Bugün yeni bir okula gidecektim ama hiç heyecanlı değildim çünkü babam beni istemediği için beni başka şehirdeki bir yurda yerleştirecekti. Gece yola çıkmıştık. Bundan dolayı yolu uyuyarak geçirecektim
*******
İstanbul tabelasını gördüğüm an biraz üzülmüştüm ama çok takmamıştım çünkü en azından babamın beni istemesinden ve kötü davranmasından kurtulacaktım. Bir yurdun önünde durduk ve hemen bavullarımı indirmeye başladım. Kapıdan 1.70 boylarında 50 yaşlarında birisi çıkmıştı. Yemyeşil büyük gözleri vardı, saçları beyazlamaya başlamıştı ve sakalları da çıkmıştı.
"Hoşgeldiniz buyrun"dedi. Babamla tokalaştıktan sonra eşyalarımla birlikte kapıdan girdim. Aslında bahçesi bayağı büyüktü yurdun dışı ise yarısı siyah yarısı ise kahverengiye boyanmıştı. Bahçenin etrafı duvar ve tellerle çevriliydi. Bahçe kapısından tam girdiğimizde karşıda çardak vardı, onun hemen yanında ise jeneratör yeri vardı. Aynı kulübe gibiydi "Hadisene kızım" dedi Babam. İşte yine aynı şeyi yapıyordu herkese iyi görünüyor ama aslında kötü biri oluyordu. Yurdun içine girdiğimizde ise sol tarafta yemekhane yazan bir kapı vardı. Sağ tarafta ise koridor vardı. Koridora girmeden önce yurt müdürünün odası yazıyordu "sizi bekliyorlar"dedi. Babam hemen kapıyı çalıp içeriye girdi. Tam bende geleceğim an "sen burda bekle"dedi babam tatlı ama sert bir ses ile. Bende dışarıdaki banklardan birine oturup babamı beklemeye başladım. 10-15 dakika sonra babam geldi. Hemen yanıma oturdu "artık burda kalacaksın itiraz hakkın yok. En azından okul yılı boyunca ben artık seni bırakıyorum ağlamaya zırlamaya kalkışma"dedi. Tam sözlerine devam edecekken müdür geldi. "Tamam mı güzel kızım?" Dedi tatlı bir konuşma ile "tamam"dedim "Hadi o zaman Havva seni Okula götürelim ve yurt arkadaşlarınla tanıştıralim"
🕯️Okula girmiştik ve bu okulunda duvarlari lacivertti. "Hocam" diye biri geldi yanımıza. Kızın saçları sapsarıydı gözlükleri vardı. Çok tatlı gözüküyordu. Tahmini ya 9 yada 10? sınıftı "Efendim Asude"dedi "Yeni öğrencimi?"dedi "Evet sen okulu gezdir çünkü benim işim var" dedi. "Tamam hocam" dedi. Hoca yanımızdan çekip gitti. Asude bana dönüp yüzüme doğru gülümsedi. "Hadi sana okulu gezdireyim"dedi. Bende gülümsemesine karşılık verdim ve başımı olumlu bir şekilde salladım. Aslında tatlı biri gibi gözüküyordu daha doğrusu tatlıydı. Aramızda sessizlik oluşmuştu. Taki Asude konuşasıya kadar "Eee.... Kendini tanıtmayacak mısın?" Kafamı Asude'ye doğru çevirdim sonra tekrardan konuşmaya başladı "Ben Asude zaten biliyorsun 10. sınıfım" dedi ve elini bana doğru uzattı. Bende vakit kaybetmeden elimi uzattım"bende Havva Tanıştığımıza memnun oldum Asude" "Bende Memnun oldum Havva" Asude Beni gezdirirken koridorda yanımıza doğru iki tane kızlar gülerek geldi. birinin saçı kumral ve buğday tebliydi diğerinin saçı siyahdi bazı yerlerde sarılıklar vardı ve esmer tenliydi. Esmer tenli olan bana baktı ve konuşmaya başladı. "Yurda yeni gelen kız bu mu?" Asude başı ile onayladı. Kumral saçlı olan Esmer tenli kızın kulağına sürekli birşeyler söylüyordu ve esmer tenli in gulmesini sağlıyordu. Kahkaha sesleri okulun koridorunda yankılanıyordu. Asude bizi tanıştırmaya başladı. "Bak Havva bu Belinay" dedi esmer tenli kızı göstererek ardından kumral saçlı kızı gösterip"buda Duygu" dedi "memnun oldum"dedim ikiside aynı anda "bizde memnun olduk" dediler güler yüz ile. Tanışma Faslı bittikten sonra Belinay ve Duygu'da bize eşlik ettiler. Arada espri yapıp gülüyorlardı. Bazı dedikleri ne kadar komik olmasada güldürmeyi başarıyorlardı. Karşımızda bize doğru hızla koşan kapalı bir kız geldi. "Yeni bir kız gelmiş duydunuz mu" dedi nefes nefese anlaşılan yorulmuştu. Ardından Belinay "yanımızda bile" dedi ve beni gösterdi ardından kapalı kızın bakışları bana dönerken yüzüne sıcak bir gülümseme yerleşti ve elini bana uzattı. "Ben Zeliha istersen Zeliş'de diyebilirsin"dedi. Bende elini sıkıca tuttum ve "bende Havva Tanıştığımıza memnun oldum"dedim "memnun oldum" dedi oda. Bir kaç yer gezdikten sonra bankaların birine oturduk. Bir süre sonra yanımıza bir çocuk geldi "Oo kankam gelmiş"dedi Zeliş. Ardından yumruğunu uzattı ve hepimize tek tek tokuşturdu. Sıra bana geldiğinde ise "bu kız kim" dedi. "Yeni bir kız gelicekti ya yurda o işte"dedi Duygu. "Heeee bu kız o kız mı" dedi yeniden çocuk. Saçını düzelterek elini bana doğru uzattı "Benim adım ufuk"dedi. "Bende Havva"dedim elimi uzatırken.sonra bize doğru Koşarak gelen bir erkek gördüm "Ufuk abi"dedi nefes nefese "noldu lan" dedi gülerek ufuk. çocuk Ufuk'un kulağına eğilip birşeyler söyledi ve ardından ufuk"Ne" dedi ve direk kalkıp koşarak gitmeye başladı.
NASIL BULDUNUZ AŞKLAR İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ BEĞENİP OY YAZMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN İYİ AKŞAMLAR 😩 İYİ OKUMALAR ❤️🔥💍💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN KIRIKLARI
Genç KurguBu hikaye Kadrolu Mutsuzlar grubu tarafından yazılıyordur.. iyi okumalar dileriz....