K 118 4
                                    

Nama penuh : suhana
umur: awal 40 an
surirumah sepenuh masa.
anak: 3
suami: pemandu lori kargo
kawasan; kg berlatar belakangkan sungai, getah dan semak samun..

Ana meninjau ninjau ke lorong semak semun, lorong itu akan membawa dia terus ke kawasan belukar di tepi sungai..

kemudian dia berpaling ke belakang melihat jalan tar yang di tepinya semak samun, bila dia pastikan tiada orang melalui jalan tersebut ana cepat2 masuk ke arah lorong tersebut dan menghilang di sebalik anak2 pokok setinggi paras bahunya.

Ana menyelak kain batiknya hingga ke betis dia tak mahu bunga2 lalang melekat pada kain batiknya di pakai..
ana terpaksa melalui lorong semak itu yang kira2 50 meter jauh dari jalan tar tadi..

Sambil berjalan dia melihat jam di tangan ..masih awal pagi pukul 7.30 pagi..setelah anaknya beredar dari rumah ke sekolah dia cepat2 menuju ke sini untuk berjumpa seseorang ..

setelah sampai ana memandang sekeliling seperti mencari sesuatu..belukar yang agak tebal tapi bila sampai sahaja di pinggir sungai ada tempat dan ruang terlindung untuk berehat..

" Dah lama tunggu?.. ana menyapa kepada sosok tubuh lelaki yang tidak berbaju itu..

lelaki itu tersenyum melihat Ana yang menepati janji untuk bertemu denganya., tempat pertemuan mereka di keliling oleh rimbunan pokok dan hutan bemban..memang sunyi kawasan itu tambahan pagi masih awal embun pun masih membasahi daun dalam semak itu..

selepas ana sampai mereka berdua beriringan memasuki rimbunan senduduk dan pohon menjalar yang kelihatan seperti kawasan teduhan bekas   babi hutan atau binatang untuk berteduh, lelaki itu masuk dahulu dengan membentangkan tikar plastik dan kain tuala besar..setelah siap dia menghulurkan tangan tanda meminta ana juga turut memasuki ke dalam rimbunan semak itu bersamanya.

Memang kena menunduk bila masuk ruang hanya muat untuk dua orang dewasa..Ana berbaring terlentang manakala lelaki tadi mengiring di tepinya..

Ana mengurut ngurut dada bidang lelaki di sampingnya yang baru di kenali baru 2 bulan..

tempat ana berbaring ini juga la 2 bulan lepas kain batiknya di selak dan seluar dalam nya di rentap oleh lelaki yang sama, tapi itu dulu ana di paksa sekarang ana yang mahukan juga..bukan setakat mahu tapi ana perlukan lelaki tersebut memuaskan nafsunya..

Bukan suami Ana culas dalam hubungan batin tapi perbezaan ketara antara suami ana dan lelaki ini sangat membuatkan ana teringat selalu kepada lelaki ini
kalau ikutkan saiz memang hampir sama  tapi kekerasan dan bentuk memang jauh beza..tambahan stamina lelaki ini lebih bertenaga.
Ana bukanlah isteri yang mahukan hubungan kelamin setiap hari..tapi penangan lelaki ini membuatkan ana gian untuk di rodok berkali kali..

Lelaki ini adalah pekerja ladang sawit dari lombok ..nama tak pernah di ketahui mereka berdua hanya berkomunikasi yang penting sahaja itu pun melalui msg biasa. kalau sedang bersama pun hanya dengusan dan erangan sahaja yang kedengaran ..pernah juga ana cuba2 ajak berbual tapi itulah hanya senyum sengih dan geleng kepala yang banyak..kalau bercakap tanya sepatah jawab sepatah..

di pagi hari ..ana membalas ciuman dari lelaki lombok yang mula mengomolnya habis leher dan dadanya basah dengan air liur lelaki tersebut..kain batik ana tersingkap ke perut bila tangan kasar lelaki tersebut meramas memicit celah pahanya kakinya di buka luas memberi ruang untuk lelaki itu menjelajah seluruh tubuh bawahnya yang terdedah..

selepas puas membangkitkan rasa ana lelaki itu mula bercelapak di tengah kangkang ana, ana mendengus memeluk tubuh kasar lelaki tersebut kakinya di paut ke atas punggung menerima tusukan nikmat lelaki itu..

berhingut hingut tubuh ana, tubuh ana di gauli secukup rasa..sehingga ana betul2 puas ke kemuncak..
setelah puas berbaring tidur, ana di datangi dengan cara mengiring..dibawah sedang menekan keluar masuk manakala dadanya pula di isap ghairah..

begitulah setiap kali berjumpa memang tidak mengecewakan ana dengan layanan lelaki lombok itu..

hampir tengahari baru ana keluar dari belukar..kain batik di ikat rapi, ana pulang dengan hati yang senang bila batinnya di penuhi..

Balik rumah Ana melepas semua pakaianya tubuh melekit dengan peluh dan bau senggama kemudian menjalankan rutin sebagai ibu dan isteri seperti biasa..selepas selesai kerja rumaj ana berbaring sebentar sementara menunggu anak2 pulang sekolah..

