❀16❀

145 9 0
                                    

Felix szemszög
__________________

A suli ma gyorsán eltelt és már mehettünk is haza a kis baráti csoportunkkal.

- Nekem van egy kis pénzem veszek valami üdítő, okés? - kérdeztem meg barátaimat akik csak bólogattak
- Majd otthon találkozunk - mondta Hyunjin majd számra puszilt.

Bementem a boltba ahol megkérdeztem az elárusító nőt hogy van-e olyan üditő amit én keresek.

- Itt nincs, de a raktárban biztos hogy van! Menj nézd meg aztán gyere vissza és fizesd ki - mondta mogorván az idős néni.

Bementem a raktárba ahol egy fekete furgon állt. Nem láttam senkit ezért elvettem az üdítőt és már mentem is volna hogy kifizessem amikor valami leesett a földre. Nem vagyok paranoiás de azért ettől eléggé beszartam.

Természetesen az a vén nyanya vissza küldött mert biztos hogy nem figyeltél és levertél valamit! És ha eltörött akkor fizethetem ki, jejj!

Vissza sétáltam a raktárba majd megpillantottam a leesett majd gyorsan vissza tettem a polcra. Szerencsére nem valami drága, törékeny cucc volt, így nem is törött el és nem is kell kifizetnem, ilyenkor úgy érzem szerencsés vagyok.

Vissza mentem a nénihez és elmondtam neki hogy csak egy zacskó vatta volt, majd kifizettem az üdítőmet.

Amikor kimentem a boltból egy furcsa érzés fogott el... mintha valaki figyelne vagy követne, ezért többször is hátra fordultam de nem láttam senkit.

Amikor már elegem lett ebből az egészből elővettem a telefonom amiről egy színes karkötő lógott ami gyöngyökből állt, és Hyunjinak meg az én nevemnek a keveréke volt rajta. Felakartam hívni Hyunjint hogy jöjjön el értem mert úgy érzem figyelnek, és nagyon bevoltam fosva.

Amikor elővettem a telefonomat valaki kikapta a kezeim közül, mire azonnal felkaptam a fejemet.

- Hyunlix.. szánalmas - mondta majd letépte róla a karkötőt és a földre dobta majd a telefonomat a zsebébe csúsztatta
- Hé! Add vissza! - nyúltam a telefonom után és csak ekkor esett le hogy ez a valaki Daesong
- Miért? Ha nem adom vissza mi lesz?Utánam küldöd Hyunjint? Ne felejtsd el hogy több mint két évig jártam vele! És sokkal többször voltam vele mint te!Remélem kiélvezted azt az egy alkalmat mert garantálom hogy több nem lesz!Hyunjin újra az enyém lesz, és neked nem lesz beleszólásod - mondta majd valaki valami anyagot dugott az orrom, és utána már semmit sem éreztem... szerencse mi?

___________________________________________












369 words

Do you want some sweet juice?

𝗝𝘂𝘀𝘁 𝗬𝗼𝘂 𝗔𝗻𝗱 𝗠𝗲 | 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗹𝗶𝘅 𝗙𝗮𝗻𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻 ✓Where stories live. Discover now