5. fejezet.

110 11 0
                                    

|Alexis|

Mi üthetett Grace-be? Nem értem nem lett volna semmi ha elmondja az igazat. Nem hiszem hogy Alastor emitt bántotta volna vagy valami más. Viszont most kezdek aggódni Grace miatt és Angel miatt. Már elmentek úgy 4 órjá. Este felé pedig már nagyon féltme hogy valami bajuk lehet. Szóltam Alastor-nak de nem mondott semmit. Aztán mondtam neku ha nem akar segíteni akkor én egyedűl megkeresem őket. Aztán mégis segített. Kb hajnalib3-4 körűl meg is találtuk őket. Tudtam hogy egy buliból jönnek hiszen éreztem Angel-ön a pia szagát.

-És most?-kérdi tőlem Alastor.

-Vigyük haza őket. Tied Angel.-mondtam  neki határozottan majd Grace felé nyújtottam a kezem.

-Jajj ne már muszály pont nekem vinnem Angel-t? Rühellem.....-mondta mérgesen nekem.

-Viheted Grace-t ha aka....-végig se tudtam mondani mikor a beszédem kellős közepébe beleszolt.

-Tökéletes!-majd felkapta Grace-t.

Próbáltam felvenni Angel-t de nem nagyon ment jó nehéz volt csodálkozom hogy Grace egyedűl idág el tudta hozni.

-Van valami könnyebb módja hogy a hotelba jussunk?-kérdezem Alastortól.

-Igen-majd csettintett eggyet és a hotel bejárata elött álltunk.

-Ejjha. Ez gyors volt.

Bevittük őket. Én Angel szobája felé vettem az irány Alastor pedig Grace szobája felé. Valahogy de sikerűlt kunyitnom angel ajtaját és bevinnem őt a szobába. Próbáltam óvatosan lerakni de túl nehéz volt. Aztán betakartam és kijöttem. Láttam alastort visszamenni a szobájába szóval megnyugodtam hogy Grace biztos már az ágyban van és alszik. Én is bementem a szobámba és lefeküdtem alundi.

|Alastor|

-Alexis én akkor elviszem Grace-t a szobájába.-mondtam és sarkon fordúltam.

Miközben vittem a szobája felé láttam hogy ébredezik ezért elkezdtem sietni még mielött meglátna engem. Gyosran kinyitottam az ajtót és lefektettem az ágyába. Éppen mentem volna ki amikor  megszólalt.

-Alastor??

-Igennn?

-Miért vagy itt?

-Hazahoztunk titeket Alexissel.

-És miért te hoztá......

-Grace?

Ez most komoly elaludt. Najó én megyek. Kinyitottam az ajtót és halkan becsuktam. Elindultam a szobám felé és láttam hogy Alexis épp jön ki Angel-től. Nem akartam köszönni nehogy felkeltsük a többieket. Levettem a kabátom, felekadztottam és lefeküdtem aludni. 2 órát se aludtam és felriadtam. Nem tudom mi történt de nagyon nyugtalan voltam. Olyan érzés volt mintha valaki vagy valami veszélyben lenne. Gondoltam ideje megnézni hogy minden rendben van e. Mindenkihez halkan benyitottam és megnéztem hogy jól vannak e. Grace már fent volt és sajnos tudomást vett arról hogy én vagyok az ajtóban. Nem szolt semmit.

-Valami baj van?-kérdezem miközben becsukom az ajtót magam mögött.

-Nem semmi!!

Az a baj hogy én túl sok embert öltem meg ahoz hogy ne tudjam milyen szaga van a vérnek.

-Biztos minden rendben van? Nem akarok aggódni de vérszagot érzek.

-M-minden r-rendben v-van.....

Odamentem hozzá és láttam hogy tiszta vér a hasa tályékán.

-GRACE TE VÉRZEL!! Te csináltad? Mond el mi történt.

Meg se tudott szólalni. El se tudtam képzelni mi történhetett vele. Nagyon reméltem hogy nem magának csinálta. Rohanni akartam az orvosi szobába amikor összefutottam Charlie-val. 

-Charlie nem érek most rá kérlek vigyázz!!-mondtam miközben gyorsan arébblöktem és rohantam tovább.

-Deee..........?????

-Charlie kérlek most mennem kell az orvosi szobába mert Grace megvágta magát és nagyon vérzik.-mondtam neki majd olyan gyorsan rohantam tovább hogy már nem is hallotam hogy mit mondott utánna.

Beértem az orvosi szobába és felvettem egy marék törölközőt és köt szert. Olyan gyorsan rohantam vissza Grace-hez amilyen gyorsan csak tudtam. Berontottam az ajtót és láttam hogy  Charlie már próbált neki segíteni. Fogtam egy törölközőt és rákötöttem a hasára. Nagyon erőssen vérzett ezért még eggyet rákötöttem a hasára. Miután enyhült a vérzés levettem e törölközőket és tisztákat raktam oda. Már mindenki a szobában volt kivéve Huskot. Nem is érdekelt jelen pillanatban. Csak az érdekelt hogy mi történt Gracel. Megkértem Angel-t hogy mondjon el mindent ami történt  este.

-Hátt nem volt semmi.

-De tuti hogy volt valami. Kérlek mond el.

-Jólva jólvan. Hát elvittem egy buliba majd én felléptem a színpadon addig ő elment ivott valamit de nagyon keveset. Majd behívtam hogy segítsen levenni a fűzőm. Utánna meg hááátttt...

-Igen??

-Háttt.. rámásztam és megpróbáltam rávenni hogy lefeküdhessek vele ezt nem tudom szebben mondani de hát ez történt. De nem volt semmi mert ő nem akarta. Kimentünk és ittam egy egész üveg Whisky-t. Aztán nem tudom. Vagyis a szobámban ébredtem ennyi.

-Akkor lehet hogy magának csinálta? De nincs sehol se kés. Valaki bejött vola? De akkor miért pont Grace-t szúrta meg?-nem értem egyszerűen nem értem.

-Al jól  v-vagyok...

-Nem dehogy hiszen hasbaszúrtak!-mondtam neki miközben odaraktam meg egy törölközőt a hasához.

-Auuu....

-Bocsánat nem nagyon szoktam sebet ellátni...

-Nem baj.

Szerelem a pokolban? (Alastor x Oc)Onde histórias criam vida. Descubra agora