---
Keşke parti teklifini kabul etmeseymişim. Felix o kadar heyecanlı ki,yurt odasında çırpınıyor resmen. "Şunu mu giysem?Yok şunu giyeyim ya,ya da hayır bunu giyicem","Kanka bence bunu giy,ya da şunu giy","PARTIYE NE KADAR KALDI" Diyerek parti olduğunu tüm yurda duyuruyordu.Tam Felix'in üstüne atlamak için pozisyon almıştım ki,giyeceği kıyafeti seçti çok şükür.
Ama şöyle bi sorun var ki,kendi kıyafetini seçince daha fazla bağırmaya başladı "KANKA BU KIYAFET ÇOK GÜZEL BUNU GIYY","ÇOK HEYECANLANDIM BEN" ....
Ben de Felix'in üstüne büyük bir minder attım ve kıyafetlerimi alıp lavaboya kaçtım.Ve lavaboda da Changbin ve Hyunjin'in bana sövdüklerini duyuyordum.
-----
Üstümü giyip lavabodan çıkınca herkesin hazır olduğunu görmüştüm. Ve şaşırılacak şey ki,Felix sakin sakin yatağında oturuyordu. Sonuçta lavaboda 20 dakika durmuştum, Felix'in atağıda ben çıkana kadar geçmiş.Lavabodan çıkınca saat yedi buçuktu,parti mekanına 10 dakikada gideceğimizi sayarsak daha zamanımız vardı. O yüzden Telefonumu elime alarak yatağıma uzandım. Telefona dalmıştım ki saate bir baktım partinin başlamasına 15 dakika vardı.
"Çantanızı kontrol edin sonra cüzdanınızı unutuyorsunuz ben ısmarlamak zorunda kalıyorum."
Changbin:"Tamam be"
-----
Partiye yetişmek için çıkmış,yürüyorduk. Biz tam partinin olacağı mekana vardığımızda parti yeni başlıyordu." Tam zamanında yetişmişiz güzel"
Fakat bu cümleme hiç cevap,hatta ses bile alamadım. Yanımdaki 3lü koşarak mekana girmişti. Bundan bile onların çok içeceğini anlamıştım.
Partiye erken geldiğimiz için kalabalık değildi. İyi bir yerde masa bulup oturduk. Oturunca diğer üçlü koyu bir sohbete dalmışlardı. Bense giriş kapısına dalmıştım.
Biraz baktıktan sonra içeri bir dörtlü girdi. O dörtlüden biri siyah bir şapka takmıştı. Ve o kişiyi tanıyor gibiydim....MINHO! Evet Minho'ya aşırı derecede benziyordu. Umarım o değildir...
Hyunjin benim daldığımı anlamış olucak ki -anlasın bi zahmet- beni dürttü
Hyunjin:" Kanka neye daldın?"
" Hiç öyle"
Felix:" İçecek söylesek mi artık?"
Changbin:"Olur"
Hepimiz hafif alkollü bir içecek almıştık. İçecekler geldiğinde çok hareketli bir şarkı çalmıştı ve partideki herkes dans etmeye başlamıştı. Sonra biz de dans pistine gidip dans etmeye başladık.
Resmen apaçi şarkısı çalıyordu. Ee bende bir apaçi olduğum için koptum tabii. Elimde de içecek vardı. Yarısını içmiştim sadece.
Tam Felix'le karşı karşıya dans ediyorduk ki,bir çocuk bize çarptı. Ama en azından düşmedik. Fakat bir sorun var ki,içeceğim arkamdaki bir kişiye döküldü. Özür dilemek için arkamı döndüğümde,üstüne içecek döktüğüm çocuğun Minho,yani zorbam olduğunu gördüm.
"Felix yurtta seni si-" Diye mırıldandım sessizce. Ama Minho da beni s!k!cek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
overbearing |Minsung
FanfictionArkadaşlarının zorlamasıyla rastgele bir partiye katılan jisung, partide zorbası olan Minho'yla karşılaşıyor.