Epilogue: The Universe Inside The Soul

80 19 7
                                    

سلام!

حالتون چطوره؟ خوبین؟

آه... من توی نوشتن اینطور چیزا خیلی افتضاحم😅

خب همینطور که قبلا دیدید، اسم این کتاب جهان درون روحه!

می‌خوایم که به کمک هم، دونه به دونه کهکشان‌های درونش رو کشف کنیم... به قسمت‌های تاریک و جاهای پنهان شده ( شایدم پنهان کرده!) سر بزنیم و اون‌چیزایی که توی این کیهان بی‌انتها گم شده رو پیدا کنیم.

زمین، یه نقطه خیلی خیلی ریز توی صفحه خیلی خیلی بزرگ جهانه، توی این همه کهکشان و منظومه، احتمالا هستن زمین‌های دیگه‌ای، زندگی‌های دیگه‌ای حتی شاید انسان‌های دیگه‌ای...

این خودی که ما می‌شناسمیش، زمین جهان مائه! شاید بزرگ به نظر برسه، شاید کافی به نظر برسه ولی در مقابل اون جهان گنده‌ای که پشتش قایم شده، خیلی ناچیزه! ناکافیه!

برای همینه که یه وقتایی ممکنه کم بیاره و ما با بی‌رحمی‌ تمام توبیخش می‌کنیم و به این فکر نمی‌کنیم که اون داره تمام تلاشش رو می‌کنه، حتی خیلی بیشتر از چیزی که باید!

فقط مسئله اینه که تمام اون کافی نیست! ما به چیز بزرگتری نیاز داریم! از تمام کیهان درون روحمون، یه سیاره کوچولو کافی نیست! ما به خیلی بیشتر نیاز داریم پس...

بیایید که به خودمون و بقیه کمک کنیم تا آروم آروم و سیاره به سیاره، جهان درونشون رو کشف کنن!

یادمون باشه که قرار نیست بابت نوشتن سرزنش شیم، مورد قضاوت قرار بگیریم یا مسخره بشیم...

هرکسی که اینجاست، مثل خودمونه! دردمون رو می‌فهمه و به صحبتامون گوش می‌کنه و به حرفامون اهمیت می‌ده...
پس لطفا دعوت به همکاری منو بپذیرید و خودتون رو به حس خوب نوشتن از درون خودتون دعوت کنید!

بار اول ممکنه سخت یا ناراحت کننده به نظر بیاد اما آروم آروم از سنگینی قلبتون کم می‌کنه و حس خوب پرواز و معلق بودن توی خلاء درونتون رو بهتون هدیه می‌ده!

"One history in one person,
One star in one person,
Shining with seven billion lights
Seven billion worlds"

Bts_Mikrokosmos

"The Universe Inside The Soul"Where stories live. Discover now