Porušení pravidel

25 1 0
                                    

Seděla na kameni na rozlehlé opuštěné pláži.. sama. Neměla s kým by mohla sdílet tyhle krásné chvíle. Neměla nikoho.

Byla sama už od ranného dětství, kdy ji umřel bratr, který se o ni staral po smrti obou rodičů. Teď již žije sama, nemá žádnou rodinu ani přátel. Tedy, myslela si, že nemá přátele. Kdyby otevřela oči a nežila ve stínu minulosti, zjistila by spoustu zajímavých věcí.

Každý den sedávala na tom kameni a pozorovala jak jedna vlna předhání tu další a jak se paprsky zapadajícího slunce barevně lesknou v divoké vodě. Pokaždé si přemítala svůj život, modlila se k bohu, aby se jednoho dne probudila a zjistila, že vše byl jen zlý sen.

Ten jeden vyjímečný den, ..den jejích narozenin ..ji z toku myšlenek vytrhnul mladík. Starší jen o pár let. Jeho hnědé vlasy se vlály po větru i malé třpitivé hvězdičky v jeho tmavých očích zářily stejně, jako ty hvězdy na nebi.

Moc dobře ho znala, ale neuvědomila si co zrovna on dělá zrovna na tomto místě.
Nikdo tam nechodil, tak proč a co tu dělá? ptala se svého hlasu v hlavě. Marně ji hodiny vysvětloval, že přišel za ní. Že ona je tím, co ho láká a život bez ní by ho zrazoval o dlouhá léta.
Snažil se o to, aby pochopila, že to pouto, kterého si díky své tvrdé skořápce nevšimla, bylo něčím zvláštní. Bylo naplněno láskou. Nechtěla mu věřit, nemohla zbořit tu citovou bariéru, která jí jako boty šlapala po štěstí, i kdyby chtěla - nevěděla jak.

Když se rozhodl udělat vše pro to, aby byla šťastná, jestliže by to znamenalo ji nadobro opustit, udělal by to, přestože ví, že mu to zlomí srdce, a to jen pro její štěstí.

Sledovala každý jeho krok, kterým se od ní oddaloval v šeru v tmavém studeném písku plném bolesti. Avšak jí přišlo; každý jeho krok dál rozbíjí bariéru. Rozbíjel nerozbitné. Zahleděla se k nohám. Malá slaná kapička, která ji sklouzla po tváři, ukápla k špičkám prstům.

Tehdy se betonová zeď zhroutila a ona provedla pár hbitých kroků k oddalující se silutě muže. Chytla ho za ruku a obešla. Natáhla se, co nejvíše mohla, opřela se o jeho ramena, aby neztratila rovnováhu. A po té poprvé za dlouhé a bolestné roky nežila v minulosti, ale probudila se v přítomnosti s chutí mužských rtů..

Porušila svá pravidla a té noci zhřešila. Byla to její slast, nemohla se od své drahé polovičky odtrhnout. Tenhle muž jí pomohl dostat se navrchol z toho nejnižšího dna a ještě téže noci ji pomohl překonat sebe samou a ukátat všechny možnosti.

Následujícího dne ji požádal o ruku a i přes její strach, který se z jejího srdce nikdy nedostane, překonali vše společně.

Dnes žijí se sladkými vzpomínkami na jejich první noc na pláži a pokaždé, kdy se podívají na své dospělé děti i krásná vnoučátka ..zahojí se jedna z mnoha jizev na srdci ze života.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 24, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Short stories ;)Kde žijí příběhy. Začni objevovat