Привіт, це частина з невеликою кількістю інформації про книгу та основний склад персонажів, яких я буду писати у кожній частині.
Гадаю, почати потрібно з моїх планів на дану роботу і прохань до вас, любі читачі. Отже, що я планую у цій книзі? По-перше, реакції персонажів на різні події з життя [Т/І], характер, поведінку, звички та особливості (фізичні та психічні, захворювання), здібності/таланти (магія, кулінарія, співи тощо).
Я НЕ буду писати реакцію на зовнішній вигляд, типу "[Т/І] демон з довгущими рогами і гострющими зубами". Вибачте, але це НЕ цікаво, тим більше, що персонажі є монстрами, і дивний, не природний ДЛЯ ЛЮДЕЙ вигляд для них може бути самим звичайним.
Також я не буду писати реакції на смак у музиці, стиль (одяг, зачіска, макіяж тощо), тип фігури, національність тощо.Ну-мо домовимося, що [Т/І] виглядає так, як Вам заманеться, має той тип фігури, який Вам до вподоби і тієї національності, яку хочеться Вам, і гендер з сексуальною орієнтацією теж за Вашим побажанням. У цій роботі я не буду акцентувати увагу на зовн. вигляді [Т/І], просто для того, що б якомога більше людей змогли прочитати цю книгу і не почувалися "кинутими", через те, що немає реакцій чи історій, що їм підходять/подобаються.
Персонажі будуть реагувати на [Т/І], зважаючи більше на поведінку та характер, чим на зовнішній вигляд.
Ця робота спрямована на широку аудиторію, для людей з різними гендерними ідентичностями, різним національним походженням та різною сексуальною орієнтацією, бо я толерантно ставлюся до всіх.
По-друге, як ви вже могли зрозуміти, я пишу історії, хедканони та реакції на 18+ тематику, тому не соромтеся, і прохайте усе, що побажаєте, ОКРІМ: шипів Санс×Санс, Папайрус×Папайрус і Санс×Папайрус, зоофілії, педофілії та некрофілії (хоча вона, можливо, декілька раз буде пробігом згадуватися).
По-третє, усі скелети знають про існування паралельних всесвітів. Така фігня працює для усіх категорій, але якщо що, - на кожній частині будуть уточнення. Так, не по канону, але я вас попереджала.
Тут я буду крутити персонажами у різні боки і навіть ламати життя, якщо буде потреба. Така сама участь може чекати й на [Т/І], тобто, на Вас, любий читачу. Будьте готові до різного лайна, оскільки я не збираюся посипати його квіточками для ліпшого вигляду.
Тепер мова піде про оголошення та повідомлення. У таких частинах я буду щось повідомляти стосовно книги, чи запитувати у вас поради, так само, стосовно книги. Відповідати на запитання чи давати поради варто саме у таких частинах, чому, гадаю, зрозуміло.
Хочу ще сказати, що ви можете не боятися і сміливо писати враження від історій/реакцій/хедканонів у коментарях під цими самими історіями/реакціями/хедканонами. Це ж стосується Вашого бачення сюжету і можливого варіанту альтернативи. Можете написати свій варіант і реакцію персонажу/ів, мені буде цікаво почитати. :)
Також можете сміливо виправляти мої помилки щодо граматики чи характеру персонажів, але не у занадто грубій формі.Список персонажів, які будуть присутні у всіх частинах:
1. UnderTale! Санс - Комік;
2. UnderTale! Папайрус - Класик;
3. UnderFell! Санс - Фелл;
4. UnderFell! Папайрус - Еджі;
5. UnderSwap! Санс - Свап;
6. UnderSwap! Папайрус - Стретч;
7. Fell!Swap! Санс - Гроза;
8. Fell!Swap! Папайрус - Барбекю (Б.Кью);
9. Swap!Fell! Санс - Грім;
10. Swap!Fell! Папайрус - Кеш;
11. Fell!Swap!Gold! Санс - Вино;
12. Fell!Swap!Gold! Папайрус - Кава;
13. UnderLust! Санс - Глем;
14. UnderLust! Папайрус - Пінк;
15. Horror! Санс - М'ясник;
16. Horror! Папайрус - Шеф;
17. Outer! Санс - Космос;
18. Outer! Папайрус - Галактика;
19. Ink! Санс - Інк;
20. Error! Санс - Еррор;
21. Fresh! Санс - Фреш;
22. Geno! Санс - Гено;
23. Dream - Мрія;
24. Nightmare - Кошмар;
25. Dust! Санс - Пил;
26. Killer! Санс - Кілер;
27. OtherTale! Санс - Колір;
28. Cross - Крос;
29. Epic! Санс - Епік;
30. Reaper! Санс - Жнець.Ось список, але він може бути доповнений за Вашим побажанням. Персонажів я ніяких не прибираю, хіба що, якщо будуть окремі реакції, де я не знатиму, що писати.
Тепер ну-мо побалакаємо про формат частин. Він буде частіше всього у вигляді гри з вибором: я ставлю Вам умови, а Ви вибираєте, як повести себе у тій чи іншій ситуації. Саме на Ваш вибір скелети і будуть реагувати. Як це буде? Все просто: У перший частині з передісторією я напишу варіанти вибору, а у наступних частинах розпишу кожен вибір і реакції на нього. На кожен вибір окрема частина і реакції. Спробую усе зробити зрозумілим і так, аби ви не плуталися.
Ще маю прохання: відпишіться у коментарях щодо такого формату. Мені дуже важливо знати, чи зручно Вам, чи ні. Якщо ні - будемо разом думати, що з цим можна зробити.
Що ж, це основна інформація, яку я хотіла вам надати. Додаткова інформація, а саме та, що стосується окремих частин, у цих самих частинах. Якщо щось не зрозуміло, ставте питання у частині "Запитання".
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакції, історії та хедканони. UT AU
FanfictionЗдрастуйте, шановні, це збірка про Сансів і Папайрусів де я намагаюся косити під канон. На СУТО українській мові і зовсім трохи суржика. Рейтинг: 16+ , можливо більше, але кого це зупиняє? !ПОПЕРЕДЖЕННЯ! У збірці будуть присутні такі речі, як: мат...