7 |Bana inanacak mısın?

77 8 0
                                    

(Jisung'tan)

Minho'nun pişman olduğuna hiç inanmıyorum. Neredeyse 3 yıl boyunca bana zorbalık yapmıştı. Şimdi mi pişman oluyor?

Onun yaptıkları şeyler yüzünden kendimden de,okuldan da nefret ettim. İfşalarımı yaydı,ve kendi ifşalarımı kendim yaymış gibi gosterdi.Bu yüzden  de okulda hep "0r0sbu" olarak anıldım. Ve ben şimdi onu af edeceğim?

Ve beni dövmeleri aklıma gelince bıraktıkları yaralara bakmaya banyoya gittim. Omzumun üstü kabuklanmıştı. Çünkü beni döverken ayaklarıyla omzuma basmışlardı ve yara oluşmuştu. Hatırlıyorum da,o yarayı görünce Hyunjin nasılda korkmuştu. Kendisini kan tutar,ama yaralarımı temizlerken  yurtta sadece o vardı,o yüzden orayı silmişti ve yara bandı yapıştırmıştı.

Ve omzumun üstündeki yarayla bitmiyordu izler. Kolumda,bacağımda ve hatta yüzümde morluklar vardı.

+++

Banyodan çıktığımda telefonuma birsürü mesaj geldiğini gördüm. Ve tüm mesajları aynı kişi atmıştı:Minho

Minho
Benden nefret etmen gerekiyor zaten
Senin okul hayatını mahvettim
Ve bu yüzden beni affetmeni beklemiyorum.
Fakat bana inanmanı istiyorum.
Pişman olduğuma inan istiyorum.
Ve en çok istediğim şeyse,okuldan ayrılmaman.
O ifşaları benim yaydığımı,sana birçok kez iftira attığımı okuldakilere söyleyeceğim.
Fakat sen okuldan ayrılma.
Gerekirse ben ayrılırım,ama sen ayrılma.

Neden okuldan ayrılmamı istemiyorsun?

Minho
Çünkü okuldan ayrılmak istemenin sebebi benim.

Garip,sebep olduğun şeyler umrunda olmazdı.
Ne değiştirdi seni,
zorbalık yapacak kimse kalmayacak korkusu mu?

Minho
Beni neyin değiştirdiğini lanet olsunki bilmiyorum.
O partiden sonra içimi pişmanlık  duygusu kapladı.
Kendimi aşırı kötü bir insan gibi hissettim.

Doğru aslında.
Aşırı kötü birisin

Minho
Ne kadar anlatsam da boşa gidiyor.
O yüzden şimdi açık açık soruyorum;
Bana inanacak mısın?
Galiba şuan sinirlisin, o yüzden şimdi cevap verme,sonra ver.
(Görüldü)

Gerçekten inanmam gerekiyor mu bilmiyorum. Aslında bir yandan inanıyorum,ama bir yandan da korkuyorum. Ya inandığımı yazınca "aptal hemen inandı" Diyerek dalga geçerse?  Ah,ne yapacağımı hiç bilmiyorum.

@@##
Selamm

Normalde bölümü daha uzun yapacaktım ama sizi bekletmek istemedim

Bu arada oy vermeyi unutmayınn

overbearing |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin