Chihuahuan- Mexiko a jihozápad Spojených států
Noah byl hledač minerálu a vzácných kamenů a dostal tip od dobrého kamaráda, že v Chihuahuanské poušti, ve vyschlém korytu je dobré naleziště. Jelikož neměl povolení vydal se večer, aby mohl hledat přes den a další večer zase odjet. Vydal se ve velké dodávce, kde měl všechno co potřeboval. Už chvíli jel pouští. Zatřásl se zimou, která plynula z pouště, a tak zavřel okýnko. Zívl a dal si další kofeinovou tabletku proti únavě. Jednou rukou udržoval směr a druhou se snažil vytáhnout si cigaretu. Po chvíli se mu to konečně podařilo a zapálil si ji. Po třech hodinách dojel na místo, nebylo to ani tak koryto vyschlé řeky spíš protáhlé jezero. Nastavil si na telefonu budíka, který ho měl po 4 hodinách probudit. Natáhl se no nákladního prostoru a usnul. Několikrát ho probudil rámus prolétajícího letadla, ale vždy hned usnul. Jakmile se ráno probral, dal se kvapem do práce. Podle zkušeností si vytipoval zvětralou zeminu, kde by se mělo nacházet velké množství minerálů. Ovšem tip mu nevyšel. Za celý den našel minimum. Naštvaně sbalil věci a se západem slunce odjížděl. Byl asi v půlce té nehostinné planiny, když ho oslepilo jasné světlo, které se objevilo zničeho nic. Noah dupl na brzdu. Slyšel jak někdo otevřel dveře, ale oslepující světlo ho nutilo mít oči zavřené. Ucítil dlouhou pronikající jehlu skrz kůži a maso na ramenu. Upadl do bezvědomí. Probudil se ve světlé místnosti na kovovém stole a kolem bylo asi 10 postav v bílých pláštích s roužkou přes pusu a nos, holou hlavou, protáhlým obličejem, bledou kůží a očima ve kterých chyběli duhovky. Noah byl zmatený, měl smíšené pocity a nevěděl co si o tom má myslet. „Uteč!" Řekl mu mozek, impulzivně se rozhodl převalit se na stranu utíkat. Napnul svaly v ruce, aby se zvedl, ale zastavili ho kožené řetězy kolem ruk a noh. Dav se rozestoupil a do kruhu vešla další postava, která vypadala stejně jako ostatní, ale ještě měla štít přes obličej. Vzal si skalpel a začal do Noaha řezat, ten chvíli křičel, avšak za nedlouho upadl do bezvědomí. Probudil se nahý ve větší, chladné místnosti. Rozběhl se ke dveřím a začal do nich bouchat a křičet. Byl psychicky na dně. Opřel se zády o dveře. Přemýšlel co bude dělat. Dveře se náhle otevřely a dopadl na tvrdou železnou podlahu. Zaskučel bolestí. Rozhlédl se a nikdo nikde nebyl. Stál v dlouhé chodbě. Rychle se rozhodl a začal utíkat na pravo. Uslyšel za sebou kroky, Noah se rozběhl a ohlídl se přes rameno. Uviděl dvě zvláštní postavy. Měli dlouhé ruce, chyběl jim nos a vlasy, v očích neměli duhovku a ruce měli nepřiměřeně dlouhé ke svému malému tělu. Noah běžel co nejrychleji mohl. Neustále se díval za sebe. Najednou Noah narazil do zdi a tvrdě se udeřil do hlavy. Velký náraz ho odmrštil asi metr spátky. Ty dvě stvoření ho vzali a odtáhly na loď. Doletěli s ním k vyschlému korytu jezera, kde předtím hledat ty minerály. Zhodili ho asi z dvou metrové výšky a rychle se ztratili ve tmavé noční obloze. Ráno probudilo Noaha ostré slunce. Bezvládně ležel, ale pomalu nabýval vědomí. K okraji koryta zastavilo černé auto. Vystoupili dva vojáci.
„Nechápu proč musíme po nich odklízet těla" znechuceně řekl jeden
„No jo" povzdychl si druhý a několikrát střelil Noaha do hlavy, potom vytáhl z kufru benzín polil ho a zapálil, a tak rychle jak se tam objevili zase zmizeli.