Každý, kdo se narodil, se narodil proto, aby žil.
Každý, kdo žil, žil proto, aby umřel.
Každý kdo umřel, umřel proto, aby mohl jiný žít.
Proč tedy existuje taková spousta teorií o posmrtném životě?
Řeknu vám, jak to chodí po smrti.
Prý je to jako když usínáte, někdo bolestivě a někdo zase klidně. Někdo se propadne do noční můry a jiný do sladkého snu.
Ale to není pravda. Já umřela. Vím co se po smrti děje.
Každý mrtvý má své místo, ať podstatné, či ne, prostě místo. Já jsem činitel. Ne jako z matematického vzorce. Já činím ta nejvyšší rozhodnutí. Rozhodnutí o tom, kdo bude žít a kdo umře. Ta rozhodnutí, co lidem zkrášluje i ničí životy. Jsem Osud. A tohle je příběh o Grace Blanke, o dívce, která se nikdy neměla dostat na místo, které jí dnes přísluší.
Grace Blanke je samotné zlo v hmotné podobě. V podobě malé roztomilé holčičky s duší ďábla. Jen velmi nepovedený výtvor od boha seslaný na Zem. Malé děvčátko ani netuší, že je na tomto světě už více jak tisíc let. Nikdo z žijících neví, že Grace byla stvořena pro napravování lidských duší, ne pro zkázu planety.
Způsobila, že je svět takovým, jakým je. Musela jsem zasáhnout. Byla jediným tvorem, kterého jsem nesměla ovládat. Duše rozhodující sama o svém osudu. Mým domiantním úkolem bylo zničit toho malého ďábla. Od boha získané privilegium - vytvořit něco jež mi umožní srazit samotné zlo na kolena.
Když jsem bohovi oznámila, že malý huňatý králíček je již hotov "snad i osud si ze mě dělá srandu!" pronesl. Obdarovala jsem ho vysvětlením, že i Grace je živým tvorem, především malou dívkou prahnoucí nejen po zkáze světa, ale i po lidských věcech. Bůh se mi vysmàl do tváře.
Uzavřela jsem s hlavou dohodu; zda-li se můj plán vyvede, už o mne nikdy nezapochybuje. Avšak z míry mě vyváděla myšlenka na to, jak klidně přistupuji i k možnosti, že zklamu a navždy odejdu z místa Osudu a opustím tento svět.
.
.
.
.
Tak snad alespoň trochu se líbilo, napíšu ještě druhou část, ale jen proto, aby to nebylo tak dlouhý...:D a nejsem věřící!
ČTEŠ
Short stories ;)
RandomJednoduše ..krátký, na sebe většinou nenavazující příběhy nebo básně atd. A varuju!!! Neumim psát, pouze mě to baví... XXXX