1. Fejezet Öngyilkosság

329 14 3
                                    

|Grace|

Mint minden reggel ugyanolyan unalmasan indult. Mivel nem vettek fel sehova ezért dolgozni se tudtam menni. Pedig szakmám is volt amivel szinte bárhova felvehettek volna. Volt egy barátnőm Alexis. Néha átjött megnézni hogy élek e még. Soha nem mentem sehova. Nagyon unalmas az életem. Egyszer belegondoltam milyen lenne ha meghalnék. Ugyse hiányoznék senkinek. Talán Alexisnek csak. Na igen most megfordult mindenki fejében hogy hol vannak a szüleim és a rokonaim. Anyám meghalt miután megszült engem, apám pedig nem jött be a korházba értem. Egy ideig anyámnak az anyukája vigyázott rám. 5 éves koromban pedig meghalt és utánna nevelő othonnba raktak. Majd nevelőszülőkhöz raktak ahol vertek és nem adtak enni. Miután elmultam 18 Alexis egyik kisseb házában meghúzhattam magam. Ez lenne a háttér story-m.

|Alexis|

Minden nap eszembejut Grace. Már meg kéne látogatni. Holnap elmegyek hozzá. Remélem a főnököm megenged egy szabadnapot ennyi dolgozás mellett. Most megyek és meg is kérdezem.

-Jó napot! Lehetne egy kérdésem?-mondom szerényen a főnökömnek.

-Mondja kedves!-szólalt meg a főnök.

-Elmennék meglátogatni egy régi barátnőt Grace-et. Esetleg a holnapi napra kérhetek egy szabadnapot?-mondtam miközben kezdek egy kicsit ideges lenni, hogy nem engedi meg.

-Persze! Egy hónapban egyszer megengedheted magadnak ezt a sok kemény munka mellett. Menj nyugodtan látogasd meg barátnődet.-mondta a főnök vidaman.

-Köszönöm Szépen! Nagyon!-mondtam majd kijöttem a főnöktől és dogoztam tovább.

Már vártam a holnapot nagyon. Direkt nem szóltam Grace-nek. Meglepetésnek szánom. Remélem örülni fog nekem.
Reggel korán keltem majd amint elkészültem el is indultam. Már majdnem ott voltam amikor láttam hogy rendőrök vannak a háznál. Nagyon gyanus volt. Reméltem hogy nem Grace csinált valamit. :/

|Grace|

Egyre jobban vártam Alexis üzenetét, hogy átjön és beszélgethetünk végre. De nem kaptam egy üzenetet sem. Nagyon megfontoltam magam ezen a halál dolgon. Elkezdtem írni Alexis-nak egy levelet, hogy valószínű nem találkozunk többet. Kerestem egy kötelet. Majd a kötelet felakasztottam egy magas helyre ahol nem ért le a labam. Többszőr is átgondoltam ezt a dolgot és sajnos 100%-ig biztos voltam a dologban.
Hoztam egy székt és a levelet amit Alexis-nek írtam kiraktam egy látható helyre.

[A levél tartalam]

Kedves Alexis!

Nem tudom hogy van e értelme élnem. Semmi célom nincsen. Nagyon fogsz hiányozni mindig gondolni fogok rád ha ezután van valami élet még. Biztos jobb lesz az az élet ha már a földön nem adatik meg, hogy családom legyen és ne legyek egyedűl minden nap. Szóval röviden ennyi. Éld az életed és alapíts családot. Legyenek szép gyerekeid. Nagyon szerettelek téged Alexis. Most viszont elköszönök tőled örökre.

Szeretettel: Grace <3

|Grace|

Már a széken álltam és készültem kirugni magam alól. Még egyszer átgondoltam az életem és még mindíg a halál mellett álltam. Feltettem magamnak mégegyszer a kérdést "Biztos ezt akarod?" Hiszen nincs értelem élnem itt. Senkim és semmim nincsen. Majd kirugtam a széket alólam....

|Alexis|

-Mi történt itt!?-kérdezem meg a legközelebbi rendőrtől aki fél méterre állt tőlem.

-Úgy tudom öngyilkos lett valaki.-mondta majd berohant rendőrtársai után.

Én is menni akartam de nem engedtek. Csak remélni tudtam, hogy nem Grace volt öngyilkos. Aztán vettem a bátorságot és amikor nem figyelt senki gyorsan berohantam a panel ház fő kapuján. Röktön felrohantam a 4. emeletre. Amint megláttam a rendőrségi szallagot el sem tudtam képzelni mi lehet bent. Berohantam és megláttam Grace testét ahogy lóg a kötélen és halott. Zokogni keztem. Miután összeszedtem magam és bementem a szobájába találtam egy nekem szóló levelet. Mikor elolvastam a szívem szakadt meg. El se tudtam hinni hogy ezt csinálta. Bár teljesen megértem. Nem volt valami jó élet ez itt neki. Remélem jó helyre kerűl majd. Most már nem tudok kihez elmenni látogatóba. Már nem lesz ki megnevettessen. Istenem Grace...
Hallotam hogy jön valaki ezért elbújtam a fürdő szobában. Imádkoztam hogy a rendőrök ne vegyenek észre. Egy 20p után csönd lett csak remélni tudtam hogy elmentek. Mikor kijöttem Garce teste még mindíg ott volt. Azt hittem elvitték, de nem. Egy 10p után miután fel dolgoztam a nagy részét Grace halálával kapcsolatosan elkezdtem hazafelé indulni. A haza úton végig arra gondoltam hogy remélem jó helyre kerűk majd és ott majd boldog lesz. Sokszór elsírtam magam. Egy néni oda is jött hozzám és megkérdezte hogy minden rendben van e? Csak bologatni tudtam de megszólalni nem. Mikor hazaértem a lakásom hangulata gyászos és szomorú volt. Nem láttam semmit mert sötét volt. Azonnal keresni kezdtem a villanykapcsolót. Feloltottam a lampát. Elmendtem fürdeni majd lefeküdtem aludni. Este azt álmondtam hogy Garce segítségért kiált és nem tudtam neki segíteni. Hajnali 3 kór felriadtam és gondolkozni kezdtem. "Mi lenne ha én is utánna mennék?". De mi van akkor ha létezik a pokol. Még amikor 16-18 évesek voltunk sokat buliztunk és sajna drogoztunk is. Szinte minden nap mentünk bulizni és sajnos rengeteg viszkit ittunk. Egyszer az is megtörtént hogy betörtünk egy boldba és egy kocsit is megrongáltunk. Ezek után nem hiszem hogy Garce a pokolba kerülne. Ha egyáltalán létezik az a hely. Ha létezik én biztos oda kerülök. Már 1 hete hogy Garce meghalt. Egyik nap a főnököm akit egyébként Adam-nek hívnak többszőr észrevette hogy balami baj van. Ma megkérdezte hogy nem e akarok pihenni egy kicsit. Mondtam neki hogy jó lenne egy-két nap. Majd hazamentem. Unalmas és lehangoló volt hazamenni az üres lakásomba. Leültem és TV-t kezdtem nézni. Egészen éjfélig néztem amikor egy nagy csattanást hallottvan vagy üveg rörés lett volna nem is tudom. Megneztem de nem volt semmi minden ablakom rendben volt és az ajtók is zárva voltam. Előszőr nagyon furcsáltam majd visszaült nezni a Tv-t. Majd egy nagyon rossz gondolatom támadt. Arra gondoltam hogy mi lehet Grace biztos nagyon eltévedt bárhól is van. Mi lenne ha utánna mennék. Igaz anya és apa nem örülne ha elveszítenének engem. De még is Grace mellett kéne lennem olya sok nehéz dolgon ment kerszül.
Még régebben apa vett nekem egy pisztolyt. Az éjjeli szekrényemben tartottam vész esetér ha valaki betörne a házba. Előkersetem a fegyvert majd a fejemhez emeltem. A kezem kissé remegett a félelemtől. Majd óvatosan elkezdtem meghúzni a ravaszt. Egy kis szúró fájdalmat és egy durranást hallottam és minden sötét lett.

|Grace|

Miután minden elsötétúlt éreztem hogy zuhanok. Majd földetérek. Mikor kinyotottam a szemem egy sötet helyen ébrettem és hangosan szó szerint üvöltöttem.

HOL A POKOLBAN VAGYOK!!!?

_________________________________________

Nos ez lenne az első rész vége. Remélem hogy tetszett. Már elkezdtem írni a következő részt és megpróbálom minnél hosszabra írni a történetet. Egyenlőre ennyi. Sziasztok !

Szerelem a pokolban? (Alastor x Oc)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin