Aku merupakan seorang guru yang baru bertukar di sebuah daerah, setelah puas mencari rumah sewa akhirnya aku bertemu dengan rumah sewa milik Akak Faridah..
Pertama kali aku jumpa akak faridah di rumahnya setelah aku di kenalkan oleh akak Mahani seorang tukang cuci di sekolah aku.." kak dah..boleh la sewakan kat cikgu kita ni..lagi pun rumah atas akak ni kosongkan" Akak mahani sedang memujuk..
Aku hanya menjadi pendengar dan permerhati, masa tu kak faridah berbaju kurung labuh dan bertudung labuh kalau sesekali tengok mesti orang kata dia ni ustazah..
" Cikgu oo cikgu jauh sungguh mengelamun..ni kak faridah cakap cikgu boleh sewa di atas rumah ni..tapi cikgu kena bersihkan la dulu.." kata kak mahani..
" oo takpe la mcm tu ..bila saya boleh dapatkan kunci dan berapa deposit kak?
tanya ku pula.." takpe cikgu duduk la dulu mana tahu sesuai atau tak..rumah atas tu ..lama tak di sapu ..maklumla kak tinggal sorang diri tak larat nak buat semua kerja rumah"
" ni haa kunci kalau cikgu nak tengok2 dulu ..buat apa yang patut" kata kak faridah..
selepas aku tengok keadaan rumah tersebut aku berpuas hati..tak banyak perkara yg aku akan lakukan selain dari menyapu, rumah atas kak fatidah ni cukup lengkap ada 2 bilik ada bilik air dan ruangan untuk menyidai baju mcm balkoni cuma ruang tamu sedikit kecil tapi tak kisah la bagi aku yang bujang sudah cukup baik keadaan rumah macam ni ,asalkan dekat dengan sekolah aku mengajar..
" kak mahani,' aku mnghulurkan not 50 2 keping sebagai tanda terima kasih kerana mencari rumah untuk aku
" ehhh tak nak duit..la" kata kak mahani yang duduk di sebelah ku di dalam kereta..
" abis tu..' aku tersenyum melihat kak ani..
kak ani pun sama senyum ..dan aku tahu apa yang di mahukan dari aku..
di rumah Kak Mahani Di Dalam Bilik
" Cikguuu akak sampaii argghhhhh'..
kaki kak mahani jatuh ke tilam dari bahu ku.."power betul la cikgu..buat akak sampai..sebab tu akak giankan batang cikgu".. kata kak mahani yang menahan nafasnya tercungap cungap..
" kak ani punya yang ketat..maklum la Janda makan jamu".. kata ku memuji..
Aku dan kak mahani dah biasa melakukan hubungan terlarang ini sejak seminggu aku di sekolah baru tempat sama kak ani bekerja..
Awal kami terlanjur semasa hari sabtu..bila kak ani di tugaskan membersih stor sukan yang aku ambil alih dari cikgu razak yang telah bersara..semasa itu lah kami berbual bergurau dan membawa kepada berbual luncah. Pada mulanya aku bergurau tapi bila kak ani memberi respon aku pulak tak kedekut memberinya upah..
Kali pertama di stor sukan ..kak ani hanya menyelak skirt hitamnya sambil menonggeng berpaut pada rak peralatan sukan..
kali ke 2 di dalam kerata aku sewaktu semua cikgu dan murid sibuk aktiviti perkhemahan..kebetulan kereta aku di letakan di hujung padang..kak ani menyusup masuk ketika semua orang beraktiviti dalam dewan..dengan hanya berseluar tracksuit kak ani terkangkang di tempat duduk belakang sambil menerima upah kerana menolong ku mengoreng bihun untuk pelajar perkhemahan..
kali ke 3 di rumah kak ani..sewaktu aku melawat anaknya yang merupakan pelajar aku demam panas..sempat juga dia menyelak kain batiknya setelah anak tunggalnya itu lena akibat minum ubat batuk..kali ke 3 sempat 2 kali juga aku bedal dia..maklumla selesa di atas tilam..aku hanya balik selepas pukul 3 pagi dari rumah kak ani..
yang berlaku selepas balik dari rumah kak faridah adalah kali 4. .sekali lagi di rumahnya dan aku berhajat nak bermalam kerana anaknya terlibat dalam program sekolah ke negeri pulau pinang..
YOU ARE READING
Isteri kampung
Fantasykain batik, baju kurung dan tudung menjadi pakaian harian kaum wanita di kampung..ke ayuan terserlah bila melihat mereka2 ini santai bersahaja.. dapatlah author berimiginasi tentang sosok tubuh dan cuba terjemahkan ke dalam penceritaan.. maaf kalau...