راستش همکاری کردن توی این کتاب، اصلا پیچیدگی یا قانون خاصی نداره.
ولی برای راحتی کار، مرحله به مرحله توضیحش میدم...
۱: این کتاب رو توی ریدینگ لیستتون اد کنید.
۲: نوشتهتون رو برام بفرستید.
۳: برای نوشته یه سرفصل انتخاب کنید.
۴: من پابلیشش میکنم*برای فرستادن متنهاتون سه تا راه وجود داره:
- لینک ناشناس تلگرام (توی بیو هست)
- دیسکورد (توی بیو هست)
- پرایوت مسیج واتپد (راستش برداشتن متن از اینجا یکمی سخته... اگه متنهاتون طولانی بود، ممنون میشم از گزینه های ۱ و ۲ استفاده کنید.)*هیچ محدودیتی برای نوشته وجود نداره میتونید هرچی که بخواید و هر چه قدر که بخواید بنویسید. از یه جمله گرفته تا ۵۰۰۰ کلمه...
*از اونجایی که این کتاب هستی در حال جریان درون روحمون رو آشکار میکنه، فکر کردم که بهتره سر فصل هر پارت رو با توجه به اون و موضوع نوشته بنویسید. اینطوری که مثلا این نوشته الان چه قسمتی از روح شماست؟ چه چیزی توی جهان روح شماست؟
* میتونید متن رو به صورت ناشناس یا غیر ناشناس بفرستید اما یه اسم برای خودتون انتخاب کنید، تا کسایی که نوشتههاتون رو دنبال میکنن بتونن به راحتی پیداتون کنن...
در آخر تایتل هر پارت اینطوری نوشته میشه، به طور مثال:
# SEQUOIA 1: stars of the soul*اشکالی نداره اگه سرفصل متن تکراری باشه... در کل، هیچ چیز هیچ اشکالی نداره هرطور که خودتون دوست دارید و راحت هستین بنویسیدش
*اینطور نیست که فقط کسایی که تا حالا کتاب یا متنی نوشتن بتونن توی این کتاب همکاری کنن... هر کسی که بخواد میتونه! این کتاب به مهارت نویسندگی شما اهمیت نمیده، در واقع به تلاش شما برای دوست شدن با خودتون و عشق ورزیدن به خودتون و پیدا کردن خودتون اهمیت میده! پس از نوشتن نترسید و به خودتون آسون بگیرید!
امیدوارم که تا حدودی هر چند کم بهتون کمک کنه و برای لحظاتی هم که شده از فشار روی قلبتون برداره...
** یه هشدار خیلی خیلی جدی دارم!
برای کسایی که قراره نوشتههارو بخونن...
از گذاشتن کامنتهای قضاوت کننده، توهین آمیز و اهانت کننده به شدت خودداری کنید! اگه نظرتون با نظرات نویسندههای کتاب مخالفه، فقط خوندن رو متوقف کنید و از کتاب خارج شید!
یادتون باشه، نوشتههای این کتاب از اعماق وجود نویسندههاشون بیرون اومده! پس با ملاحظه و دوستانه رفتار کنید...
YOU ARE READING
"The Universe Inside The Soul"
Non-Fictionبیا درِ رو به قلبمون رو باز کنیم! وارد جهان روحمون بشیم و خودمون رو اونجا پیدا کنیم... نگران نباش! چیزی نمیشه! تو اینجایی! توی مغازه جادویی... "من کهکشانت رو باور دارم! میخوام صدات رو بشنوم... چطور ستاره های کهکشانت، آسمونت رو گلدوزی میکنن. فرام...