10 saat süren yolculuk sonucunda sonunda otobüsten inmiştim. Taksi bulup Manjiro'nun evine gidecektim. Konumunu nereden bulduğumu sormayın. Snapechat ten konumuna baktım evi olduğundan emin değilim ama oraya gidicem.
Evet geldiğim yer evi değil. Burası bir tapınak. Ahh lanet sanırım çete toplantısı falan var. Neyse ben de toman a katılmak istiyorum zaten.
Toman nı kurduklarında ben dövüşmeyi bilmiyordum. O yüzden benim katılmamı istemediler neyse.
Gördüm onları. O Manjiro mu? LANN benim kuzenim O kadar yakışıklı mıydı? LANN DRAKEN E BAKK!!
OHA LAN BAJİ DAŞ GİBİ. ÜFF MİTSUYA'YA BAK. Tek aynı olan Pah-chin.Kisa:MANJİROOO!!!
Mikey:Kisa?
Koşarak Manjiro ya sarıldım. En azından boyu çok uzun değil.
Tam olarak bana böyle sarıldı. Hep böyle sarılırdık. Ondan ayrılmadan önce.
Mikey:Seni çok özledim.
Kisa:Bende seni.
Mikey:Sen bu kadar güzelmiydin yaa?
Kisa:Sende bukadar yakışıklı mıydın.
Kisa&Mikey:bsbxbxbzj
Ondan ayrılıp Mitsuya ya sarıldım.
Kisa:Mitsuyaaaa özledim seniii
Mitsuya:Bende seni güzellik.
Ona gülümsedim. Bana hep güzellik derdi. Hepsi abim gibiydi ama ben Mikeyle Baji ye abi derdim. Çünkü ikiside bana hep destek oldu.
Ondanda ayrılıp Baji ye sarıldım.
Kisa:ABİİİ
Baji:NE BAĞRIYON ÇİNGEN
Kisa:ÖZLEDİM SENİİİ
Baji:BENDE ÇİNGEN KIZ BENDE
Hepsine tektek sarıldım. Tabi Draken e sarılmak zordu. Bende direk üstüne atladım. Draken hep en mantıklı olanlarıydı tabi tepesinin tası atmadığı sürece.
Diğer zekilerin aksine bana hep göz kulak oldu. Genellikle başımı beladan kurtarıldı.
Etrafa bakınca tanımadığın kişilerin olduğunu gördüm. Kurucuların yanında olduklarına göre önemli kişilerdi gidip onlarlada tanıştım.
Kisa:Selam ben Sano Kisa. Manjiro nun kuzeniyim.
Smiley:Bende Nahoya. Memnun oldum.
Kisa:Bende Nahoya-kun
Smiley:Bana smiley de.
Kisa:Peki.
Chifuyu:Ben Matsuno Chifuyu.
Kisa: Memnun oldum Chifuyu-kun.
Chifuyu:Bende Kisa-san.
Kisa:Bana Kisa de lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS × READER
ActionBen Sano Manjiro nun kuzeniyim sevgilisi değil!!! Herşeyi düzelticem... Mikey o kişiye dönüşmeyecek. Seni anlıyorum Kazu-chan sorun değil.