Güle güle Peter

53 8 0
                                    

Diana Lyra Black'in gözünden
1981,Sihir Bakanlığı,Yüce Mahkeme Salonu

Fudge konuşmaya başladı
"Bugün burada daha önce yargılanmış Sirius Black'in suçsuz olduğuna dair bize kanıt ve çok iyi bir savunma hazırlanması üzerine toplandık."

Savunma,daha yapmadık ama günlerdir yaptığım her şey bir savunma olarak karşımıza çıkabilir.
Veya Fudge bunları değerlendirir.

Fudge;
"Sanıklardan biri Sirius Orion Black,daha önce sır tutucuları olduğu iddia edilen Lily Evans Potter ve James Potter'a ihanet yanı sıra Peter Pettigrew'ı öldürme suçundan Azkaban'a gönderilmişti."

İnsanlar arasında mırıldanmalar oldu.

Fudge:
"SESSİZLİK! Sanıklardan ikincisi Peter Pettigrew,büyücü kardeşlerim az önce öldürüldüğünü söylediğimiz adam,burda bir sanık! Ne komik ama değil mi?Peter Pettigrew,Sirius Black'e iftira ve Lily ile James Potter'a ihanetten yargılanıyorsun.
Sanık avukatları konuşsun,Bayan Black,söz sizde."

Bir adım öne çıktım ve konuşmaya başladım

"Sirius Black'in Peter Pettigrew'u öldürdüğü iddia edilmişti,geriye ondan bir tek parmak kaldığı söyleniyordu,değil mi?Ama bugün ablam Andromeda Tonks'un evinde bizi dinleyen ve bir parmağı olmayan bir Fare buldum.Peter Pettigrew'un Animagusu ile aynı bir fare ve şans eseri tek parmağı yok.Hemen bakanlığa getirdim ve işte karşımızda duruyor.Öldürüldüğü hatta bunun Sirius Black tarafından yapıldığı söylenilen ama yaşayan yalancı,Peter Pettigrew."

Fudge:
"Pettigrew,avukatın yoksa kendini savun."

Peter:
"S-sevgili dostum Lyra,korkan bir insanın neler yapabileceği hakkında bir fikrin yok"

Tuzağıma düşmesini umuyorum.

Diana
"Neyden korktun Pettigrew,sana okul yılların boyunca ailen olan insanlara ihanet edecek kadar,neyden korktun?"

Peter
"Karanlık Lord sinirlenince çok farklı yöntemleri olan biri-"

Söylediğinin farkına vararak hemen sustu.

Tuzağıma düştü,kimin için çalıştığı yani Karanlık Lord'un yandaşı olduğu ortaya çıktı,yüce mahkeme önünde kendi söyledi.

Diana
"Pettigrew kendi ağzıyla söyledi Karanlık Lord için çalışmış,kehanete göre Karanlık Lord ya Longbottom'ları ya Potter'ları öldürmesi gerektiğini biliyordu,ve Potter'ların sır tutucusu olan Pettigrew Karanlık Lord'a yardım ederek bu suça dahil oldu.Üzerine bunu Bay Black yapmış gibi bir iftira attı,Sayın Başkan sizin aklınız bunu alıyor mu? şahsen ben inanmakta zorluk çekiyorum."

İki tarafta konuştu,Peter saçmaladı ben Sirius'u açıkladım.

Karar vakti.

Herkes ayağa kalktı ve kararı bekliyor,oylama yapılacak.

Fudge
"Sirius Black suçlu diyenler elini kaldırsın"

Kimse elini kaldırmadı.

"Black suçsuz diyenler elini kaldırsın"

Herkes elini kaldırdı.

"Pettigrew suçsuz diyenler,"

Kimse elini kaldırmadı,

"Pettigrew suçlu diyenler,"

Herkes elini kaldırdı ve Fudge devam etti,

"Pettigrew,Karanlık Lord ile işbirliği,Bay Black'e iftira ve bakanlığı hatta dünyayı kandırmaya çalışmaktan suçlu bulundun,Azkaban'da iyi eğlenceler."

"Bay Black,sizi bu zamana kadar suçsuz yargıladığımız için özür dileriz,basına karşı adınız temize çıkacak ve Azkaban'a geri dönmeyeceksiniz."

"Duruşma bitmiştir."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tutsak |Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin