|Grace|
Ez hülye nem soha nem fekszek le vele. Nem biztos hogy nem. Bár jó lenne, élvezném. Jajjj nem dehogyis.... Grace te hülye vagy. Már majdnem levette az ingjét amikor nagyon gyorsan felpattantam az ágyról és bementem e fürdőbe. A tükörbe néztem és gondolkozni kezdtem. Talán mégse kellett volna bejönnöm ide. Mivan ah kimegyek és nem lesz rajta ruha.....😳 Najó nem nem nem és nem. Jó lenne de tényleg nem. Mivan akkor ha csak Alexis mondta neki hogy feküdjön le velem. Az azért már bunkóság lenne. Majd hallottam hogy bejön valaki az ajtón.
-Grace hol van?
-A fürdőben nem tudom mitcsináljat ennyi ideig.
-Na de megvolt már?
-Még nem. Szerintem nem áll még készen arra hogy velem lefeküdjön.
-Ohh dehogynem tudod hányszór beszélt már arrol hogy milyen jó lenne veled.
-De Alexis nemhiszem hogy ez mennj fog neki.
-Hát jól van te tudod Al. Na mindegy én megyek hagylak titeket.
Miután elment Alexis kijöttem e fürdőből és visszafeküdtem a helyemre. Gondoltam hogy Alexis vette rá erre nagyot csalódtam benne. Nem hiszem el nem egyszerűen nem.
-Minden rendben van?
-Igen persze. CSAK ELÖBB IS MONDHATTAD VOLNA HOGY EZ AZ EGÉSZ ALEXIS MŰVE! TUDTAM HOGY NEM AKARSZ CSAK ÚGY LEFEKÜDNI VELEM. NEM IS SZERETSZ. MIT KÉRTÉL CSERÉBE ALEXISTŐL HOGY LEFEKÜDJ VELEM HUH?
-Mi?
-MINDEN EGGYES SZÓT HALLOTTAM AMIT AZ ELÖBB BESZÉLTETEK! AZT HISZED SÜKET VAGYOK MI? ENNEK ITT VÉGE! ÉS MOST MENJ KI A SZOBÁMBÓL DE AZZONNAL!!
-grace.....
-MENJ MÁR EL!
-jólvan...
Miután kiment bezártam az ajtót és zokogni kezdtem. Miért csinálta ezt. Bár szinte 100%-ig biztos voltam benne hogy ez Alexis műve. Teli volt kérdésekkel a fejem. Miért tette ezt velem. Nem egyszerűen nemértem. Végűl úgy kb 1 óra után vettem a bátorságot és kimentem a szobámból hogy beszéljek Alexissel. Kimentem és ahogy megláttam én azt hittem hogy meg tudnám ölni.
-Áá Grac-
-ALEXIS TE KIS!
-Mi a baj?
-SZERINTED MI BASSZAMEG!! TUDTAM HOGY EZ LESZ!!
-Miről beszélsz Grace??
-Na most velem jössz!
Elcipeltem a szobámig majd elkezdtem újra üvöltözni vele.
-HOGY TEHETTED EZT VELEM? MIÉRT VETTED RÁ ALASTORT HOGY LEFEKÜDJÖN VELEM?
-Grace itt valami félreértés történt én nem vettem rá erre. Miért venném rá? Nem is találkoztam vele már 1 hete. Itt volt veled végig.
-Akkor miért akart velem lefeküdni??
-Azért mer szeret.
-Nem ez nemigaz!
-De ő maga mondta ezt.
-M-mi?
-Igen. Saját magától akarta ezt nekem semmi közöm se volt hozzá!
Nem tudom elhinni hogy nem volt köze hozzá. Jogom van tudni hogy mi történt.
/2 nappal késöbb/
Próbálom kerülni Alastort mióta az az icidens történt. Szinte egyszer se láttam. Alexis pedig tök boldog meg minden. Mintha mi sem történt volna. Próbáltunk nem mindenkit beleavatni ebbe az egészbe. Vagyis egyenlőre csak hárman tudtuk ezt. Egyik nap megpróbáltam óvatosan kiosonni a hotelből hogy keressek egy kis pénzt az új telefonomra. Már ki is választottam hogy melyiket fogom venni. Jó drága volt de legalább sokáig birnifogja. Aztán keresetm hírdetéseket hátha keres valaki alkalmazottat.....................
_________________________________________
Srácok bocsánat de a könyv egy ideig szünetelni fog!! Ha nagyon szeretnétek folytatást akkor írjatok commentbe!
Viszont lesz másik falyta könyv!
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelem a pokolban? (Alastor x Oc)
FantasiFIGYELMEZTETÉS!: Helyesírási hibák! +18 Csúnyabeszéd A könyről: Alexis és Grace elválaszthatatlan barátok és az életét adja hogy újra lássa Grace-t. Mind a ketten a pokolba kerűlnek. Majd Grace szerelembe esik azzal aki valójában a legerőssebb démon...