Ana 2

14.3K 57 3
                                    

Selepas peristiwa ana di seret ke belukar. ana tak lagi berjumpa dengan lelaki yang membuat onar kepadanya itu

kehidupan ana seperti biasa lagi pun dia tak bimbang kalau mengandung sebabnya dia sentiasa mendapat suntikan cegah hamil..

hari berlalu seperti biasa..namun tiba2 peristiwa yang sama berlaku lagi, kali ini ana berada di rumah, entah bila lelaki itu memasuki rumahnya..waktu itu hujan lebat di waktu malam tiba2 terasa betis dan pahanya di sentuh..Ana yang baru sahaja lena terbangun namun mulutnya di cekup..ana cuba melawan dengan memukul tubuh lelaki itu tapi sia2 tubuhnya sekali lagi di tindih kasar..kain kembanya juga terungkai dalam hujan lebat ana sekali lagi di henjut lelaki itu dalam kesejukan malam dan kehangatan tubuh mereka bersatu..ana membiarkan sahaja tubuhnya di guna pakai..tambahan tak guna dia melawan bimbang anak2 terjaga..

Ana melayan sahaja kehendak lelaki itu..tambahan ana pun turut merasa nikmat permainan lelaki itu..jika dia berkasar atau melawan lelaki itu juga akan bersikap kasar..

lohong yang tadinya kering kini di banjiri air ana yg meruah keluar..kali ini mereka bersama agak selesa di atas tilam empuk dan suasana hujan lebat di luar. Ana sudah pandai mengikut tempo dayungan lelaki yang bertengek di celah pahanya..setiap dayungan lelaki itu Ana mendesih nikmat. Hujan lebat yang membasahi zink rumahnya lebih memberikan suasana ghairah pada ana..Ana sudah terbiasa malahan ana sendiri yang meminta lelaki itu melajukan dayungan hingga ana terdampar sekian kalinya..
kain batik sudah tercampak kebawah katil begitu juga lelaki tersebut..keduanya ibarat bayi baru lahir bertelanjang bulat tanpa pakaian..

" sedap barang awak..."
" puas saya.."

kata kata ana sewaktu melihat lelaki itu sedang bersiap meninggalkanya setelah puas melepaskan keinginan nafsu terhadap isteri orang

ana yang sudah pun kembali berkemban..cuba untuk berinteraksi dengan lelaki yang belum di kenalinya..namun lelaki itu hanya tersengih menampakan giginya ..

" suami saya malam esok baru sampai".. ana berkata lagi sewaktu mengiringi lelaki tersebut ke pintu bilik.

" tidur sinilah ..lagi pun hujan'..ana memujuk..

lelaki itu memandang ana untuk kepastiaan..

" anak2 kamu?" .. keluar juga suaranya..

" takpe..anak2 bangun esok pagi ke sekolah'..

" kamu pasti?

" yee..awak keluar bila mereka pergi ke sekolah'..

" tunggu sini kejap".. ana memulas tombol pintu biliknya..kemudian secara perlahan mengintai di ruang tamu..yang gelap..lalu bergerak ke bilik anak2 nya..
bila dia sudah pastikan anaknya tidur lena dia kembali lagi ke bilik..

' dia orang dah tidur"..ana berbisik..

ana menutup kembali pintu dan menarik lelaki itu ,

" marilah kita mandi dahulu..segarkan badan..banyak air awak ni..'..

lelaki itu hanya menganguk lalu mengikuti ana ke bilik air..

dalam bilik air mereka bermesra ibarat suami isteri..

" ermmm besar awak punya' ana membelai sambil membasuh seludang yg berjaya memuaskanya tadi..

" saya isap yee.." ana betinggung lalu memasukan seludang kedalam mulutnya..

" sedap awak punyaa..saya suka.."

" awak mahukan lagi? tanya ana yang kembali berahi

" kalau awak sudi..malam ni saya jadi isteri awak boleh?..

" argghh..laju lagi abang..laju lagi..yaaa situ...arghhhh uhhhh ahhhh'.. ana di dogie keras..

santo berdiri di tepi katil sambil menghenjut Ana yang bersujud lentik di birai katil..

Santo nama lelaki yang menidurinya kali 3 adalah pemuda lombok yang bekerja di ladang sawit..

Santo baru berusia 26 tahun ..memiliki tubuh yang sasa kulit hitam manis, pertama kali dia melihat Ana sewaktu dia mengambil upah membersihkan kawasan belakang rumah ana..mungkin ana tak perasan dia pernah melihat ana sebelum ini hanya berkemban sewaktu menyidai baju di ampaian dengan rambut yang basah..kain batik ana yang basah melekap di tubuhnya membuatkan santo teransang dan sejak dari hari itu santo sering mengintip perjalanan keluarga itu hinggalah dia dapat menghafal gerak geri Ana..

Hujan lebat telah reda ..begitu juga gelora nafsu mereka berdua, Ana puas dalan pelukan santo lelaki lombok yang baru di kenalinya. Dari bilik air membawa kepada tujahan padu di birai katil dan kemudiaanya Ana mengambil posisi menjadi pemandu arah hingga dia terkejang kejang di atas dada Santo..

Deringan Alarm di telefonnya membuatkan nya bangun, Ana melihat di sebelahnya Santo masih lagi terlena tanpa sebarang pakaian.

Ana bangun untuk mengejutkan anak2 nya ke sekolah..
setelah semuanya bersiap, Ana mengunci pintu tingkap rumahnya, hajatnya mahu makan dahulu sebelum mengejutkan santo. tapi hajatnya terbantut bila santo memeluknya dari belakang..terasa seludang liat dan kenyal menyondol celahan kain kembanya yang di pakai semalam..

" kita mandi dulu ya" pujuk ana

' Aku mahu kamu lagi." santo berbisik

" sekarang?.. ana bertanya bila dadanya di ramas dari belakang..

santo menarik ana di atas sofa ruang tamu..tubuh ana di rendahkan supaya ana menunduk berpaut pada penyandar sofa..kemudian lutut ana di letakan atas sofa..

" eemmmmmn eehhhh ehhhhhhhh' ana mendesah bila bibir sengamanya di sedut oleh mulut santo..

" arghhhh...santo ..." seludang santo menerobos masuk ke dasar..lalu berlaku sekali lagi adengan sorong tarik dari santo..dalam tempo perlahan dan konsisten kemudian semakin laju seiring dengan suara Ana yang mendesah kesedapan ...

di ruang tamu mereka melepaskan nafsu serakah ..keduanya memberi kerjasama yang begitu baik sehingga keduanya puas di atas sofa..

"Kamu balik dulu..ya" nanti kita jumpa di tempat dulu..aku msg kamu, mereka berdua sempat bertukar no telepon ..

bersambung..



Isteri kampungWhere stories live. Discover now