Sanada Merhaba Enişte

72 8 1
                                    

Diana Lyra Black'in gözünden
1981,Tonks'ların evinin bahçesi

Asamı çekmiş,sayıları her dakika artan ölüm yiyenlerin karşısında duruyordum.

İçlerinden biri yavaşça 2 metre uzağıma kadar geldi.

Tanıdık bir ses.

"Regulus Black Nerde,Lyra"

Regulus-? ne?

Bozuntuya vermeden konuşmam gerekiyordu.

"Eminim sizden kurtulduğu için bir yerlerde kaymak birası içiyordur."

Hayır aslında Regulus Hogwarts'ta himaye altındaydı.
Bu sorgulamanın veya başka bir deyişle köşeye sıkıştırmanın bizzat ona yapılmaması için Hagrid ile kalıyordu.
Saklanmak ona göre değil ama sevdiklerinin isteğiyle birkaç hafta kalmayı kabul etti.

Tanıdık sesin sahibi maskesini çıkardı.

Rodolphus Lestrange.

"Sana Regulus nerde dedim."

"Sanada merhaba sevgili eniştem.Ve hayır Regulus'un yerini bilmiyorum bilsem bile tek kelime etmem."

"Bize zorluk çıkarma,Black"

"Bellatrix nerde,Lestrange?Yoksa aranız mı bozuldu?"

Arkadan iki ölüm yiyen güldü ve sanırım bu son gülüşleri olacak.

"Yüce Salazar!Bunu sen istedin Black!"

Rodolphus arkasını döndü ve kafasıyla eve işaret verdi,işareti alan ölüm yiyenler evi ateşe verdi.
Ablam,eniştem ve küçük yeğenimin olduğu o evi.

Bir saniye bile düşünmeden içeri daldım ve ablamla yeğenimi çıkardım,ama Ted ortalarda yoktu.
Alevlerin arasında Ted'i aradım ve aramaya başlamadan önce ablama kimseye görünmeden Nymphadora'yı alıp direkt Weasley'lere cisimlenmesini söyledim.
Dediğimi yaptı ve ben Ted'i aramaya koyuldum.

Alevler ilerledi,ölüm yiyenler gitti ve ben yerde nefes almakta zorlanan Ted'i buldum.

Onu hemen dışarı çıkardım,temiz havayla birlikte derin bir nefes çekti.

Ted'i de alıp Weasley evine cisimlendim.

Tutsak |Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin