Baji

111 13 16
                                    

Bu bölümde biraz fazla zaman atlaması olacak size iyi okumalar <3 <3

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

SABAH

Uyandığımda saat 06.30 du. Neden uyandım gram fikrim yok. Neyse biraz daha uyuyayım bari dedim ama bir sağa bir sola dönüp durdum. Bu gün ToMan toplantısı vardı Mikey Kisaki yi çeteye dahil etmeyi planlıyordu. Doğruyu söylemek gerekirse bu beni tedirgin ediyor.

Yataktan kalkıp Mikey nin odasına gittim. Kapıyı açtığımda uyuduğunu gördüm.

İç ses: Saat sabahın 6 si ne bekliyordun

" Yaw anca beni tersliyorsun"

İç ses: Çünkü aklını kullanmıyorsun.

Tamaaam İç ses biraz haklı olabilir. Kafamdaki düşüncelerden sıyrılıp Mikey ye yaklaştım.

Kisa: Mikey uyan

Diğer tarafa döndü bende daha çok dürtükledim

Kisa: Mikeeeey kalk yaaa

Gözlerini hafif aralayıp bana baktı. Sonra birden doğruldu. İrkilerek geri çekildim.

Mikey: İyi misin Kisa? Bişey mi oldu?

Kisa: Merak etme sadece uyku tutmadı.

Mikey: Hala ToMan toplantısını düşünüyorsan endişelenme. Ya da en azından bu kadar kendini hırpalama

Kisa: Nasıl endişelenmem Mikey? Çetedeki adamlar bizim için dayak yemeye hazır bize inanmış insanlar ve sen onlara değer veriyorsun. Sadece değer vermen bile benim önemsemem için yeterli bir sebep.

Bu sözlerden sonra Mikey yatağında yana kayıp yanına oturmam için yanını pat patladı. Yanına oturunca kolunu belime sardı.

Mikey: İşte bu yüzden sana Draken kadar rütbe verdim. Hep benim yanımda olacağını biliyorum. Ama şimdi dinlen.

Yatağa uzandı ve benimde yanına uzanmamı bekledi. Yanına yatıp oana sarıldım.

AKŞAM (ToMan toplantısı)

Toplantı ortasında Takemichi gelip Kisaki yi yumruklamaya başlamıştı." Çocuk sonuç olarak haklı hayatımız onun yüzünden boka sarıyor"

Kisa: Takemichi sakin ol!

Baji: Oi Oi Oi

Draken: Baji senin toplantılara katılman yasak.

Mikey: Daha fazla olay çıkmadan evine dön Baji.

Baji kimseyi dinlemeden Takemichi yi dövmeye başladı. Gariban Takemichi Baji ye karşı koyacak kadar güçlü değil. Dayanamayıp olaya el attım.

Kisa: Baji yeter! Bırak Takemichi yi!!!

Dememle bıraktı. ToMan a dönüp konuşmaya başladı.

Baji: ToMan dan ayrılıyorum.

Mikey: Baji saçmalamayı kes ve evine git

Draken: Ne saçmalıyorsun Baji.

Baji: 1. Bölük lideri Baji Keisuke artık ToMan in düşmanı.

Herkes şaşkın bir şekilde Baji ye bakıyordu. Buna kayıtsız kalmazdım.

Kisa: Sen bir hainsin Baji!!!

Baji:Sus Kisa!..

Kisa: Ne o gerçekler ağır mı geldi?

Baji: Kisa sus dedim!!!

Kisa: Sen korkağın tekisin. Biraz cesur olsaydın oturup çözüm arardın. Şimdi yaptığın gibi kaçma-

TOKYO REVENGERS × READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin