/Примітка: це ваншот, який на основну історію ніяк не впливає.
Попередження, у частині присутні: поцілунки, прилюдні пристрасті, нетверезий стан, дії без згоди.
• • •
- ...ми на місці, - повідомив водій, зазираючи в дзеркало заднього виду.
- О, так? Швидко!
- Можливо, навіть занадто, - пробурмотів скелет, відкидаючись на сидіння. Очниці були наполовину прикриті і Ви чомусь були впевнені, що він дивиться на Вас.
- Так, дякую, Папс! - Усміхнулися Ви, стискаючи свою сумку в руках. Настав час виходити, але Ви хотіли якось подякувати скелету. Зрештою, він підвіз Вас додому, оплатив таксі і склав непогану компанію в барі.
- ...
У машині зависла мовчанка. Ви мали сказати щось ще, але що? "Дякую, що не дозволив мені спитися до втрати свідомості і витратив дофіга грошей"? Точно ні.
Почувся нервовий кашель водія, а потім і тихий стукіт по керму. Монстр підняв череп, дивлячись у дзеркало. Чоловік спереду нервово пирхнув, але потім взагалі вщух.
- Що ж... - почали Ви, опускаючи очі на свої коліна і сумку, що стоїть на них. - Ще раз дякую. Це був чудовий вечір.
- Без проблем, бакс.
- Ти чудовий друг, Папайрус. Дякую, що ти в мене є, - посміхнулися Ви, а потім посунулися ближче до дверей і смикнули ручку. Та з тихим клацанням розкрилася. Надворі було темно і тихо. Добре, що підвезли під самий будинок, а то по цій темряві й у не тверезому стані було б важко дійти.
Виставивши ноги надвір і збираючись підніматися, Вас раптом за талію садять назад. Одна з рук перебирається на щоку і повертає обличчям назад. Ви перетинаєтесь поглядом з Кешем, що знаходиться всього за десяток сантиметрів від Вашого обличчя. Декілька довгих секунд ви мовчки дивитесь один на одного, а після ваші щоки починають палати від збентеження.
Занадто близько...
- Ти знаєш, наскільки я жадібний Монстр, чи не так? - Раптом запитав Кеш, сильніше натискаючи тонкими фалангами на Ваші вилиці. Було неприємно, але Ви не могли ні пискнути, ні поворухнутися. - Так ось... Я тут подумав, що занадто багато витратив на тебе сьогодні, бакс.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакції, історії та хедканони. UT AU
FanfictionЗдрастуйте, шановні, це збірка про Сансів і Папайрусів де я намагаюся косити під канон. На СУТО українській мові і зовсім трохи суржика. Рейтинг: 16+ , можливо більше, але кого це зупиняє? !ПОПЕРЕДЖЕННЯ! У збірці будуть присутні такі речі, як: мат...