KAZUTORADAN DEVAMKE
Kisa yı ambulansa bindirirlerken bende onun yanına bindim. Nabzı çok yavaştı ve saatlerdir kan kaybediyordu. Ambulanstaki doktorlar hızla ona müdahale ediyorlardı. Kisa ne kadar güçlü olsada çok darbe almıştı özellikle benden. Kendimi asla affetmeyecektim.
En sonunda hastaneye varmıştık. Başta Mikey olmak üzere ToMan bölük başkanları koşarak Kisa nın yanına geldi.
Mikey: İyi olacaksın Birtanem. *hıçkırık*
Mitsuya: Kisa bizi bırakmayacaksın bunu biliyorum!
Herkes telaşla Kisa nın yattığı sedyenin peşinden koşarken Kisa nın ToMan için ne kadar önemli olduğunu fark etmiştim. Kimsenin önünde ağlamayan Mikey bile göz yaşlarını gizlemiyordu.
Mikey: Dua etde iyi olsun!!!
Mikey nin yakama yapışmasıyla şok olmuştum. Ben daha tepki vermeden Draken aramıza girdi.
Draken: Sakin ol Mikey. Hastanedeyiz.
Mikey benden ayrılıp diğerlerinin yanına gidip oturdu. Dranken Mikey gittikten sonra bana ölümcül bakışlar attı. Eh haklıydı da.
Polis: Kazutora Hanemiya hanginiz?
Öne çıktım.
Kazutora: Benim
Polis: İfade vermek için bizimle karakola kadar gelmen lazım.
Kafamı sallayıp polisi takip ettim...
MİKEY DEN DEVAAAMMM
Ameliyathanenin önünde Kisa yı bekliyorduk. Çok korkuyordum. İçimde tarif edemediğim bir korku var. Herkesi koruyacağıma söz veren ben en değer verdiği kişilerden birini koruyamamıştım.
Kisa beni ve ToMan ı korumuştu asıl çok güçlü bir kişiliği var. O hayatını tehlikeye atmışken ben ona yardım dahi edemiyorum.
20 DAKİKA SONRA
Kisa sonunda ameliyattan çıkmıştı ve normal odaya alınmıştı. En mutlu olduğum haber. Ben yoğun bakıma falan girer sanmıştım. Hemen ardından doktor geldi.
Doktor: Hastamız gayet iyi. Çok dayanıklı ve çok hırslı hiç kendini bırakmadı. 3-4 gün misafirimiz olsun sonra taburcu ederiz. Mutlaka refakatçisi olsun yanında. Geçmiş olsun
Mitsuya: Bizi çok korkuttun be güzellik.
Draken: Hemde nasıl.
Mutluluktan ağlıyorum. Şükürler olsun. Baji nin dilemesi gereken bir özür var. Tabiki bir cezasıda olacak.
Baji: Arkadaşlar izin verirseniz Kisa nın yanında ben kalmak istiyorum. Sonuç olarak Benim yüzümden oldu olanlar.
Mikey: Olmaz Kisayla ben kalacağım. Tabiki olanların bir cezası olacak. Toplantıda herkesin önünde senden daha yetkili birine tokat attın. Bir kıza el kaldırmanı saymıyorum bile.
Baji: Haklısın patron.
Baji önümde eğilmişti. Yaptıklarından pişman görünüyor. Üstüne gitmemek daha iyi.
Mikey: Neyse şimdi Kisa iyi uyanınca yanına gidip hasret giderdikten sonra evlerinize gidip dinlenin. Berbat görünüyorsunuz.
Herkes: HAIII!!!
Draken: Şhhh hastanedeyiz
Mikey: Ben yanına gireceğim uyanınca haber veririm.
Odaya girdim. Kisa küçücük bedeniyle hastane yatağında kaybolmuştu. Yanına gidip elini tuttum ve anlından öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO REVENGERS × READER
ActionBen Sano Manjiro nun kuzeniyim sevgilisi değil!!! Herşeyi düzelticem... Mikey o kişiye dönüşmeyecek. Seni anlıyorum Kazu-chan sorun değil.