Fikiranya melayang2 terbayangkan tubuh gagah lelaki lombok yang dapat memuaskan nafsu wanitanya..

Ana masih ingat pertama kali mulutnya di cekup dari belakang dan di heret ke dalam semak belukar oleh lelaki lombok tad, masih segar dalam ingatan ana bila pagi itu di ke kedai membeli ikan dan sayuran, masa itu dia berkain batik biru bercampur merah dan berbaju blouse labuh bertudung sauk labuh menutupi dadanya.

memang jalan ke kawasan rumahnya agak sunyi jarang2 orang lalu..kalau ada pun jiran2 yang berhampiran rumahnya yang jarak 30 meter setiap satu..

sampai sahaja di kawasan belukar tiba2 tubuhnya di peluk dari belakang dan mulutnya di cekup kuat..tubuhnya di dorong ke arah belukar..tak cukup dengan itu ana di seret agak kasar..ana cuba melawan dan menjerit tetapi takapan tangan lelaki itu sangat kuat tambahan pula lelaki itu mengancamnya dengan benda tajam..mahu tak mahu ana terpaksa mengikut arah langkah lelaki itu hingga masuk ke dalam belukar di pinggir sungai..

Sampai di kawasan terlindung dan jauh dari pandangan mereka berhenti ..ana di  arah berbaring..takut sungguh ana waktu itu, ana terpaksa mengikut arahan sambil air matanya yang sejak tadi gugur menitis di lap dengan tudung. Ana berbaring dia berpaling pada tempat lain  dia malu di perlakukan secara paksa begitu..ana menutup mata dia tak terdaya nak memandang lelaki yang kini sedang meraba raba pahanya..kemudian seluar dalamnya cuba di tarik kebawah dengan kasar, ana cuba menegahnya sambil mengelengkan kepala, hanya kudrat tangannya cuba menghalang dan pehanya di kepit kuat..tapi sekuat mana tenaga ana kuat lagi tenaga lelaki di depanya yang menarik seluar dalamnya hingga koyak..kakinya juga di kangkang secara paksa, hingga memberi ruang lelaki itu menindihnya..

sudahla di tindih, kini bahagian atas ana pula di nodai dengan ramasan..bra kuning langsat ana di tolak ke atas..dengan rakus bibir gelap basah lelaki itu terus menyedut putingnya ..lama kelamaan Ana tewas dia sendiri ikut terangsang dengan cara belaian dan usapan tangan lelaki itu..

Ana tersentak bila lubang senggamanya di masuki secara mendadak..perit ana rasakan tambahan seludang lelaki itu keras dan agak berlainan dari suaminya..berbelas tahun ana hanya merasai seludang suaminya tapi hari ini dia terpaksa menerima kemasukan seludang asing yang jauh lebih keras dan lebih membuatkan dinding dalaman ana rasa nikmat bila bergesel..
dalam sendu bercampur takut ana terkangkang di henjut lelaki asing air mata ana bergenang mengenangkan nasibnya yang di paksa melayani lelaki tersebut, kain batik anak terselak hingga ke dada, ana terpaksa memegang lengan berurat lelaki itu apabila lelaki itu mula mengdayung dengan tempo yang kasar..di tarik dan di hentak berulang kali hingga menerbitkan bunyi kulit bersentuhan..
Ana yang tadi menangis tanpa suara terpaksa mengigit tudungnya supaya suaranya mendesah berbunyi perlahan..bimbang juga kalau dia terlepas suara keenakan di semak belukar ini..

Ana terpaksa akui dia tewas di bawah lelaki yang memaksanya tadi ..bukan sekali tapi 3 kali ana sampai hingga basah kain batik yang berada di bawah punggungnya..

kali ke 3 ana menarik lelaki tersebut dan mencium bibir basah lelaki itu..di cakarnya tubuh belakang lelaki itu bila klimaks kali ke 3 nya begitu mengasyikan tubuhnya...

Ana mula cuba bersaing dengan permainan lelaki itu yang nampaknya belum ada tanda2 untuk berakhir..sekali lagi ana menarik supaya tubuh lelaki itu rapat ke tubuhnya. Ana menggunakan pengalamanya mengemut mengayak pinggulnya untuk memberi lebih nikmat..leher lelaki itu juga ana sedut hingga meninggalkan bekas..kaki ana di lipat kepinggang supaya lelaki itu dapat bersentuhan lebih dalam dasar rahimnya yang kenyal..

" argghhhhh aku keluarrr yaaaaa..arggggggggghhh arghhh arghhhh'  lelaki itu bersuara apabile melepaskan ledakan air nafsu bertalu talu ke lubuk rahim ana..ana juga sampai buat kali ke 4..

dunia ana fana sebentar ..memerah saki baki air lelaki itu..setelah lama mereka berpelukan ..lelaki itu bangun dan meninggalkan ana..

Ana pula bersiap membetulakan kain batiknya yang terburai..

sambungg

Isteri kampungWhere stories live. Discover now