Ось місце, куди ви можете писати замовлення. Пишіть їх сюди, і тільки сюди, Я ВАС БЛАГАЮ. Не ускладнюйте життя ні мені, ні собі. Адже я не буду шукати по книзі Ваш коментар.
Не спамьте замовленнями, Я БЛАГАЮ Х2. Я бачу кожен коментар і необхідності по декілька разів прости одне й теж немає.
Також попрошу вас передивитися спочатку замовлення інших перед тим, як писати власне, бо я можу проігнорувати його, якщо є ідентичне.
Зараз знову буде інформація про те, які замовлення я не пишу. Звичайно, вона є у першій частині, але скопіюю ще й сюди, щоб ви не гортали туди й назад. <3
Я НЕ буду писати реакцію на зовнішній вигляд, типу "[Т/І] демон з довгущими рогами і гострющими зубами". Вибачте, але це НЕ цікаво, тим більше, що персонажі є монстрами, і дивний, не природний ДЛЯ ЛЮДЕЙ вигляд для них може бути самим звичайним.
Також я не буду писати реакції на смак у музиці, стиль (одяг, зачіска, макіяж тощо), тип фігури, національність тощо.Я буду писати замовлення, типу:
реакції персонажів на різні події з життя [Т/І], характер, поведінку, звички та особливості (фізичні та психічні, захворювання), здібності/таланти (магія, кулінарія, співи тощо).Також зазначу, що персонажі будуть реагувати на [Т/І], зважаючи більше на поведінку та характер, чим на зовнішній вигляд.
З 18+ контенту пишу усе, що побажаєте, ОКРІМ: шипів Санс×Санс і Санс×Папайрус, зоофілії, педофілії та некрофілії (хоча вона, можливо, декілька раз буде пробігом згадуватися, але це не точно).
Тепер поговоримо про структуру замовлення/нь. Я знаю, що одна людина може замовити декілька варіантів ідей, і загалом робить це суцільним текстом, але, шановні, будь ласка, кожне замовлення пишіть окремо. Окрема ідея - окремий коментар. Так мені буде легше відповідати Вам, і Ви будете знати, які з Ваших замовлень я зроблю, а які - ні.
Так, можливий варіант того, що я не буду писати замовлення, бо воно може здатися власне мені не цікавим, чи не зрозумілим (а якщо таке буде, я перепитаю). Але все ще є ви, шановні читачі, яким ідея може здатися цікавою. Раніше я казала, що треба передивлятися чужі замовлення і намагатися не повторюватися, але що робити, якщо ідея вам сподобалася, а мені не дуже? Повторюсь, спамити коментарями не потрібно. Просто поставте + під ідеєю, і якщо іх назбирається більше 5, то я напишу замовлення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Реакції, історії та хедканони. UT AU
FanfictionЗдрастуйте, шановні, це збірка про Сансів і Папайрусів де я намагаюся косити під канон. На СУТО українській мові і зовсім трохи суржика. Рейтинг: 16+ , можливо більше, але кого це зупиняє? !ПОПЕРЕДЖЕННЯ! У збірці будуть присутні такі речі, як: мат...