Havva'nin Anlatımıyla;
Yurtda sabahladığım 3.günümdü. yavaş yavaş alışmıştım bile bizim kızlar saolsun. Duygu tüm odaları gezip kızları uyandırıyorlardı. Herkes uyandıktan sonra aşağıya kahvaltı için inmiştik. Erkekler sıraya çoktan girmiş ve hatta bazıları yemeye bile başlamıştı. Bizde hemen vakit kaybetmeden sıraya geçtik, yemeğimizi aldık. 10-15 dakika sonra yemeğimizi bitirdik ve dışarıya çıkmıştık 20 dakika sonra hocalar sıraya geçmemiz için bizi çağırdılar. Herkes sıraya girdikten sonra sayımıda aldıktan sonra okul için yola koyulduk. Okula girdiğimizde yine aynı banklardan birine oturduk. Sudegilde hemen yanımızdaki bankta oturuyorlardı. Bize bakarak konuşup duruyorlardı. Ara sıra kaf vurduruyor karışıyordu. Kızların yüzüne baktığımda her an üstüne atlayacak gibiydiler ve öylede oldu. Asude dayanamayıp" Sude ne söylüyorsan yüzümüze söyle ne o yoksa korkuyor musun da arkamızdan konuşuyorsun." Dedi. "Ben mi sizden korkacağim güldürmeyin Allah aşkına"dedi Sude alay verici ses tonuyla. "Biz seni güldüreceğiz dur sen"dedi Belinay ve Duygu ile aynı anda sweatshirtün kolunu katladılar. "Tutan mi var"dedi arkadan Gizem Lafa dalarak. "E o zaman biz başlayalım"dedi Duygu ve işbirliği ile hepimiz ayrı kişiye daldık. Zeliş ile Belinay Ülkü'yü, Asude İle Duygu Sude'yi, bende gizemi dövmeye başladık. Asude'ye baktığımda Sude'nin saçını tutmuş çekiyordu. Ve bir taraftan da kollarından tutuyordu. Duygu'da Karnına tekmeler,yumruklar atiyordu. Ülkü Belinay'a tekme atmıştı Belinay sinirlenerek "amına koduğumun dümbüğü he"dedi ve hızla ayağı kalkıp Ülkü'ye tekme tokat girişti. Zeliş ise oradan tezahürat yapıyordu. Ben onları izlerken Gizem bir anda saçımı tutup çekti ağzımdan acı verici "Ah"nidaları döküldü. Bende sinirlenerek arkamı döndüm ve onun saçına yapıştım ve hızla sağa sola savurmaya başladım. O ise kolumu çizmişti. Acıdığından dolayı kolumu çektim ve Gizem'in karın boşluğuna sert bir tekme attım. Ee hayat şartları iyilik meleği değiliz sonuçta herkesi affedemeyiz. Diger kızlara baktığımda birbirlerini yiyorlardı. Bir süre sonra böyle devam ederken erkekler bizi görünce koşarak yanımiza geldi. Ufuk Asude'yi kendine doğru çekip tutmaya çalışıyordu. Fırat Belinay'ı, Mert ise Duygu'yu tutuyordu. Zelişi ise Alperen.ama ben ne olduğunu anlamaz bakışlar ile etrafa bakinirken Bir anda sırt üstü yere düştüm Kafamı yere çarpmam ile canımın yanması bir oldu ve çok sinirlendim. Gizem tam yerden kalkarken onu ayağımla ittim. Hızla kalkıp karnına oturdum ve saçından tutup yere vurmaya başladım. Çok sinirlenmiştim. Birinin belimden kaldırmasıyla çırpınmaya başladım. En sonunda tutan kişinin kolunu ıssırdım. Canı yanmış olacak ki elini çekti bende arkamı döndüm ve kim olduğuna baktım. Hiç tanımadığım bir tane çocuk vardı." Ne tutuyordun be?" Diye söylendim "Bıraksaydım da kız tahtalı köye mi gitseydi."dedi. Ses tonu alaycı ve küçümseyiciydi. Ardından. Bahçede nöbetçi olan hoca bağırdı"kızlar Müdürün yanına hemen!!!" Evet sıçış anımız..
***Tık..Tak...Tik..Tak... Şuan müdürün odasında kimseden ses çıkmıyordu. Ölüm sessizliğiydi sanki. Gören sanacak ki cinayet işledik alt tarafı dövdük. Müdür karşımızda eliyle masaya ritim tutmaya başladı. Hepimiz şuan süt dökmüş kedi gibiydik. Müdür en sonunda Ritmini durdurdu ve bizi teker teker süzdü.
"Şu halinize bakın bir hiç yakışıyor mu size birde kız olacaksınız."diye söylendi müdürün arkasında duran boy aynası vardı Aynadan kendime ve kızlara baktığımda gerçektende savaştan çıkmış gibiydik saçımiz başımız dağılmıştı. "Ama hocam"dedi Duygu ama müdür gür sesi ile sözünü kesti "kes sesini!". Sesi odanın içinde yankılanmıştı. "Bir daha..asla ama asla böyle bir şey duymak istemiyorum.. eğer duyarsam görürsem.. hepinizi kapı dışarıya atarım"bir süre durdu "Duydunuz mu!" Başımızı sakladık. Tekrardan öncekinden daha sesli bir şekilde "Duydunuz mu dedim!" Dedi. "Duyduk"dedik hepimiz bir ağızdan. "İnşallah çıkın dışarı şimdi"dedi müdür be kapıyı işaret etti. Bizde başımızı eğdim ve dışarıya çıkmak için kapıya doğru ilerledik. Kapıdan hepimiz teker teker çıktık en son ben çıktığımda arkamdan kapıyı sert bir şekilde kapattım. Belinay ağzından güçlü bir küfür savurdu"Sikikler"
Ortamı yumuşatmak adına "boşverin ya ailemiz duysa bir şey mi olacak"dedim. "Onu bunu bırakın da iyi dövdük ama"dedi Belinay "he valla Ekşın yaşadık olum ne güzle işte"dedi Duygu. Hepimiz gülmeye başladık. Ve müdürün odasının oradan ayrıldık..EVET BEBEKLER BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ BEĞENDİNİZ Mİ İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ COK SEVİYORUM İYİ Kİ VARSINIZ İYİ OKUMALAR OY VERMEYİ YORUN YAPMAYI TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN SİZCE YENİ BÖLÜMDE NELER OLACAK????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN KIRIKLARI
Novela JuvenilBu hikaye Kadrolu Mutsuzlar grubu tarafından yazılıyordur.. iyi okumalar dileriz....