🖤 Klan Śniegu 🖤

625 8 584
                                    

{Pora roku}

Lato - Pora Zielonych Liści.

{Wygląd kotów}

Koty te, najczęściej mają długie futra koloru białego, szarego, delikatne błękitnego, bądź srebrnego. Nie spotykane są kolory rude. Oczy najczęściej mają zielone.

{Charakter i specjalizacja}

Te koty są bardzo nieufne wobec innych. Najrzadziej zabierają głos na zebraniach klanów. Wyśmienicie polują, lecz gorzej radzą sobie w walce.

{Zwierzyna}

Polują najczęściej na króliki i różne gatunki ptaków.

{Tereny}

Koty tego klanu mieszkają na wrzosowiskach, porośniętych gęstą i wysoką trawą.  

Wrzosowiska - Zajmują cały teren tego klanu.

Rzeka - Doprowadza ona do Śnieżnej Sadzawki. Przyjemnie się przy niej idzie lub odpoczywa.

Ptasi Pagórek - W tym miejscu najłatwiej łapie się ptaki. Najczęściej spotyka się tu orły i jastrzębie.

Zacisze - Miejsce w którym odpoczywają i odprężają się koty. Jest tu drzewo i skała. Trawa rośnie tu naprawdę wysoko.

Szkoleniowe Wzgórze - Jest to jeden z największych wzgórz na terenie. Szkolą się tu uczniowie między innymi dla tego, że wieje tu bardzo silny wiatr i ciężko jest utrzymać równowagę.

Śnieżna Sadzawka - Sadzawka mieści się w samym sercu terenu obok obozu. W tym miejscu medyk Klanu Śniegu otrzymuje wizje od Klanu Gwiazdy.

Granica Z Klanem  Deszczu - Granica zaczyna się przy sosnowym lesie.

Granica Z Klanem Słońca - Granica zaczyna się przy skałach.

{Obóz}

Mieści się w samym środku terenu. Bariera jest zrobiona z wrzosu i cierni.

Tunel - Wykopany pod ziemią tunel. Długość to mniej więcej 3 długości ogona.

Wysoki Kamień - Kamień który stoi przy Legowisku Przywódcy. Odbywają się tam zebrania klanu.

Główna Polana - Polana mieszcząca się w całym obozie.

Legowisko Przywódcy - Mieści się na środku obozu. Jest ono pod krzewem o miękkich i przyjemnych w dotyku liściach. Całe legowisko jest posłane miękkim mchem, piórami i liśćmi. O dziwo ten krzew sprawia, że deszcz nie wpada do legowiska.

Legowisko Medyka - Mały tunel w skale przez który można przejść do jaskini.

Legowisko Wojowników - Takie same krzewy jak w Legowisku Przywódcy.

Legowisko Uczniów - Taki sam jak  Legowisko Wojowników. 

Legowisko Starszych - Zwalony buk z otworem przez który można wejść do środka drzewa. Jest ono wyściełane mchem, piórami i liśćmi.

Żłobek- Taki sam jak Legowisko Wojowników.

Sterta Zdobyczy -  Miejsce gdzie leży zwierzyna. Znajduje się ona pod małym drzewem buku.

Śmietnisko - Jest to oddzielna polana. Przejście do niej znajduje się przy Tunelu.

💔 Wojownicy RP Mroczny dzień 💔 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz